uyuşturucu tadında aşk

8.6K 792 489
                                    

Bu bölümü fic fikri istediğimde bana bu fikri veren kişiye, bmkooo adlı kullanıcıya ithaf ediyorum💖

-

Uzun bir ilişkiden çıkmak oldukça zor ve yıpratıcı bir süreçtir. Herhangi bir bağımlılığınızı bırakmaya çalışmak gibi. O kişiden tamamen kurtulmaya çalışmak ancak attığınız her adımda ona dair bir şeyler bulmak, tüm bunları bir şekilde atlatıp unutmaya çalışmak gerekir.

Evinizde o kişiye ait ne varsa hepsini bir kutuya doldurur ve ona götürür veya gelip alması için onu çağırırsınız. Genellikle bu son görüşmeniz olur. Tabii iki taraf da birbirini unutmayı kafaya koymuş ve bunun için çabalıyorsa...

Taehyung henüz yeni çıktığı depresyonunun ardından aldığı kiloları verebilmek için diyet ve spora başlamış, yeni bir sayfa açtığına dair kendine söz vermişti. Altı aydır önüne gelen tüm teklifleri reddediyordu ancak çalışması gerektiğinin de farkındaydı. Bu artık hayatının fırsatı haline gelmişti. Tüm dünya onun adını duymuşken aniden bu şekilde ortadan kayboluşu elbette dikkat çekmişti.

Taehyung ilişkisini saklayan bir insan değildi. Yaklaşık üç yıldır Jungkook ile beraberdi ve ikisi de internette bulunmaktan memnundu. Birbirleri hakkında sosyal medya paylaşımları yapmaktan da çekinmiyorlardı. Tabii ki ayrıldıklarını da gayet medeni şekilde duyurmuşlardı.

Birkaç hafta boyunca medya sarsılmış, hafta sonu magazin programında kısa bir anlığına yer edinmiş ve hayranları tarafından tuhaf suçlamalara da maruz kalmışlardı. Ayrılığın sebebini bilmeyen hayranlar bir tarafı suçlu tutup saldırmak istediğinden bu süreçte hem Taehyung hem de Jungkook oldukça hasar görmüştü.

Neyse ki zaman geçtikçe başkaları tarafından unutulmaya başlamışlardı. Birbirlerinin akıllarından bir saniye bile gitmeseler de bunu kendi içlerinde yaşamak ikisine de iyi gelmişti.

Taehyung eşyalarımı at dediğinde Jungkook anlık sinirle atacağım tabii, başka ne yapayım diye yanıt verse de altı aydır o kutuda duruyordu her şeyi. Eski sevgilisinin aksine Jungkook eşyalarını almayı tercih etmişti çünkü özellikle kıyafetlerinde Taehyung'un kokusu vardı ve bu onu ayakta tutacak bir güçtü.

Tabii Taehyung bunlardan bihaberdi. Bilseydi bile ne değişirdi ki? Ona kızmaya hakkı yoktu. Kendisi de her gece çift kişilik yatağında kenara kıvrılıp beraber kaldıkları gecelerde Jungkook'un uyuduğu yastığa sarılarak gözyaşı döküyordu bazen. Özlüyordu işte.

Neyse ki bir süreliğine tüm bu düşünceleri kafasından silerek işine odaklanacağına dair kendine söz vermişti. Arama motoruna girip onun adını yazmaya da bir son vereceğine inanıyordu.

Kendine yeşil bir içecek hazırlayıp uzun zaman sonra sabah koşusuna çıkarak başlamıştı güne. Oturduğu sokak tıpkı onun gibi bilindik isimlerle doluydu. Kendine özel villa yaptırmayı tercih etmeyen ünlüler bu korunaklı alanı tercih ediyordu. Büyük bir site içindeki tek veya çift katlı eler gayet konforlu ve genişti.

Taehyung gösteriş yanlısı bir insan değildi. Sadece kendini çok severdi. Herkesten ve her şeyden önce kendine olan saygısını asla yitirmemeye çalışırdı. Bedenine ve ruhuna önem verirdi ki böylece kendinden başka kişilere de koşulsuz sevgi gösterebilmeyi amaçlardı.

Modellik işine girmeden önce yalnızca kendisiyle ilgilenmeyi seven liseli bir erkek çocuğuydu o. Üniveristede iyi bir burs kazanmış, aynı zamanda sosyal medyada onu fark edip çağıran şirkete giderek orada da eğitim görmeye başlamıştı. Üniversitenin ikinci senesinde kendinden dört yaş büyük olan Jungkook ile tanışmıştı. İkisi aynı isim altındaki şirketin farklı bölümlerindeydiler.

model ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin