"Hay sokayım". Evet sabahın ilk saatleri ilk cümlesi olarak bunu uygun görmüştü ama haklı olduğunu Emre de biliyordu. Emre dün akşam Can da kalmıştı ve kıçında kurt olduğu için sabahın 7 sinde uyanıp; öğleye kadar uyuyabilme potansiyeline sahip olan, Emre nin hitabıyla "Canımın Can ı" uyandırmaya gelmiş ve bununla birlikte ölme riskini göze almıştı. Odaya girip perdeyi ilk açtığında bir sürü küfür yemiş ama aynı arsızlıkla devam etmişti.
En sonunda Can kalkınca Emre birden ciddileşti ve o meşhur kalın sesiyle "Nil seni aradı yarım saat önce" dedi. Can endişeye kapılmıştı çünkü Can ı en iyi tanıyan kişi Nil di asla o saatte aramaz hatta öğlene kadar mesaj bile atmazdı.
Can onu tanıyan herkesin bildiği gibi çok panik bir insandı. Elleri titriyerek telefonu aldı ve Nil den gelen mesaj bildirimini gördü. Mesaja tıkladı ve Nil in yazdığı "çabuk evime gel lütfen" mesajıyla hemen Nil in evine koştu.
Her şey o gün başlamıştı.
Can o gün panikle Nil in evine gitmiş ve onu görünce panikle sarılmıştı. Nil mesafeli biriydi ama Can a asla mesafe koymazdı söylediğine göre daha önce en yakın arkadaşı ona aşık olunca arkadaş olarak gördüğü hiç kimseye mesafe koyamadan duramamıştı ama Can a koymamasının sebebi Can ın gay olmasıydı. Bunu arkadaşlarından hiç saklamamıştı. Ailesi ise en büyük destekcisiydi. Annesi ve babası doktordu babası psikolog olunca kabullenme kısmı iki saniye sürmüş ve ailesinin tek kızgınlığı 2 yıldır bunu saklamasına olmuştu. Nil in abisinin ise gay olduğundan haberi yoktu...
Sarılmaları devam ederken Barış ın sesini duydu; "Sen misin o" "Efendim" "Sen misin yolda benim kardeşimle öpüşürken komşumuza yakalanan". "Hayır" diyecekti "yemin ederim hayır ben değildim" diyecekti "ben kız kardeşinle öpüşmem çünkü sana aşığım" diyecekti ama diyemedi Nil ona o kocaman gözleriyle yalvarır gibi bakarken diyemedi. Barış a döndü ve büyük bir kararlılıkla "bendim" dedi. Barış ın gözlerinde gördüğü geçişe inanamadı şaşkın, kırgın ve kızgındı karşısındaki. Kırgın olduğunu düşündüğü anda ölmek istemişti ama o kadar hızlıydı ki duygu geçişi daha bunun muhakemesini yapamadan bir yumruk yedi. Can güçsüz değildi fakat karşısındaki adamın yanında miniciksin denirdi ona hep fakat bu yumruk onu yere serememişti. Bir süre bunun şaşkınlığını yaşadı ve en sonunda elini dudağına attı. Kanamamıştı bile. Nil Barış ı Can dan uzaklaştırdı.
Barış sakinleşince oturdular ve bu konuyu uzun süre boyunca konuştular. Doğruyu söylemek gerekirse Can ın uydurmadığı yalan kalmamıştı. Bu olaydan sonra Can evine döndü, Barış ise bir bara gitti. Can evine girer girmez Nil i aradı ve salak arkadaşının sokakta öpüştüğü kişinin Barış a ortaokul ve lisenin ilk senelerinde zorbalık yapan Kerem olduğunu öğrendi. O zamanlar Barış bu olayı Can a anlatır ve Nil e anlatmaması için tembihlerdi. Nil in tek bildiği düşman olduklarıydı.
Can kızmıştı ve Nil e ayrılmaları gerektiğini tüm sebepleriyle anlattı fakat sonunda bu numarayı devam ettirmeye ikna olan o oldu.
Bu bir süre sevgili numarası yapmalarını gerektirecekti ve Can şimdiden bir korkunu esiri olmuştu.
Amatörlük yüzünden üzgünüm fakat adım hıdır elimden gelen budur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Tövbesi Zor Oluyor
Teen FictionSevgilimin abisine 2 senedir aşık olmam sevgilim için önemsiz bir detay gibiydi. İçten içe yanan kişi ise bendim...