Je pátek den po maturitě, konečně jsem tu školu dodělala a dokonce odmaturovala :D
Za to že jsem odmaturovala, mi mamka dala nějaké peníze na vlastní domeček.
Ano řekla jsem domeček protože mám už vybraný jaký chci a je takový malý že je to prostě domeček :DByla jedna hodina odpoledne a já zapla stream na twitchi, celkem jsem se bála a nevěděla, jak to bude probíhat.
Prostě můj první stream a protože jsem menší introvert a bojím se že něco poseru, tak jsem celkem váhala jestli je to dobrý nápad.Streamovala jsem fortnite cca 20min a pak mi do chatu někdo napsal "Tom_as19: Aooy :D"
„jeee ahojkyy, jsi můj první fanoušek, tak doufám že tu zůstaneš a budeš se tu bavit :D”
"Tom_as19: Určitee vypadáš jako fajn holka, určitě tě doporučím kámošům :P"
„Děkujiii jseš milý :D”Hrála jsem ještě tak 2 hodiny, za tu dobu mi přibylo cca 10flw.
Pak jsem se rozloučila, vypla stream a šla se dívat na yt.
Po chvilce jsem začala mít hlad, tak jsem se zvedla z postele a šla do kuchyně.
V kuchyni byla mamka, která chystala palačinky.
„co se děje, že jen tak z ničeho nic děláš palačinky? :D”
„Mám chuť na palačinky to vadí?”
„vůbec nee, můžu takyyy?”
„jasně sama to nesním” odpoví a zasměje se.Dojedla jsem, poděkovala za palačinky a odešla do pokoje.
V pokoji jsem si chvilku kreslila, pak šla do postele a byla na mobilu.
Po pár hodinách jsem začala být unavená, bylo tak 11 hodin večer, tak jsem si řekla že půjdu spát, to mi ale nevyšlo protože dejvík začal streamovat.
Chvilku jsem se dívala, ale po půl hodině jsem začala usínat, tak jsem vypla stream a šla spát./další den\
Vstala jsem kolem 11 hodin, byla jsem chvilku na mobilu, čuměla na ig, pak na tik tok a nakonec se podívala na pár starých videí od baxe.
Podívala jsem se kolik je hodin, bylo něco po dvanácté, tak jsem vstala z postele, šla do kuchyně si udělat snídani a potom udělat ranní hygienu.
Nevěděla jsem co mám dělat, tak jsem šla hrát csko.
Párkrát jsem vyhrála, párkrát jsem prohrála, ale víckrát vyhrála samozřejmě :DPo cca hodině a půl jsem to vypla a šla si kreslit. Kreslila jsem tak hodinu, pak mě to přestalo bavit.
Šla jsem spát, protože proč ne žejo? :D
Spala jsem tak 2hodiny.
Ze spánku mě vytrhla mamka a chtěla mi něco ukázat, byla jsem ospalá tak jsem moc nevnímala, ale zaslechla jsem, že si našla nového přítele a že se bude stěhovat do Holešovic.„Budeš?” zeptala jsem se ospale.
„Ano budu” odpověděla.
„A co já?” zeptala jsem se nechápavě.
„Tobě jsem už zařídila ten tvůj domeček. Máš si tam už nastěhovat věci”
„Tak rychle..?” byla jsem zmatená.
„Jakoo máš tak to týden. A ty tvoje peníze jsme ti nechali, takže si za ně kup nábytek a věci do baráku.”
„ehh dobře Děkuju” byla jsem už probraná, ale pořád jsem nechápala proč je to tak narychlo.Omlouvám se za špatné čárky nebo za gramatické chyby. Od tady toho příběhu neočekávám nic, píšu si to protože nemám co dělat, takže je to takové debilní xd
ČTEŠ
Nová streamerka
RandomJe to můj první příběh, doufám že se bude líbit :D plus budou tu sprostá slova a kexíci se budou chovat trochu jinak, protože nevím jak se chovají v reálu :D (gramatické chyby nebo čárky neřešte děkuji :D)