*MAMA*

15 1 0
                                    

1 BÖLÜM= Büyük bir efsane varmış bu efsanenin de adı MAMA bu efsane yıllar önceymiş MAMA adlı kadının ikiz bebekleri olmuş fakat bu bebeklerin yüzleri bembeyaz mış maria ikiz bebekleri alıp doktora götürmüş ama doktor da bu hastalığı anlıyamamış gelen geçen ikiz bebeklerin yüzlerine bakıyormuş ve maria bu durumdan çok rasızmış ve bir gece maria ikiz bebeklerini kaçırdıklarını görmüş bebeklerini kaçıran adam bebekleri uçurumdan aşağı fırlatmış maria da bebeklerini kurtarmak için uçurumdan atlamış maria kanlar içinde yatıyodu ama ağaçta asılı kalan diğer ikiz bebek yaşıyormuş aylar geçtikten sonra bebek açlıktan ölmüş kemikleri bataniyenin içinde duruyomuş marianın hayaleti sır gibi saklanıyor du, ve bir adam bu efsaneyi duymuştu adamın ismi ise, johnes di o adamın da karısı ölmüştü ama onunda 2 tane kızı vardı ama adam marianın bebeklerini uçurumdan atmıştı maria bunun intikamını alıcaktı ....................................................... 2BÖLÜM= johnes adlı adamın karısı öldüğü için johnes çocuklara kalabilecek bir kadın la evlendi ama johnesin çocukları bu kadını sevmiyodu johnesin çocukları onu sevmemesine rağmen onlara iyi davranıyordu biraz johnesin çocukları kadına ısınmaya başlamıştı ama johnesin çoçuklarından büyük olanı çok garipti sabahları ve akşamları odasına kapanıyordu johnes ve karısı büyük çocuğunun odasına girdiler ve büyük kızı sandalyede bir şeyler fısıldiýodu çocuklarını öldürücem öldürücem deyip duruyomuş johnes büyük kızını psikoloğa götürdü ve piskologa gittiğinde herşey normaldi ama kızın içindeki maria dı maria çok acı verici bir pilan yaptı .........................................
3BÖLÜM= gece olmuştu büyük kız yatağından kalkıp tam babasının odasına girmişti babasının karısı noldu bi sorun mu var dedi maria su içmeye kalktığını söyledi marianın planını yapamamıştı saat gece 3 ü beklemişti herkez uyuduğunu göre pilanımı yapabilirim diye kahka attı ve elindeki kızgın yağı babasın yüzüne döküp bıçakladı büyük ablasını gören johnesin karısı diğer küçük kızı alıp kaçmaya başladılar bir tane kulübeye saklandılar ve küçük kız ablama noluyo böyle diyip ağlamaya başladı küçük kızın aglamasını duyan ablası ben senin ablan değilim benim adım MAMA diye küçük kıza bağırdı ve johnesin karısıyla küçük kız uçuruma doğru koştular... 4BÖLÜM= ve MAMA küçük kızla beraber kendini aşağı attı johnesin karısı çığlık çığlığa ağlamaya başladı.... ve johnesin karısı polisi aradı bu efsane sona erdi 💖

MAMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin