8.Bölüm: Bir şeylerin ilerlemesi

266 10 15
                                    

Ertesi gün Enes evinde içkili parti vermeye karar verdi, eski yada yeni herkesi çağırıp arkadaşlarıyla eğlenmekti amaç. "Enes masalar geldi!" diye bağırdı Mert. "Tamam, sen hallet ben içecekleri halledeceğim!" diye karşılık verdi. İçecekleri kontrol ettikten sonra yukarı çıkıp üstünü kontrol etti, gardrobundan beyaz bir gömlek ve siyah bir pantolon çıkarıp giydiğinde aynada kendine memnun olmuş gibi baktı, gülümsedi ve saçlarına kokulu sprey sıkıp elleriyle karıştırdı. Gülümseyerek baktı aynaya, iyi görünüyordu.

"Gelsin kızlar, bakalım."

Gülümseyerek söyledikten sonra aşağı indi, Mert ve masaları getiren adamlara yardım etti. Hava kararınca Yaren, Ecenaz, Cemre, Merve, Kürşat ve Berke gelmişti. Asıl ekibinden kimse yok diye düşünürken Vales, Mervan ve Mami göründü. Enes onlarla da tokalaşıp hal hatır sorduktan sonra ağzını araladı.

"Baturay nerede? Gelmeye üşendi demeyin."

"Üşenmedim."

Enes, arkasını döndüğünde gülümsedi. "Hoşgeldin, kanka."

"Hoşbuldum, Enes. Ortam iyi duruyor."

"Sen birde içkiler meydana çıkınca gör." dedi gülümseyerek. Birden Mert, Baturayın sırtına atllayıp onu ürkütmeye çalıştı. "Lan puşt, ne oluyor dedim." dedi Baturay gülerek.

"Baturay seni görmek şaşırtıcı ama mükemmel, Enes 'Söyledim ama gelmez' deyince yok ya, gelir dedim."

"Aslında gelmeyecektim ama sonra," Enese baktı Baturay ve Enes ile göz göze geldi. "Gelmeye karar verdim, değişiklik olur diye."

Yalan. Enes'in sarhoş olup saçma şeyler yapmasına engel olmak için gelmişti. Bu saçma şeylerin başında, bir kızla öpüşmek koklaşmak vardı.

"İyi yaptın, Baturay. Geçelim mi, içeri?" diye sordu kolunu Baturayın omzuna atınca Baturay titredi. Ekipçe bahçeye geçtiklerinde içecek servisi yapılıyordu, Enes bu içecek faslını ev ve parti sahibi olarak bir kadehi kafasına dikerek başlattığında herkes çığlık attı, herkes içmeye başladığında gayet eğleniyordu herkes. Mert, delirmiş gibi gülüyordu. Ecenaz ise ona bakıp gülüyordu. Yaren, Merve ve Cemreyle oturup bir şeyler içerken Mervan sakince içiyordu. Mami ve Vales ise Baturayı da yanlarına almış karşılıklı içip gülüşüyorlardı. Baturay da onların zoruyla 2-3 kadeh bir şeyler içmişti, sonunda bundan sıkılıp kalkıp lavaboya gideceğini söyleyip onlardan ayrıldı.

Baturayın gözü Enesi aradı, dans eden ve içen insanların arasından geçerken içeri girmişti, koltuğun birinde oturarak sızmış Enesi görünce yanına gitti Baturay. "Enes, Enes, beni duyuyor musun?" diye sorduğunda Enes gözlerini açtı, güldüğünde Baturay irkildi. "Kesinlikle! Çok iyiyim!" dedi sevinçle, Baturay Enesi belinden kavrayıp onun kolunu kendi sırtına attı. "Seni odana bırakayım, Enes. Kafa gitmiş sende." dedi Baturay.

Enesin yatak odasına geldiklerinde Baturay Enesin yatağa uzanmasını sağladı ve yavaşça başını çok sarsmadan yastığa koydu, Enes ise gülümsetip birden zaten üstünde olan Baturayı yakasından çekip öptüğünde Baturayda ipler kopmuştu, Baturayın kalbi sonda atarken Enes içkinin etkisiyle sadece kızarmıştı ama çok rahattı. Baturay, dudaklarını ayırdığında Enese baktı. "Enes..." diyebildi sadece, "Bu... Yanlı-" sözünü Enesin onu tekrar çekip burun buruna getirmesi kesti.

"Benim doğrum bana yeter, Baturay."

Tekrar dudakları buluştuğunda bu sefer ikisi de birbirini itmedi, çok rahattı Baturay şuan, içeri birden biri girse de umurunda olmazdı bu kafadayken.



450 kelime bee yeter şwleksnddmldsl

Game Over | AnarTekinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin