Marshall Bruce Mathers kötü aile şartlarıyla büyüyen ve bu aile şartları onun pskolojisinin bozulmasına neden olan bir karaktere sahiptir. Babası Marshall'ı & Ailesini henüz 18 aylıkken terkedip gitmiştir. Marshall annesi ile birlikte detroit'te genellikle siyah amerikalıların yaşadığı kısımda büyümüştür ve küçük bir karavanda yaşamaktadır.. Marshall yaşı ilerledikce umursamaz,sinirli,asi,kavgacı birisi olmuştur. Bunun nedeni ise yaşadığı hayat ve babasına olan kini olmasıdır. Annesi & küçük kız kardeşi ile beraber yaşamaktadır. Marshall okul çağı yaşına ulaştığında lisede genellikle dayak yiyen,ezilen,eşyaları çalınan,hakaretlere maruz kalan birisidir ve bu olay Marshall'ın pskolojisini bir nevide olsa daha kötü boyutlara çıkartmıştır.
Marshall genellikle okulda şair olarak adlandırılırdı çünki marshall inanılmaz derecede sözlükleri karıştırıp sözler yazmaya çalışırmış kaynaklara göre & S.Shady kitabına göre marshall lise çağında iken hep şair olmak istemiş. Ayriyetten genellikte okuldan kaçar dersleri umursamazmış. Okuldan çok sık kaçtığı için öğretmeninden aşırı ağır şekilde dayak yemiş ve 10 gün komada kalmıştır. 2 Sene üst üste okulda kalan marshall lise'yi bitirememiştir ve okuldan ayrılmak zorunda kalmıştır. Ardından okuldan ayrlıması nedeniyle pek çok full-time işyerlerine girip çalışmış para kazanmak için uğraşmıştır. Marshall bu kötü şartlara nekadar katlanmaya çalışırsa çalışsın hep aşşağılanan bir insan olarak hayatına devam etmiş ve şair olmak isteyen yaşına göre inanılmaz sözler yazabilen Marshall Bruce Mathers rap yapma tutkusuna kapılmıştır.
Küçük yaşlarında genellikle okulların arkalarında yapılan küçük çaplı rap yarışmalarına katılmıştır. Genellikle siyah amerikalılar arasında rap yarışmalarına katılan marshall kitabındaki bilgiye göre ilk başlarda hep korkar ve dışlanırmış genellikle ezilirmiş. Lakin hiç yılmadan bu tutkusunun üstüne iyice giderek durmadan aralarında yapılan yarışmalara katılmaya devam etmiş ve çevresi tarafından kabül edilmiştir. Çok iyi söz yazabilen şair marshall mükemmel sözleri ile inanılmaz cümleler ortaya atıyormuş ve ona okuldaki arkadaşları tarafından asi şair adlı lakap takılmıştır.. Marshall bunların ardından inanılmaz LL Cool J fanıydı. Ona bir fan mektubu yazdı ve inanılmaz derecede alay içerikli cevapla geri dönüş yapıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAP sözleri
RandomHİPHOP KÜLTÜRÜ. Bu sanatta emeği geçen PMC 'lerin albümleri,sözleri,resimleri,hayatları,capsleri ve daha fazlası bu kitapta sizlere sunulmuştur.Yeni müzik ,albüm çalışmaları bu içeriktedir.Velhasıl kelam bu kültürü büyütüp genişletmek isteyen arkada...