1 . bölüm

3 0 0
                                    

Asya'da bir ülkenin bir kasabasında doğan Jean 8 yaşına geldiğinde Türkiye'ye taşındı Türkçe'yi çok hızlı öğrenmişti sonradan bir arkadaş grubu olmuştu toplamda 5 kişilerdi. (Jean,ozan,can,Mesut,Kerim)

Jean : uzun boylu, zayıf, kumral, yeşil gözlü, biraz yakışıklı, biraz flörtöz , yaş sırasında 4. olandı (Burcu kova )

Ozan : kısa boylu, Orta kilolu, esmer, koyu kahverengi gözlü, yakışıklı, yaş sırasında 2. Olandı ( Burcu aslan )

Can: orta boylu, biraz kilolu, daha esmer, koyu kahverengi gözlü, orta tipli, felsefi düşüncesi fazla olan, aralarında en büyük olandı (Burcu bilinmiyor)

Mesut: kısa boylu, orta kilolu, esmer, kahverengi gözlü, biraz yakışıklı, aralarında en küçük olandı (Burcu yay)

Kerim: orta boylu, şişman, esmer, kahverengi gözlü, Orta tipli, yaş sırasında 3. Olandı ozan'la arasında 1 gün vardı ( Burcu aslan)
Jean 3. Sınıfa gidiyordu sınıfından bir kıza aşık olmuştu kızın adı naz'dı.

Naz : orta boylu, Beyaz tenli, esmer, küt saçlı, tatlı bir kızdı.

Jean kıza olan duygularını sakladı çok iyi anlaşıyorlardı Jean daha fazla aşık olmaya başlamıştı 3. Sınıfın yarı yıl karnesi verileceği gün sınıfın ortasında kıza çıkma teklif etti sınıfta bir sessizlik oluştu kız durdu, bekledi ve düşüneceğim dedi Jean hayal kırıklığına uğradı.

Ara tatil bittikten sonra kız soğuk davranmaya başladı ama Jean kızı hala seviyodu 14 Şubat'ta kıza bir kahve kupa'sı almıştı ve kız kabul etmişti Jean çok olmuştu ama kız hala evet dememişti ama hayır da dememişti.

Jean kızı ilkokul bitene kadar sevdi ama kız hiç bir zaman evet yada hayır demedi.

Jean ortaokula geçtiğinde kızı sevmeyi bıraktı.
Jean çok öz güvenli biriydi taa ki 3. Sınıfın 2. Dönemine kadar.

Jean'in üst 2 köpek dişi düşmüştü
Teneffüs'te en arka sırda oturuyordu hemen ön sırada en yakın 2 arkadaşı şarkı söylüyorlardı erkek olan arkadaşı yanlış söylemişti Jean onu uyardı ve böyle söylemelisin diyerek doğrusunu göstermişti arkadaşı da sende bu dişler varken niye bana akıl öğretiyosun demişti.

Jean o gün bidaha hiç konuşmadı eve giderek gece yatağında uyumadan önce ağladı.

Ertesi gün arkadaşını üzmemek için hiç birşey yokmuş gibi davrandı.

O günden sonra Jean kendini hiç sevmedi.
O günden sonra Jean hep çekinik oldu.

Arkadaşlarıyla birlikte maç yapmayı seviyordu.

Bazı günleri arkadaşlarıyla birlikte para toplayıp abur cubur yiyorlardı ,onların yanında neşeli, Gülen yüzlü biri gibiydi
Ama eve gidince mutsuz hep üzgün bir Jean vardı.

Bir gün Jean, ozan ve Kerim beraber AVM ye gittiler, Kerim daha önce ayrıldı ozan ve Jean 1.5-2 saat daha kaldılar ve saat iş çıkışına denk gelmişti onlarda eve gitmeye karar vermişlerdi, otobüs beklemeye başladılar otobüs 2.5 saat sonra geldi o sırada çok eğlendiler
O gün 300 dolar harcadılar ve otobüsle dönüyorlardı (Jean bunu gülünç buluyordu, ama büyüdüğünde ailesine verdiği maddi zarar için çok üzüldü)
Jean futbol kulübüne gidiyordu onları almaya bir kamyonet geliyordu, kamyonet biraz eskiydi, kışın bir maça gideceklerdi Jean kapı tarafta yerde oturuyordu ve hava çok soğuk olduğu için jean ayaklarının ucunu hissetmiyordu maça gittiklerinde ayağının ısınması için biraz koşma antrenmanı yaptı ayağını biraz hissediyordu ve maça çıkmaya hazırdı
Maçta sağ kanatta oynuyordu. Maçta bir açık bulmuştu ve oraya doğru koştu top Jean a gelmişti şut çekmeye cesaret edememişti onun yerine orta yaptı ve gol oldu. Jean kendi kendine: top bidaha bana geldiğinde şut çekicem diye düşündü ve bir açık daha buludu ve yine oraya doğru koştu ve topu kontrol etmeden kaleye vurdu top tam 90° ye gitmişti ve kaleci topu tutamadı maç 2 1 bitti Jean 2 gole direkten katkı yapmıştı ve hocalarının takdirini kazandı sırada eve dönüş yolu vardı bu sefer daha sert soğuk ve rüzgar vardı maç için uzağa gitmişlerdi yol yaklaşık 1.5 saat sürdü Jean yine aynı yerdeydi eve gelince Jean sıcak bir banyo yaptı o gün annesi akşam yemeğine imam bayıldı yapmıştı Jean patlıcani çok sevmediği için yemeği az yedi ve sonrasında beraber oturup çay içtiler Jean uyumamaya zar zor dayanıyordu ve gidip o gün güzel bir uyku çekti. Jean 3. Sınıfın sonunda yaz için ülkesine gidiyordu annesi gelmiyordu onun yerine annesinin arkadaşıyla beraber gideceklerdi Ankara'dan İstanbul'a arabayla gittiler havalimanına baya bir erken gelmişlerdi uçağın kalkmasına yaklaşık 6 saat vardı Jean 6. Sınıfın sonuna kadar hiperaktif bir çocuktu Atatürk havalimanında beklerken jean yerinde duramıyordu tüm havalimanını gezdi her yere baktı annesinin arkadaşınin yaşı yaklaşık 25-27 arasında bir şeydi evli olmasına rağmen biraz flörtözdu bir pilotla sohbet ediyorlardı Jean arada yanlarına uğruyordu Jean etrafı keşfetmeye devam ediyordu havalimanını altını üstüne getirmişti neredeyse herkesle tanışmış sohbet etmişti uçaklarının kalkmasına 45 dk kalmıştı ve kadın hala sohbet ediyordu ama havalimanında evrak işleri vardı kadın bunu son yarım saat kala hatırlamıştı ve sıra çok fazlaydı Jean artık yorulmuş ve acıkmıştı ve uçağı kaçırmışlardı ve Jean in anne babasına tekrar aradılar onlar Ankaraya yeni dönmüştü ve tekrar İstanbul'a doğru yola çıktılar gelmeleri yaklaşık 5 saat sürmüştü Jean ve kadın çok açtı ve yorgundu ve sonunda Jean in ailesi ve kadının kocası gelmişti kadın suçu Jean a atmıştı sonradan bir hostel de kaldılar ertesi gün yeniden bilet aldılar ve sonunda Jean ve kadın yurtlarına gitmişlerdi.   

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jean'in Hikayesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin