1-

297 20 128
                                    

14 Aralık

İzuku

Hey? ✓

Ah tek tik ne güzel doya doya konuşurum kimse de yargılamayaz mutlu mesut ölür giderim.

Ben izuku, daha doğrusu bana genelde adımla hitap edilmez. Daha çok ibne aptal orospu sürtük pislik falan filan bu kısmı siktir et.

Böyle demelerinin sebebi  bisexsüel olmam homofobik falansan engelle beni. Öbür türlü ben susmam çünkü.

Engellediysen devam ediyorum? Tamamdır

Bak şimdi ben 16 yaşında bı veledim. Tek başıma göt kadar evde yaşıyorum. şimdi merak edersin neden tek yaşıyorsun.

✨Ailem evden attı✨

Okuldan aramışlar işte oğlunuz iki cinsiyeti de seviyo bu bı sorun falan filan babam ilk görünce beni dövdü, bir kaç kaburbam kırıldı hatta... Ve ben o kırık kaburgayla hastaneye gittim yanımda kimse yoktu...

Çok dram oldu aq dur, sonra devam ederim çünkü bilmiyorum gece kriz geçirip kendimi gebertmek istemiyorum sanırım.

Şu yaşıma kadar kimseyi adam akıllı da sevemedim. Çünkü hep ihanete uğradım kimse arkamda durmadı. Hep yalnız ve acınası olan kişiydim ben. Eğer okuyorsan banane amk dediğine eminim, ben napim peki amk dayanamıyorum

Her ne sikimse bu günlük yeter bu kadar. Ben geberene kadar ölme.

27 Aralık

İzuku

Biliyor musun? Ben çok acınası biriyim hiçbir boku beceremiyorum.

Yoruldum kendimden yoruldum lanet olsun! İntihar etmeyi bile beceremiyorum amk canım yanıyo yaşadığım her saniye.

Ayrıca bu gün annemi aradım. Ona bunun hastalık olmadığını anlatmaya çalıştım. Hem erkeği hemde kızı sevebilirim dedim. Lanet olsun ki dinlemedi. Küfürler etti yüzüme telefonu kapattı sonra da. Ama canımı asıl yakan arkadan bağıran babamın sesiydi. "O kız kılıklı ibne ile konuşma" demişti..

Eh yordu beni şu kıza benziyorsun meselesi. Ben bir kıyafetin ya da kozmetik ürünlerinin cinsiyeti olduğunu düşünmüyorum. Uzun yeşil kıvırcık saçlarım var onları düzgün tutmak için tonla krem harcıyorum- neyse konumuz bu değil.

Ben bana neden kız denildiğini açıklamaya çalışıyorum. Kirpiklerim çoğu kızın hayali doğal kıvrık ve simsiyah, dolgun vişne çürüğü renginde de dudaklarım var. Ayrıca kulaklarımda bir sürü delik var. Ve tatlı bir piercingim var.. (çaktırma nasıl yazılır bilmiyorum, senin kim olduğunu bile bilmiyorum ama konumuz asla bu olmadı)

BU ÖZELLİKLERİM BENİ KIZ YAPMAZ AMK YETER

Feminen olmak hoşuma gidiyo sizene aq karışmayın bana. Göz kalemi, maskara ara sıra renkli rujlar kullanırım. Tırnaklarında siyah ve lacivert oje eksik olmaz. VE HALKA KÜPELER TANRİM ÇOK GÜZELLER.

...

Tamam bu gün çenem çok düştü seni fazla rahatsız ettim. Rahatsız ettiysem üzgünüm uzun zaman olmuştu konuşmayalı.

Alkolik ama Güzel [tododeku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin