„Byla jsi někdy zamilovaná?" podíval se mi do očí „jako doopravdy zamilovaná? Však víš ten pocit, kdy se celý svět točí a jediný na koho se můžeš soustředit je ta osoba před tebou. Ten pocit, když tvé srdce a tvé rty nechtějí nic jiného než políbit tu osobu před tebou?" Místo odpovědi jsem se nadechla a přitiskla své rty k němu. Chutnali jako jahodový balzám na rty. Přesně ten samý jako jsem měla na rtech já od své kosmetičky.

„Stop." Zařval režisér. A řekli byste, že by to bylo kvůli tomu, že musí přehlušit zbytek štábu, ale ne. On je jenom opičí prdel. Taylor, ale stále nepřestal, úchylák hrozný. Tak jsem od sebe odstrčila já sama silou. Tenhle film my nestojí ani za všechny ty prachy co mě platí. Ale je to dobré pro popularitu, nebo co to říkala moje agentka.

Mám Ashley ráda to bez pochyby, ale občas se moc snaží. Většinou je to dobrá věc, nikdy jsem neměla takhle pracovitou agentku, a ano chápu, že jsem její největší hvězda, a že jsem ta co jí dostala po žebříčku na vršek potravního řetězce.

Ale fakt se mi nelíbí pracovat s Tylerem Rossim, áčkovou hvězdou Hollywoodu. Je to celebrita, jak má být. Je namyšlený a své slávy, popularity a peněz využívá do poslední kapky. Abych vás uvedla, proč tohohle muže nemám tak ráda, tak důvodů bych našla mnoho. Poprvé jsme se spolu setkali u jednoho z mých prvních významných filmů, bylo mi 21 let a byla jsem začátečník mezi herci. A možnost pracovat s takovou hvězdou mi byla hroznou příležitostí. Ale hned po prvním dnu natáčení mi došlo, že všechno možná nebude tak úžasný. Už v tu dobu byl o 10 let starší. Ve filmu jsem původně měla hrát pouze vedlejší postavu a objevit na obrazovce na maximálně 10 minut, ale potom co hlavní herečka sestoupila z hlavní role. Dohodili tam mě. Já jsem z toho byla samozřejmě velmi nadšená a dala jsem do toho svoje vše.

A Tyler mi hrál romantickou postavu. Takže se většina našich interakcí skládala z flirtování, fyzických doteků, a dokonce i polibků a jednoho líbání. Fanoušci se z filmu mohli zbláznit a hlavním tématem bulváru několik dnů jsem byla já. Takže jsem se z herečky, co byla v jednom seriálu a ve dvou divadelních hrách, stala celosvětově známou herečkou. A film vydělal dobré peníze, byl i nominován na několik cen. Ale čeho se fanoušci, především dámský fanoušci chytli. Jsme byli já a Tyler. Vzniklo tolik fanfikcí, photoshopovaných obrázků a mnohem víc. A fanoušky Rossiho mě buď milovaly a chtěli být mnou nebo mě nenáviděli, protože jsem jim vzala jejich šanci na románek s jejich oblíbeným hercem.

Film byl, ale velmi úspěšný a velmi výdělečný. A tak se natočili další dva díly, a jako mladá a blbá herečka toužící po slávě, popularitě a penězích jsem na to samozřejmě kývla a podepsala smlouvu na další dva filmy. Po natočení dalších dvou filmů za mnou přišli s nabídkou na další pokračování, ale to jsem odmítla a další pokračováni se už nenatočilo. Nevím, jestli to bylo mojí absencí ve filmech nebo z nějakého jiného důvodu, ale sláva filmů umřela tak rychle jak vzešla. Do teď vím, že existuje ještě skupinka fanoušků po světě, ale většinu lidí už to omrzelo. Přece jenom to bylo skoro před 5 lety.

Zítra mě čeká poslední den natáčení, a po tom letím do New Yorku za svým nejlepším kamarádem. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 10, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

have you ever been in love?Kde žijí příběhy. Začni objevovat