"Anlatamıyorsan, yaz yazamıyorsan anlat .eyer her ikisini yapamıyorsan sadece sus..!
_Ah fazla kısa keseyim dema sakın eda .
_of ecem yeter sus artık ne kıymetli sacın varmış sadece uçlardan alıyorum sakin ol.ve konuşmayı kes yapamıyorum sen konuştukca. Cevap vermek yerine sadece başımı hafifce aşağı yukarı saladım .ah gercekten kısa sac sevmemki ve bana hız ama hıc yakışmaz.
_evet sonunda bitti .eda nın sesi ile düşüncelerimden sıyrılıp.
_izin verirsen artık aynaya baksam eda. Dedim
_ah tabi eserimi senden saklayacak değilim.cevap vermek yerine gözlerimi devirdim.ve aynanın karşışına gectiğimde siyah uzun saçlarım ın fazla değişmediğinidiğini inKar edemem.siyah saclarım mavi gözüm ve beyaz tenim ile gayet hoş bir görüntü sağlıyor her ne kadar gercek sac rengim olmasa bile .
_Ecemm.
_efenfim eda .
_saat geç oluyo markete senmi gidersin benmi gideyim.
_ben giderim .
_Tamam.
Montumu üzerime alıp kücük evimizden cıktım .fazla kücük olmasada kücüktü evimiz ama yinede güzel bir evimiz var 2senedir eda ile aynı evde yaşıyoruz eda benim olmayan ailem gibi 3sene önce kaybettiğim ailem 15 yaşında ki biri icin ne kadarda zor. bazen keşke o gün bende evde olsaydım. onlar ile beraber o yangında ölseydim diyorum. Zaten o günden sonra bir daha okul gezilerine gitmedim aslında okula bile gitmedim.
_Yapmayın abi ne olur.düşuncelerimi bölen sesten sonraki gürültü ile oraya doğru yürüdüğümde ressmen kücük dilimi yuttum.yerde başında kanlar içinde yatan bir adam elin de silah ile ona bakan başka bir adam.arkası bana dönüktü katilin korkudan ne yapacağımı şaşırmışken kendime gelip son hız arkama dönüp koşmaya başladım.arkamdaki koşar adımları duyuyor gibiydim ve daha hızlı koşmaya başladım taki ensemdeki agrıyı hissedene kadar yavaş yavaş bilincim kapanmaya başlarken hissettiğim tek şey muhreşem bir soğukluktu ve yağmurdan ıslanmış toprak kokusu..!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sen & ben
Randomlanet ettiği bir gecenin onun hayatının en acı ve en güzel zamanlarının olacağını nerden bilebilirki.