İlk görüste love 💞

103 13 25
                                    

Sabah 7.15'ti.... 1736274627. rüyami görüyordum. Rüyamda zehra ile nikahimizi kiyiyorduk ahhh ne güzeldi....
(Agzimin sulari akti simdiden) sonra bir ses geldi...
"HAKAN YAVASSS CİGERİMİ SÖKTÜN"
bu sesle mükemmel uykumdan uyanmak zorunda kalmistim "ah serefsiz gamze yine mi eve erkek attin" diye gecirdim icimden.....
Ah kendimi tanitmayi unuttum. Ben İrmak 60 yasinda genc bir kizim sari, kisa saclarim minnacik yüzümle ahenk kuruyor adeta... Beni alan yasadi o derece yani. Ayrica bad grilm okulda naren denen yellozu hep döverim cünkü cok hawaliyim😎😎 her neyse...
Gözümü actigimda hamam böcegi görmüstüm.. Artik aliskindim bunlara malûm fakirhane... Yüzümü yikamak icin odamla birlesik olan banyoya gucci terliklerimi giyerekten gittim.
Aynada kendime bakip bir kere daha masallah dedim

 Aynada kendime bakip bir kere daha masallah dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu benim inanmayan yellozlar sg 😎)

50 saat sonra

Bu fakirhaneden ayrilmak istiyordum artik biktim gamze hep eve erkek atiyordu her taraf babasiz yavru doluydu dayanamiyordum 😭 kendimi sokaga attim. Calistigim pavyona gidiyordum. Hep danscilar kazaniyor aq garson olmak isteyen aklimi sg. Kapidan iceriye girdigimde yakisikli bir grup görmüstüm neyse hemen üstüme üniformayi giymek icin giyinme odasina gitmistim

 Kapidan iceriye girdigimde yakisikli bir grup görmüstüm neyse hemen üstüme üniformayi giymek icin giyinme odasina gitmistim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Calisma kiyafetini de giydikten sonra siparisleri almaya gittim.
X: "GARSİNNNNN"
Birisi beni cagiriyordu, yanina gittim.
"Hosgeldiniz, ne yollayayim abi- ne isterdiniz?" dedim
X: "Seni isterim yawwwwru" dedi.
Ne icmis bu amip diye gecirdim icimden AMa nazik olmam lazimdi.
"Anlamadim efendim?" evet salaga yattim yoksa 180 iqumla bunu anlamamam mümkün degildi.
X: "Anlamiyor musun yawwruu seninle boy boy cocuklarimiz olsun diyorum" dedi.
Sonra bende "beyefendi sacmalamayin nütfen (🥺🥺)" dedim
X: "Ya benimsin ya kara topragin" dedi ve bilegimden tutup beni sürüklemeye basladi kolum aciyordu ve "BİRAK!!!!" dedim ama birakmadi. Sonra o yakisikli gruptan bir cocuk yanima geldi ve beni cekip arkasina aldi.
Y: "Ne yapıyorsun kiza pezevenk, kiz istemiyor" dedi. Bana dönüp iyi misin diye sordu bende kolumun acidigini söyledim. Koluma bakarken o beni ali koymaya calisan sapik cocugun kafasina borcam evet borcam gecirdi. Cok korkmustum, ne yapacagimi sasirmistim... Aglamaya basladim... Kavga etmeye baslamislardi bir süre sonra güvenlik geldi ve kavgayi ayirdi. Kavgayi insaat izler gibi izleyen müsteriler danslarina geri döndü.




Tam tamina 333 kelime cok ugrastim😭😭🥺💞
Yb 550505050 oy 4827638273 yoruma gelicek bb ezikler.

MAFYA ARMY X BLİNTO İRMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin