|1.| Bu his de ne?!?

165 14 52
                                    

      Sa mütoşlarım bu ilk hikayem
Yani... iyi yazamicam muhtemelen
Eğlencesine yazıcam o yüzden
Cring gelirse yazdıklarım kusura bakmayın.. bu arada Anya zihin okuyamıyor yani bir görev için evlatlık alındığını bilmemek okey? Bideeee hepsi artık lise 1'e gidiyor tm artık..

BASLIYORUZ!
.
.
< Anya'nın anlatımıyla>
Güne sinir bozucu telefonumun alarmı ile başladım uyanmak istemiyordum zaten niye isteyim bide yeni yıl.. çok sıkıcı.
Aslında biraz heyecanlıyım. Damian ve Becky'i gerçekten özledim.
  Babam yaz boyunca telefonumu alıp dün verince WhatsAppa girdim ve bir sürü mesaj geldiğini gördüm.
   Doğrusu cevap vermeye üşendiğim için yarın okulda telefon yasağamın olduğunu söylerim diyip cevap vermedim.
   Sonuçta bir bahanem vardı.
  Damian'ın da yazdığını görünce açıkçası şaşırdım.
   İlkokulda ona yumruk atığımdan beri beni affetmiyordu geçen yıl ise arkadaş olmak istedim oda hiç beklemediğim bir şekilde <tabikide kızararak hehe> olur dedi.
   O yüzden onu ve Becky'i çok özledim ve hemen hazırlandım.
              ..
Servisteyim ama çok mutsuzum.
  Evde fıstık kalmamış...
Marketlerde kapalı bu saatte zaten niye açık olsun ki anca okular açık olsun!!
  Okuldaki ilk teneffüste ilk işim kantinden fıstık almak olucak. <Ehe>
.
.
<Damian'ın anlatımıyla>
  Anya'yı çok özledim.
Tatilden beri hiç bir mesajıma cevap vermeyip aramalarımada dönmemişti.
Acaba benle arkadaş olmak o kadar da çok istemiyormuydu?
  Saçmalıyorum istemiyor olsa niye her gün gelip arkadaş olmak istiyorum desinki?
  Belkide telefonuna bir şey olmuştur..
  Arghh ne olmuş olabilirki?
Tamam tamam düşünmeyi kesmeliyim bugün onu görünce sorarım. <nasıl soracaksa artık>
.
.
<Anya'nın anlatımıyla>
  Okula vardığımda Becky'i göremeyince direk olarak kantine gittim.
  NEE! Kantinde kapalıydı..
Çaresiz ve ümitsizdim..< bugünde Anya için yakıyoz>
  Sonra arkamda bir el hissettim
  Bu tahmin ettiğim gibi Becky'di.. çok endişeli ve sinirli bir şekilde beni elleriyle sardı. Ağlamamaya çalışıyordu herhalde bana bir şey oldu sanmıştı. Ama 30sn sonra sinirlendi ve bana sorular sormaya başladı.. 30dk sonra sakinleşti ve açıklama yapmaya başladım açıklamam bitince:
   Anya- Başka merak ettiğin bir şey var mı??
   Becky- Hmm hayır yok..
   Anya- Şeyy Becky yanında fıstık var mı? •^•
   Becky- Ahh Anya hiç değişmedin ve evet senin için 2 paketim var.
Becky ile konuşarak içeri sınıfımızda girdik.
.
.
<Damian'nın anlatımıyla>
Yanımda 2 arkadaşım <adlarını unuttum adlarını yazabilirmisiniz?> bir şeyler konuşuyorlardı ama benim gözüm kapıda Anya'yı bekliyordum.
.
.


.
Anya ve Becky içeri girdi çok heyecanlandım daha geçen yıl Anya'ya aşık olduğumu kabul etmiş ve arkadaşlık teklifini kabul etmiştim.
Tam yanına gideceken öğretmen içeri girdi.
  Tm diğer teneffüste onunla konuşacaktım yada denicektim.

           <zil çalar UwU>
  Anya ve Becky'nin yanına gittim. Becky'den izin alarak -artık niye izin alıyorsam- Anya ile bahçeye indik.
  Anya- Günaydın sy-on boy! Bir şey mi oldu?
  Ahh Anya'nın yüzü çok tatlıydı keşke ona sarılabilsem.
  Damian- hayır önemli bir şey olmadı. Ama niye yaz boyunca bana cevap vermedin sadece merak ettim.
Anya sanki bunu bekliyormuş gibiydi. Bana nedenini anlatınca babasına hak verdim. Derslerde gerçekten kötüydü.
  Damian- Anladım. Peki niye dün cevap vermedin?
  Anya- şey-
  Damian- yani biz senin için önemsisiz. Cevap vermeye uğraşamiyacağın kadar değersiz?
   Anya'nın yüzünde üzülmüş ve ne yapacağını bilmez bir hali vardı. Çok tatlıydı gerçek- bekle ne alaka? Herneyse
  Damian- sadece şaka yaptım Anya işallah alınmamışsındır? Alındıysan özür dilerim.
  Anya- şaka mı?! Ohh iyi bir anda sana ne diyeceğimi bilememiştim. Yani biraz üzüldüm ama sorun deyil sy-on boy!
  Sorun olmamasına sevinmiştim ağlasaydı çok üzülürdüm ve kendimi suçlayıp dururdum.
<Anya'nın anlatımıyla>
  Sy-on boy ile teneffüst boyunca konuşup durduk.
  Onu gerçekten çok özlemişim ona sarılmak istiyordum ama garip olurdu.
  Çok güzel bir parfüm kokusu vardı kokusunda özlemişi-
  Bekle. Ben biraz garip hissediyorum. Önceden Damian hakkında hiç böyle düşünmezdim. Şimdi Bu his de neydi böyle?
.
.
.
.
    Slm askolarım! Nasıl olmuş? Yani ben çok iyi olduğunu düşünmüyorum ama kötüde olmamış.
   Sizce nasıl olmuş?! Yarın yeni bölümünü yazıcam askolarım
Bu arada 603 kelime oldu daha fazla yazmaya çalışıcam kusura bakmayın iyi geceler/tünaydın/günaydınlar!
Hepinizi seviyorum askolarım! 

                            ♡♡♡♡
 

 

Ne hissediyorum?!? (Damian x Anya)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin