Era o zi ca oricare alta . Nimic nu ar fi prevestit ca dintr-o zi obișnuită de muncă la magazinul de piese auto la care lucram , se va transforma în acea zi care a schimbat totul ; ziua care m-a făcut să nu mai fiu la fel niciodată.Era mai liber decât de obicei, neobișnuit de liber chiar. Beau dintr-o cană de cafea de câteva ore bune , nici gust de cafea nu mai are , dar bănuiesc ca o fac mecanic . Mai am câteva ore și tura mea se termină, și în sfârșit ajung acasă, în patul meu , n-am mai dormit de ceva timp și oboseala a început să se resimtă. Îmi împart zilele și câteodată și nopțile între jobul meu cu normă întreaga de la magazinul de piese auto , voluntariatul la azilul de bătrâni din New Hope și jumătate de norma și câteodată mai mult la cafeneaua din oraș. Oh , da ! Am zilele ocupate , dar asta îmi place să fac , și defapt nu știu dacă aș putea face lucrurile altfel .
Acasă sunt singura de 3 ani de când s-a dus și tata , la 2 ani după ce o boală necruțătoare mi-a luat-o și pe mama.
Mai aveam și un frate dar pe el oricum nu l-am mai văzut de 7 ani , când a plecat după o ceartă monstru cu tata . Totul s-a întâmplat atât de repede ,nici până acum n-am aflat despre ce era vorba , dar nu-mi mai pasă , asa cum nici lui nu i-a pasat ca părinții noștri au murit ca eu am rămas singura la 18 ani .
Ai zice ca m-am obișnuit să fiu singură de atâta timp , dar nu pot sta prea mult singură în casă. Simt ca pur și simplu nu-mi aparține, nu ma simt deloc acasă. Este bucătăria mamei garajul tatei , camera lui . Aproape ca alerg pana la camera mea unde încerc sa petrec cât mai puțin timp posibil și fug .
Asa aș descrie viața mea , o mare fuga. Dar nu ma plâng.Pierduta în gânduri nu îi observ pe cei doi băieți care intră în magazin decât atunci când unul din ei îmi arunca în față doua seturi de chei .
Trezită din visare le scanez produsele și ma pregătesc sa iau banii din mâna tipului din fața mea, când dintr-o coincidență stranie mâinile n-i se ating și o electricitate îmi traversează parcă tot corpul , îl simt parcă din vârful degetelor până în creștetul capului . Abia atunci îmi ridic privirea și îl vad pe cel care îmi va da viața peste cap . Defapt am știut de când l-am văzut prima data ca e ceva el . Dar dacă aș fi știut ca va fi cel care ma va schimba și în bine și în rău și îmi va da toată viata peste cap , mi-as fi întors privirea, dacă aș fi putut , era al naibii de sexy . Emana sexualitate prin fiecare por și știa asta . Era brunet cu parul lăsat neglijent mai mare , niște niște ochi verzi care te înghețat când îi priveai , parcă îți privea în suflet și te dezbrăca de toate secretele. Îmbrăcat într-un tricou negru cu o greaca de piele neagra și blugi negri . Era înalt , foarte înalt , binle făcut mușchii îi ieșeau parcă din tricou iar la baza gatului se vedeau niște tatuaje care nu se vedeau prea bine , dar știai ca sunt acolo .Când mi-a arătat un ranjet satisfăcut mi-am dat seama că m-am holbat cam mult .- O zi buna ! Le-am zis încercând să nu par foarte afectata.
-Bună ești tu, păpușă! Îmi spune blondul din spatele lui .
Instinctiv mi-am dat ochii peste cap și am auzit un mârâit din partea brunetului din fața mea . S-a apropiat și mirosul lui de testosteron, tutun și i mentă mi-a invadat nările. Am închis ochii din instinct , iar el s-a apropiat de urechea mea .
- Nu te-a învățat nimeni ca nu-i frumos sa-ti dai ochii peste cap ? M-a întrebat aproape atingându-mi lobul urechii.
Mi-am revenit în simțiri și m-am îndepărtat de el , încă simțind zâmbetul lui arogant, deși nu am mai ridicat privirea.
Blondul a luat-o spre ieșire și după câteva minute în care m-a privit intens pe fiecare părticică din corp a ieșit .
Abia atunci am reușit sa respir cum trebuie . I-am auzit cum au ambalat motoarele unor bolizi care păreau foarte scumpi si au zburat .Am închis și eu și am plecat spre casa , dar parca inima mea nu reușea sa își revină la ritmul normal . Știam că nu este de vină întunericul de afară, sau străzile pustii, plecam în fiecare seara singura pe jos acasă, era de vina el , și ochii ăia verzi care nu îmi dau pace. Am auzit niște pași grăbiți în spatele meu și m-am întors să văd cine este . Era un grup de băieți gălăgioși. Când m-au văzut au început să fluiere și sa facă tot felul de zgomote , dar eu am început să alerg spre casă.
Alergau și ei , le auzeam pașii grăbiți și comentariile nu foarte drăguțe le adresa mea , când m-am lovit de cineva . M-am dezechilibrat, dar în loc sa cad am rămas în aer , lipită de pieptul tare din fața mea. Urmăritorii mei au făcut cale întoarsă speriați iar eu am inspirat ușurată. Atunci m-a lovit un miros cunoscut , un miros pe care nu reușisem sa mi-l scot din cap.- Cine pleacă singură pe străzile astea , la ora asta ? Întreabă nervos apucandu-ma de brațe.
- Ma doare , da-mi drumul ! Am strigat speriată.
- Te asigur ca te durea mai tare dacă te prindeau ei , și nu apăream eu .
- Și? Ce încerci sa-mi demonstrezi ma rog ? Spun și eu nervoasă .
- Ești nebuna !
Mi-a dat drumul atât de brusc ca am căzut în fund. El a început să râdă zgomotos .- N-am crezut ca e atât de greu sa stai în doua picioare !
-Arogant ! Am spus ridicandu-ma . L-am ocolit pe domnul știe tot și am pornit spre casă .
Il simțeam mergând în spatele meu dar nu zicea nimic . N-am putut sa spun nici eu nimic . Am mers asa în tăcere până am ajuns acasă. Am urcat scările casei și l-am privit cu coada ochiului . S-a oprit și si-a aprins o țigară. Când am descuiat ușa, s-a întors, pregatindu-se sa plece .- Eu sunt Shadow , apropo . L-am auzit șoptind.
Nu am așteptat să văd ce mai zice , am închis după mine lipindu-ma de ușă si mi-am luat genunchii în brațe.
-Eu sunt Sky ! Am spus deși nu ma mai auzea nimeni .
După ce m-am liniștit, m-am ridicat și am fugit spre camera mea. M-am apropiat de geam și atunci l-am văzut stand acolo și privind spre casă. N-a plecat . Am stat asa și ne-am privit minute în șir până am simțit xa ma fura somnul , apoi am plecat spre baie și m-am băgat la somn . Nu am mai avut curajul sa vad dacă încă mai e acolo . Dar am adormit foarte repede , visând bruneți musculoși și aroganți.
CITEȘTI
SKY SHADOW
RomanceSky , o fata obișnuită . Shadow , complicatia în persoană. O relație care nu are cum sa funcționeze care devine o adevărată dependență.