verkiezing

69 2 2
                                    

In het weekend komt zoey bij me slapen. Ze heeft allemaal folders bij zich. Ik vraag voor wat het is. Waarop zei zij "dit is voor de miss verkiezingen, daarvoor moet je je echt opgeven". Ik denk ieuw nee ik haat verkiezingen maar ik zeg het niet.
Die maandag op school hoor ik Katy over de miss verkiezing praten. Ze zei tegen Alicia dat ze zich echt moest inschrijven. Toen ik dat hoorde wou ik gelijk meedoen. Ik wil er alles aan doen om te zorgen dat Alicia niet wint. Ookal weet ik niet of dat gaat lukken. Alicia is namelijk best mooi en ze kan heel goed zingen en dansen. Maar ik ga het toch proberen. Ik loop meteen naar zoey toe en zeg dat ik mee wil doen. Ze stuurt meteen een smsje naar de bazen van de verkiezing.
Op de dacht van de verkiezing ging ik samen met zoey nog even wat oefenen. Ik wil bij de verkiezing gaan jongleren. Ik heb vroeger wel eens op jongleerles gezeten. Dus ik dacht het zal nu ook nog wel lukken. Gelukkig kon ik het nog een beetje. Na het oefen gingen zoey en ik nog een mooie jurk kopen. Maar toen zag ik Alicia weer. Gelukkig deed ze niet lelijk tegen me.
Daarna gingen zoey en ik naar de verkiezing want het begon al bijna. Alicia zag er echt prachtig uit. Eerst was ik aan de beurt. Maar toen bij het jongleren ging het weer helemaal fout. Alle kogels vielen op mijn hoofd. Iedereen lachte mij uit. Uiteindelijk heeft Alicia weet gewonnen. Voor de 4e keer op rij.

lonely girl ®Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu