Prolog

23 6 7
                                    

Wiadomość o zapowiedzi nowego programu telewizyjnego dość szybko rozniosła się po całych mediach. Molly nawet nie przeszło przez myśl żeby się zgłosić. Jej przyjaciółka miała jednak zupełnie inne plany.

- Przecież to głupie! - szatynka nie mogła powstrzymać się od śmiechu.

- Daj spokój Molly, będziemy się dobrze bawić. Nie bądź taka sztywna - Hailey patrzyła na przyjaciółkę zachęcająco.

- Nie jestem sztywna - zgromiła ją wzrokiem.

- Wiem, dlatego się zgodzisz - uśmiech blondynki wzrastał coraz bardziej.

- Jak tego pożałuję, to już nigdy nie upiekę ci brownie - westchnęła zrezygnowana.

- Co?! - Początkowo dziewczyna przeraziła się, ale nie minęło kilka sekund, kiedy jej twarz znowu rozświetliło zadowolenie. - Nie mamy się czego obawiać, wiem, że ci się spodoba - rozłożyła ramiona, a niższa dziewczyna ochoczo się w nią wtuliła.

- Kocham cię Hailey, mocno.

- Ja też cię kocham misia. Razem damy radę - pogładziła jej długie włosy.

- Razem? Zawsze - wtuliła się w nią mocniej.

***

nadawca: Augustus White.

odbiorca: Molly Adams.

temat: Pierwsza randka.

treść:

Witam!

Przejrzeliśmy Pani zgłoszenie i jesteśmy zainteresowani Pani udziałem w programie. Jeżeli nadal jest Pani chętna, a wszystkie wymagania Pani pasują, prosimy o odesłanie podpisanej umowy i przesłanie pod ten sam adres e-mail :) (umowa zamieszczona w załączniku).

Z wyrazami szacunku przedstawiciel programu "Pierwsza randka" Augustus White.

//DZIĘKUJĘ KAROLINIE (ALEXOWI), JULII (HAILEY) ZA INSPIRACJĘ, A PATRYCJI DZIĘKUJĘ ZA POPRAWIANIE MOICH GŁUPICH BŁĘDÓW <33

pierwsza randkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz