~1~

13 2 0
                                    

Ξύπνησα από ένα δυνατό θόρυβο. Άκουσα φωνές  κι ύστερα ένα μεγάλο κρότο . Η εξώπορτα είχε κλείσει με δύναμη . Σηκώθηκα με όση δύναμη είχα από μια κρύα γωνία του δωματίου μου . Τουρτουριζα από το κρυο  και τα μελανιασμενα μου χέρια πονούσαν πολύ ,αλλά έπρεπε να πάω να δω τι συμβαίνει. Πλησιάζοντας στο σαλόνι άκουσα τους γονείς μου να μαλώνουν .

-μπαμπας "τι δεν καταλαβαίνεις Ιωάννα με απέλυσαν "

-μαμα " λογικό μου ακούγεται με τόσα λεφτά που τους έκλεβες καθημερινά."

- μπαμπάς " μην τολμήσεις και το ξαναπείς αυτό . Για εσάς τα έκανα όλα . Για να ζήσει η καριολα που έχω για κόρη μια σωστή ζωή . Αλλά δεν εκτιμάτε τίποτα .

-μαμα" σοβαρεψου πια  . Ούτε γω το ήθελα αυτό το παιδί . αναγκαστικά το κράτησα γιατί θα μου έφερνε πολλά χρήματα από την ασφάλιση . Τώρα δεν με νοιάζει . Αν θες πούλησε τη .

Ακούγοντας τα λόγια τους σάστισα . Έπρεπε να φύγω από αυτό το σπίτι . Άντεξα αρκετά χρόνια . Μέσα στο κρύο , σαν δούλα τους να τους κάνω ότι θέλουν . Να με χτυπάνε και να με βιάζουν καθημερινά . Και τώρα αυτό !. Δεν έζησα παιδικά χρόνια . Μόνο εγκατάλειψη και μελανιές έχω να θυμάμαι.

Ξαφνικά ξύπνησα από τον λήθαργο μου . Μπροστά μου βρίσκονταν οι γονείς μου . Με κοιτούσαν σαν να ήμουν τέρας . Με μίσος. Με απογοήτευση .

-μπαμπας" Τι κάνεις εδώ ; Κρυφακους μουσιτσα;

-μαμα " στα λεγα εγώ .

- μπαμπάς " πρέπει όμως να της δώσουμε ένα μάθημα .

Ξαφνικά με τραβάει από το μαλλί και με σέρνει στον πάνω όροφο. Εγώ προσπαθούσα να ξεφύγω αλλά μάταια . Δεν άντεχα άλλο όμως . Τα μαθήματα αυτοάμυνας έπρεπε να φανούν κάπου χρήσιμα. με δύναμη κλοτσαω το πόδι του και αυτός πέφτει με πολλή δύναμη πάνω στην πόρτα του δωματίου μου .

-εγω " ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ . ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ . ΑΝ ΘΕΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΜΕ . ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΕΞΩ ΟΜΩΣ ΤΕΤΟΙΟ ΕΞΕΦΤΕΛΙΣΜΟ . ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ

-Μπαμπας" κατάλαβες τι έκανες μόλις ; Πλήρωσες την καταδίκη σου .

Ξαφνικά σηκώνεται κ μου επιτίθεται. Εγώ προσπαθοντας να αμυνθώ γλίστρησα και έπεσα με δύναμη από τα σκαλιά .  Κοιτούσα γύρω μου και έβλεπα τα πάντα να γυρνάνε .

-μπαμπας" ώρα να περάσουμε καλά εμείς οι δυο .

Μου έβγαλε απότομα το λεκιασμενο και παλιό φόρεμα μου και με έσυρε στην κρεβατοκάμαρα όπου βρισκόταν η μητέρα μου . Με έδεσε στα ξύλα του κρεβατιού και  άρχισε να με βιάζει ανελέητα με την ίδια μου την μητέρα να τραβάει βίντεο ώστε να επωφεληθούν από αυτό και να βγάλουν χρήματα .













Παιδακιααα .
Τι μου κανετεεε;
Το ξέρω η ιστορία δεν είναι και πολύ ωραία αλλά πιστεύω με  τον καιρό θα φτιαξειι!
Πατήστε το αστεράκι και στείλτε την ιστορία σε φίλους σας .
Πείτε μου αν σας άρεσε κ αν θέλετε να αλλάξω κάτι τώρα που είναι η αρχή .
(✿ ♡‿♡)  Φιλακιαα

Mafia ♡Where stories live. Discover now