Herkese selamlar.Yeni bölüm ile karşınızdayım.Bölümü bu sefer uzun yazmaya çalıştım.Önceki bölüm katil–kurban ilişkisinin olduğu bir bölümdü.Bu polislere gelen bir ihbarın olduğu bölüm.Umarım beğenirsiniz.Keyifli okumalar :)
Sabahın erken saatlerinde alarmın bangır bangır çalmasıyla uyanan Ahmet,kendini çok yorgun hissediyordu.Vücüdu adeta uyku uyku diye bağırıyordu.
Uzun zamandır boş boş karakolda oturmanın da verdiği mutsuzlukla lavaboya girdi.Vücudu son zamanın boş yorgunluklarından dolayı iflas edebileceğini anladı ve tekrar kendini yatağına attı.
5 dakikadan bir şey olmaz!
Uzun zamandır yeni bir ihbar gelmemişti ve bu durum Ahmet'e göre değildi.Kendini işe yaramaz bir hayvanın teki olarak görüyordu.Bu durum onu çok rahatsız ediyordu.
Sonra bir anda telefon çaldı.Telefon sesini duyan Ahmet,bir an irkildi.Kendine gelemedi.Telefonu açmak istemiyordu.Fakat yeni bir ihbar gelmiş olasığını göz önünde bulundurarak heyecanla telefonu açtım.
Arayan karakoldan arkadaşı Salih'ti.
Salih'in en yakın arkadaşı olduğunu düşünen Ahmet,onun telefondaki heyecanlı sesini duyunca kendiside heyecanlandı ve ne oldu?diye sordu.
Salih'in yeni bir ihbar aldıklarını duyan Ahmet'te bu haber üzerine çok sevinmişti.Hemen uyku diye bağıran vücuduna direnip yataktan kalktı ve üstünü değiştirip,yüzünü yıkadıktan sonra kahvaltı etmek için aşağı indi.
Hemen kendine bir krep yaptı ve içine Çokokrem sürüp hızlı ve iştahlı bir şekilde yedi ve karakola gitmeye hazır olduğunu fark ettikten sonra arabanın anahtarına vestiyerden alıp arabasına doğru yola koyuldu.
İşe giderken de arabayı çok hızlı ve heyecanlı bir şekilde kullanıyordu Ahmet.
Aylar,belkide yıllar sonra karşısına güzel bir dava çıkan Ahmet,koşar adımlarla içeri girdi.
Salih arkadaşları toplamış,Ahmeti bekler vaziyette oturuyordu.Ahmet onlarla tokalaştı ve hemen yerine oturdu.
Evet.Nasıl bir dava anlatın bakalım.
İrem dosyaları Ahmet'in önüne itekledi.Ormanda olmuş bir cinayet olayı.
Ahmet,fotoğrafları biraz inceledikten sonra bunlardan bir şey çıkmayacağını anladı.Daha fazla delil istiyordu.
Umutcan ordan söz alarak konuya girdi:
"Yanlız bir sorunumuz var Ahmet."
Ahmet sorunu merak edip Umutcan'a ne sorun olduğunu sordu.Umutcan ise şunları söyledi.
"Elimizde bu fotoğraflardan başka delil yok!