Meraba... Eda ve Beyza isimlerini kapakta görmüşsünüzdür biz iki arkadas birgün derste sıkılırken bu hikayeyi bulduk ve yazmak istedik. Biz çok beğendik umarım sizde beğenirsiniz.. Multimedyayı açın ve müzik esliğinde okuyun. İyi okumalar yorumlarınızı bekliyoruz ☺️❤️....
İlerde iki kişi.... Biri güneşten sıkılmış basına kitap tutmuş, diğeri hiçbirşeyi önemsemiyo sadece elindeki telefona odaklanmış birlikte birini bekliyorlar.. İşte biz, evet evet bunlar biziz. Şansı asla yaver gitmeyen, tüm belaların ana karakteri iki kız. Lal ve Ece. Aa söylemeyi unuttum dimi, biz şuanda üniversiteden gelicek telefonu bekliyoruz her ne kadar o olaydan sonra aramayacaklarını bilsek bile...
******** flash back *********
" Nasıl kaydımız burda gözükmez!"
" Hanfendi lütfen daha öncede söylediğim gibi üniversitemizde adınız gözükmüyor lütfen bizi uğrastırmayın."
" Ama Sinan Bey biz eminiz burayı kazandık ve burada okuyacağız yani kim böyle birşey yapar ve n-neden yapsın anlamıyorum!"
" Peki sizi anlıyorum, elimden gelebilecek fazla şey yok fakat ben yinede bunu arastıracağım olurmu? Ben sizi daha sonra arayacağım ama şimdi lütfen burdan gidin.."
"Peki" diyebildim sadece. Anlamıyordum bunu kim yapardı, ve neden böyle birşey yapardıki! Yıllarca aile baskısı görmüş dişini tırnağına takarak çalışan iki kızdık biz. Bizden ne istiyorlardı? Bunu kimin yaptığını bilmiyorum ama onu bulunca hesabını sorucam....
********* şimdi **********
İşte buydu olanlar. Şimdi sadece paramızı değil hayatımızıda almışlardı ellerimizden. İzmirden kaçtığımızdan beri üç kuruş paramız yoktu. Halada aynıydı. Birikmiş biraz paramız vardı onuda üniversiteye vermiştik. Şimdi tek çare bi iş bulmaktı...
"Ece hadi yürü gidiyoruz" diye bağırdım
" Noluyo be nereye gidiyoruz?"
" İş bulmaya Ece hadi soru sormada yürü"
" Kızım manyakmısın ne işi, şurda telefon bekliyoruz işte"
" Yaa of Ece bukadar saf olma.. Arayacaklarını falanmı sanıyosun. Biz defolup gidelim diye adam oyle dedi işte. Eğer iş bulmazsak kirayıda ödeyemeyiz kalırız ortalıkta, hadi kalk"
" Öff peki"
****** ece ********
Lal sabahtan beri cadde cadde dolaşıp iş arıyo. E tabiki hiçbir umutta yok..
" Ya Lâl abartma artık oraya kadarda yürüyemem. Bak hiçbirsey yok elimizde iş miş bulamayız biz. ayaklarım koptu zaten"
" Ya kızım azıcık sabırlı ol. Bekle mutlaka bi yol çıkıcak. Hadi gülüm benim azıcık sabret bak söz bulucaz bişeyler." Lal beni ikna etmek için yanağıma opucuk kondurdu e tabi bende cancağzımı kıraramam bi cadde daha yürğdük ...
" Eceeee!!!"
" Noluyo ya ne bağırıyosun"
" Kızım tabelaya bak!!!"
Tabela" Mağazamızda çalışak genç kız aranıyor"
" İnanmıyorum ya bravo valla"
Lal le koşar adım mağzaya girdik. İçerisi zengin züppelerle doluydu. Karsımıza çıkan bayana çalışmak istediğimizi soyledik ve bayan bizi iki kat yukarda bi odaya götürdü.
" Ece ve Lal hanımdı dimi?"
"Hıhı evet"
" Bu oda müdür beyin odası siz girin bende işime döneyim bu arada iyi şanslar"
" Teşekkürler.."
********** lal **********
Odaya kapıyı calarak girdik. önce birini göremedik. Sonra yan odanın içindeki kapı açıldı ve içeri kashayvanı iri yarı ve çokta tatlı bi adam girdi
" Aaa meraba kızlar buyrun? "
" Merabaa! Biz bu tabela için hani genç kızlar"
" Evet?"
" İşte hıhı ona geldik çalışmak için"
" Aaa hatırladım evet. Buyrun oturun şöyle. Bu arada ben Kerem"
Kerem elini uzatır uzatmaz hemen elini sıktım, elbette bu fırsatı eceye veremezdin.
"Hıhı memnun oldum bende Lal"
Ece tip tip bakıyodu e tabi Keremde.. Bu işi mutlaka almalıydık hem biz için hemde senin için Kerem!...
" Emmm o zaman söyleyin bakalım sizi neden işe alayım?"
" Çünki bu işe ihtiyacımız var. Kaydolduğumuz üniversitede bir sorun çıktı ve kaydımız suan orada gözükmüyor, ayrıca ailelerimizle yaşamıyoruz ve kirada oturuyoruz. Siz ne iş verseniz elimizden geleni yapmaya hazırız efendim.."
" Woww dur bi soluklan. Peki anlıyorum ihtiyacınız var ama neden size inanayım"
" Sen bize yalancımı demek istiyosun!!"bunu söylerken sinirle ayağı kalktım ecede beni sakinlestirmek için kalktı.
" Yo ben öyle bişey demedimki."
" Ozaman niye inanmıyosun ha! İşe ihtiyacımız var işte neden uzatıyosun!!"
Ben sinirlendikçe kerem daha çok sırıtıyordu
" Ya sakin olsana şurda kibarca konuşuyoruz işte"
Sözlerini dalga gecer gibi soylüyordu
" Tamam sakinim o zaman bu işi bize ver ikimizde kurtulalım demi?"
" Ahahaha... Bak seni sevdim ha.. Bu arada sanki gerçekten bu işe ihtiyacın var oyuzden size üç gün deneme süreci hadi bakalım.."
Eceyle yüzümüz gülmeye başladı teşekkür edip odadan çıktık. Bakalım ilerki günlerde ne olucaktı...
Aşk Masalım beyzaeda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Masalım
Teen FictionŞansını aramaya koyulmuş iki kız Karşılarına çıkan tüm engellere rağmen aşklarından asla vazgeçmiyorlar