Bu hikayeyi ultroll teorileri üzerine yazıcam önce ultroll serisinin bittiği yerden başlayıp ömerin tutuklanmasından devam edicem hürkanında ultroll gibi bir şeyi olcak ama hürkanınkine isim bulamadım o yüzden hugola olcak hürkana hürkan dicem işte bir de ben orkunu merti falan çok bilmiom bir şeyler sallicam işte
Kişilerin isimleri fln
Kaanflix-kaan-memur gonzales-zargonyan kaçkını
Emre-mentor
Mert-saniye
Umut-yex
Ali-fhoexmd
Hürkan-hugola
Ömer-erkan porçay
Ultroll (ultrollü ömerinki gibi uzun saçlı hayal edin)
Hugola
Kokoreç adam
Başkayok:3Haberler
Bugün saat 17.50 civarlarında daireden gelen kötü kokular üzerine baskın yapılan Mert Güngördünün evinde cansız bedeni bulundu. Otopsi raporuna göre intihar olduğu tahmin ediliyor...Ömerin tutuklandığı gün
Hürkan:ya nasıl uyuşturucuya özendirmeden dolayı içeri girebilirsinki.
Kaan:cidden saçma.
Emre:o kadar katil dışarda geziyo birde ya.
Mert:bu normal değil bu işte bir iş var.
Emre:bir iş olduğunu biliyoruz zaten.
Mert:ama ben bu işin ne olduğunu tahmin edebiliyorum.
Kaan:nasıl?
Mert:Ömerin ilk mahkemesinden sonra videoları dikkat çekici şekilde daha uygun oldu.
Emre:daha uygun derken?
Mert:ahlak ve devlet fikirleri açısından.
Kaan:yani?
Mert: yani ömeri fikirleri ve başka bir şey yüzünden içeri aldılar
Hürkan:başka bir şey ne
Mert:ultrollMert ultroll dedikten sonra kısa bir sessizlik oldu.
Hürkan:ultroll ile alakası ne
Mert:ultroll ölmedi bunu hepimiz biliyoruz.İnsanlara acı çektirmek istiyor. Bu yüzden önündeki en büyük engeli kaldırması gerekti,Ömeri. Artık ömer olmadığına göre başımız dertte.
Kaan:ne demek başımız dertte?
Mert: ultrollün diğer engelleri biziz!bizden haberi var ve bizide yolundan çekmek isteyecek.
Kaan:iyide nede-
Emre:mert haklı bizim peşimizde olabilir ve bizim onu yok etmemiz gerek.
Hürkan:ilk defa emreye katılıyorum.
Kaan:bunu nasıl yapıcaz
Mert:ultrollun düşmesinden 2 gün sonra Mert Güngördü evinde cansız bulundu ve intihar ettiği söylendi ama mert intihar edecek biri gibi değildi. Yani merti ultroll öldürdü çünkü onu güçsüzleştirmişti. Bunuda büyülerle yapmıştı ama bizim büyümüz yok. Yani teknolojik yollara başvurmamız gerek.
Hürkan:nasıl teknolojik yollar
Mert:bilmiyorum silahla halletmemiz zor olur çünkü o bir robot ve burdur büyülerini biliyor. Yara alması düşük bir ihtimal.
Emre:bence bunun hakkında bilgiyi ömerin evinde buluruz.
Hürkan:bende evinin anahtarı var gidip bakarım.
Kaan:bende burdur büyülerine bakarımda bir şey bulcağımı zannetmiyorum.Ertesi gün Ömerin evinde
Hürkan anahtarı anahtar deliğine soktu,çevirdi ve içeri girdi.(mala anlatıyorum sanki) Giriş darmadağındı. Diğer odalarada baktı,onlarda öyleydi. Ömerin kriz geçirdiğini anlaması uzun sürmedi. En sonunda ömerin odasına geldi. Etraf şaşırtıcı derecede normalden daha düzenliydi. Hürkan bunu fark ettiği halde umursamayıp kitaplığa bakmaya başladı. Aradığı kitabı bulması yaklaşık 10 dakika sürmüştü. Kitap bilmediği bir alfabeyle yazılmıştı. Bu alfabenin burduri alfabesi olduğuna fazlasıyla emindi. Kitabın içine göz gezdirdi. Son sayfada bir not buldu.
Ben Ömer Aslan.bu notu okuyorsan büyük ihtimal tutuklandım ya da öldüm. Bu kitabın çevirisi çekmecemde var. Kitabın adı "Karanlık Burdur Büyüleri- Erkang Parçay" bu büyülerle ultrollü sonsuza dek ö~~~
Notun aceleyle yazıldığını anlamak zor değildi. Hürkan notu cebine atıp çekmeceye baktı. Evet kitap ordaydı. Hemen kitabı aldı ve çantasına koydu. Arkasını döndü. Karşısında Ömer vardı? Hayır bu Ömer değil, bu Ultroll. Ultrollün kırmızı gözlerile bakışırken gözünü kapatmasıyla bodrumda açması bir oldu. Ultroll ona sırıtarak bakıyordu.