E L S Ő

7 1 0
                                    

El sem tudom hinni, hogy máris itt tarunk. Ma van az iskola utolsó napja aztán hivatalosan is nyári szünet...persze nem nekem. De legalább nem kell bejárnom így sokkal-sokkal könnyebb lesz. Na de vajon mi is?

Sziasztok! Nina Harris vagyok 15 éves korom óta dolgozok és őszintén engem már szinte mindenhol láttak. Dolgoztam már, kávézóban azzal amúgy nem is volt gond jó csapat volt csak irtó bunkó vevők voltak, de a cuki barista feledtette, gyorsétteremben itt már a csapat és a vevők is bunkók voltak. Ezeken kívül vigyáztam gyerekekre, kutyát sétáltattam, vidámparkan voltam büfés és még sorolhatnám. De a nyári munkám messze a kedvencem. A Coleman család díszes, csicsás házában dolgozom, vagyis inkább az udvaron. Soha senki nem hiszi el, de igen a gazdagoknak erre is van embere. Nincs sok feladatom, figyelnem kell a medencékre, a virágokra, fákra, bokrokra, és az állatokra víz, étel ilyenek. Nem egy megszokott meló, de nagyon jól fizet. Igazából az év közbeni munkáim dupláját keresem meg itt egy hónapban. Más fiatalok ezt bulira, nyaralásra, piára, és ilyenekre költené, de nekem egész máshova megy. Na de erről később.

07:20 péntek

-Utálom, hogy mindig késünk! -jelenti mi Emily. Ő az egyetlen nő nemű barátom. Igazából a többiek elmenekültek mert sem gazdag sem pedig nőies nem vagyok. De szerencsére ő se bár ezt a külsőjéből soha nem mondaná meg senki. Gyönyörű festett szőke haja mindig tökéletesen omlik a vállaira. A sminkje mindig ugyan az szemöldök, tus vonal, barna szemhéj, pirosító, rúzs. Gyönyörű, tudom sokszor mondom (sokszor fogjátok hallani) de eszméletlen szép barátnőm van! -Akkor ne velem járj suliba- elnevetem magam majd elindulok a fürdőbe, hogy felöltözzek.

08:00

-Ügye nem akarunk ma bemenni? -kérdezi Emily izgatottan. Ő megteheti.

-Hát én nem akarok bajba kerülni, de ti menjetek nyugodtan. -ne menjetek kérlek.

-Nina, soha hagynánk egyedül. -támogat Nathan. Igen ő a támogató. Ő is festett szőke, igen mind szőkék vagyunk és igen ők szeretnek szabályt szegni. De Nathan jobban szeret minthogy egyedül hagyjon. Róla majd később mesélek.

-Én igen. -nyilvánítja ki a véleményét az én kedves barátnőm, de Nathan megmarkolja a kezét és utánunk rángatja.

Emily akkor lóg amikor szeretne, a szülei két szóval elintézik. Tudják, hogy nem szeret bejárni és nem is csesztetik érte. Nathan szülei olyanok, mint apám az iskola fontos blabla be kell járni blabla a lényeg, hogy ebben sajnos nem vagyunk partnerei vagyis Nathan néha, de kizárólag ha én nem vagyok itt.

14:30

-Srácok vége nyár van!

-Neked. -feleljük egyszerre Nathannal. Nem akarjunk bántani, de ő az egyetlen, aki nem dolgozik nyáron és mégis van pénze, na vajon honnan.

-Idén nyáron el kell jönnötök egy buliba! Könyörgöm. -bociszemek. Nem akarok. Legszívesebben leugranék a járdáról a kocsik közé minden alkalommal amikor ezt eljátssza.

-Emily tudod, hogy nem vagyok itthon.

-Engem meg tudod, hogy nem érdekel. -az én indokom jobb Nathan.

-Jó, de gondoljátok át. Állom a jegyeket! -ordítja, mivel már rég fut haza felé. Nem is értem. Mindig elindulunk együtt majd elfut a másik irányba ki érti ezt a lányt?!

-Figyelj én lépek, de majd írok. -mondja majd búcsúzóul egy puszit nyom a homlokomra. Fényes nappal az utcán, Nathan ne már.

16:30

„majd írok" MIT JELENT EZ. Nem szokott bajom lenni a fiúkkal, volt már pár kapcsolatom értek hozzájuk csak ők a hülyék. De Nathan összezavar. Minden nyáron amikor tudja, hogy két nagyon helyes fiúval leszek összezárva bepánikol és talán be próbálkozik? vagy nem is tudom. Volt egy majdnem csókunk, de az anyja hívta és nem lett végül belőle semmi. Vicces volt, de nagyon kínos is.

+1 új üzenet

Jaj, ne ez biztos Ő.

Nathan:

Figyelj egy óra múlva tudunk találkozni?

Én:

Hol?

Nathan:

Szokásos park.

Én:

Rendben!

Igen van egy szokásos helyünk. Két legjobb barátnak egy szokásos hely ahová csak együtt járunk és csak este. Tavaly nyáron itt töltöttünk egy egész estét és annyit ittunk, hogy szó szerint itt aludtunk annyira részegek voltunk, hogy a kaput se találtuk, de az volt életem egyik legjobb estéje. Egy gond mentes éjszaka Imádtam. De voltak itt furcsa esték is. Amikor Nathan kételkedett a szexualitásában megkért, hogy próbáljuk ki „reagál-e" rám. Sajnos igen, kínos volt. De tele vagyok ilyen történetekkel amiket Emilyvel soha nem osztottam meg. Ő minden bulikba jár hétvégénként mi pedig ide. Nem szép kihagyni őt, de neki nem tetszene. Majd pár év múlva elmesélem neki, hogy milyen volt Nathannal felfedezni a dolgokat. Kibeszélni mindenkit (még Emilyt is)

Sziasztok!! E L S Ő rész wow. Sietek a következővel és az elsőnél  ahogy látom megoldódott a probléma. Puszi. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 11, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Megint itt tartunk...Where stories live. Discover now