"ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္"
"ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္"
"ေဒါက္ ေဒါက္ ေဒါက္"
~•~ Baek အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲဲ႕ တံခါးေခါက္သံ ေၾကာင့္ ႏွိဳးစက္ကုိ ၾကည့္လိုက္တယ္ ~•~
Baek pov': ဟင္ !! မနက္ ၈နာရီေတာင္ ခဲြေန ျပီ။ Ommo_nim ေတာ့ ဆူေတာ့ မွာ ပဲ။
" Baek Ya! ထ ေတာ့ ေလ။ ေက်ာင္း သြား ရ ေတာ့မယ္။ Hyung ေတာင္ ႏိုးေနျပီ။ အိပ္ ပုတ္ ေလး ထ ထ။ Hyung ေျပာတာ ၾကား လား။ "
~•~ Baek အဲ႕ ဒီ႕ အသံေလး ၾကား ရ တာ Baek ရဲ႕ နံ နက္ ခင္း ေလး လွ ပ သြား သလို ပဲ။ ~•~
" Baekhyun!! Hyung ေျပာ တာ ၾကား လား လို႕။ ေက်ာင္း သြား ရ ေတာ့ မယ္ "
Baek : Nae Hyung ! ငါ ႏုိး ပါဘီ။
~•~ Baek ေျပာရင္း ဆုိ ရင္း တံ ခါး Lock ခ် ထား တာ ကုိ ဖြင့္ ေပး လိုက္ တယ္ ။ တံခါး ေဘာင္ ေလး ကုိ လက္ေလး နဲ႕ ေထာက္ ကာ ျပံဳး ျပ ေန တဲ႕ သူ႕ အျပံဳး ေလး ေတြက က်ေတာ္ .. က် ေတာ့္ အတြက္ ကမာၻ ၾကီး အလားပဲ။ Baek က သူ႔ကုိ စိုက္ ၿကည့္ ေန တဲ႕ အခ်ိန္ သူက Baek ကုိ ျပံဳး ျပ ျပီး Baek ရဲ႕ ရွဳပ္ပြ ေန တဲ႕ ဆံပင္ ေလး ေတြကို လက္ ေလး နဲ႕ ဖြ လိုက္ ျပီး ေခါင္း ေလးကုိ ကိုင္ ကာ Baek မ်က္ ႏွာ ေလး ကုိ ငုံ႕ၾကည့္ လိုက္ တယ္ ~•~
" အိပ္ ပုတ္ ေလး။ ဘာ လို႕ စုိက္ ၾကည့္ ေန တာလဲ။ Hyung ကုိ မျမင္ ရ ဘူးလား။ ဘာ လဲ ငုတ္ တုတ္ အိပ္ ေပ်ာ္ ေနလား။ "
~•~ သူ ေျပာ ကာ မွ Baek အသိ ျပန္ ဝင္ လာ ကာ ~•~
Baek: Hyung! ငါ ေနာက္ က် ေန ျပီ။
" ဟုတ္ တယ္ ေလ။ မင္း ေနာက္က် တာ အခု မွ သိ တာလား။ ကဲ သြား Hyung ကား ေပၚ က ေစာင့္ ေန မယ္။ "
Baek: ဟင္ ဟုတ္ဘူး အဲ႕ ဒါ ေျပာ တာ မ ဟုတ္ဘူး။ Hyung တို႕ မနက္စာ စား ဖို႕ ျပင္ ေပး ဖုိ႕ ေနာက္ က် ေန ျပီ ေျပာတာ
~•~ Baek အခန္း ထဲ က ေျပး ထြက္ ဖို႕ လုပ္ ေတာ့ Hyung က သူ႕လက္ကုိ ဆဲြ ျပီး တားလိုက္ တယ္။ ~•~
" Ya! အဲ႕ ဒါ လုပ္ စ ရာ မလုိ ေတာ့ဘူး။ "
Baek: wae?? Ommo_nim ဆူ ေန လိမ့္ မယ္။
" Gwinchana . Ommo_nim တုိ႕ မရွိ ဘူး"
~•~ Hyung စကား ေၾကာင့္ Baek ေၾကာင္ သြားတယ္ ~•~
Baek: သြား ျပီလား အလုပ္ကုိ။ ငါ့ကုိ ဆူ ေန ေသးလား။
~•~ မ်က္ ႏွာ ငယ္ ေလး နဲ႕ Hyung ကုိ ၾကည့္ ျပီး ေျပာ ေတာ့ Baek ရဲ႕ ပါး ႏု ႏုေလး ႏွစ္ ဖက္ကုိ ဆဲြ လိမ္ ပစ္လိုက္ တယ္ ~•~
" Aigoo!!! Omma ကုိ အဲ႕ ေလာက္ ေတာင္ ေၾကာက္ သလား။ ကဲ အဆူ ခံ ရ မွာ စိတ္ပူ မေန နဲ႕ ေတာ့ ဟုတ္ ပီ လား။ Omma တို႕ ခရီး ထြက္ သြား တယ္။ တလ ေလာက္ ၾကာ လိမ့္ မယ္။ ဒီ အေတာ အတ ြင္း မင္းလည္း အ နား ယူ ထား။ ဟုတ္ ျပီလား။ ကဲ ေက်ာင္းသြား ၾက မယ္။ လာ လာ ျမန္ျမန္ ျပင္ ျပီး ထြက္ ခဲ႕ေတာ့ ။ ေက်ာင္း ေရာက္ မွ မနက္ စာ စား ေတာ့ မယ္။ "
Baek: ဟင္ Hyung က မစား ရေသး ဘူးလား။
"မင္း နဲ႕ အတူ စား မလို႕ ေလ ။ ေက်ာင္း မွ စား ေတာ့ မယ္။ မင္း တေယာက္ ထဲ ျဖစ္ ေန မွာ စုးိလို႕။ ကဲ စ ကား မ်ား မေန နဲ႕ ။ အခ်ိန္ မရွိ ဘူး။ ေနာက္က် ရင္ အျပစ္ ေပး ခံ ေန ရမယ္။ Pali Pali"
Baek; nae Hyung!
~•~ Hyung က ေျပာေျပာ ဆိုဆုိ ေအာက္ ထပ္ ကုိ ဆင္း သြားတယ္။ Baek လည္း အျမန္ အဝတ္ အစား လဲ။ သြားတုိက္။ မ်က္ ႏွာ သစ္။ .. မ်က္ ႏွာ သစ္ ရင္း မနက္က Hyung ဆဲြ လိမ္ သြား တဲ႕ သူ႕ ပါး ေလးကုိ ကိုင္ကာ ျပံဳး ေန မိတယ္။ ေခါင္းျဖီး ေတာ့ လည္း သူ႕ ဆံပင္ေလးကုိ ဖြ သြား တဲ႕ Hyung မ်က္ ႏွာ ေလး ကုိျမင္ ေယာင္ ရင္း ျပံဳး မိ ျပန္ ေရာ~•~
Baek: Ya!! Byun Baekhyun!! သတိ ထား စမ္း။ Park Chan Yeol ကုိ နင္ သေဘာ က် လို႕ မျဖစ္ ဘူး ။ အိမ္ေပၚ က ႏွင္ ခ် တာ ခံ ခ်င္ လို႕လား။ undwall!! သတိ ထား စမ္း။
" Ya! Baekhyun!! မင္း မပီး ေသး ဘူး လား။ "
~•~ ေအာက္ထပ္က ေန လွ မ္း ေအာ္ တဲ႕ Hyung ေၾကာင့္ ၾကယ္သီး တပ္ တာ ေတာင္ ေခ်ာ္ သြား တယ္ ~•~
Baek: nae Hyung!! ျပီးျပီ။ လာ ျပီ လာျပီ။
~•~ Coat ကုိ အေပၚက ျမန္ျမန္ ထပ္ ဝတ္ကာ ေက်ာပိုး အိတ္ ေကာက္ ယူ ျပီး ေအာက္ ထပ္ ကို ေျပး ဆင္း သြား တယ္~•~
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Author ရဲ႕ 2nd Yoai Fic ေလးပါ။ အစမို႕ တုိတုိပဲ ေရးထားတာပါ။
ေကာင္း မေကာင္း ဆက္ ေရး သင့္ မေရး သင့္ ေဝဖန္ ေပး ၾက ပါအုံးေနာ္။
အျမဲ အား ေပး ေန တဲဲ႕ airconေလးေတြ ကုိ saranghae Gomawoee