romy word je wakker?
ja kom al.
'room.. wij moeten je iets vertellen'
watdan? vraag ik nieuwsgierig.
'wij willen verhuizen, naar een stadje, in indiana, hawkins.'
ik was het er wel mee eens, ik had niet echt vriendinnen hier. alleen mia, maar dat is gelijk m'n beste vriendin.jack moest thom achterlaten, dat is z'n beste vriend, jack is m'n broertje.
*timerun*
mia kwam langs, en ik zei het nieuws.
ik zag dat ze moest huilen.
heey niet huilen! ik beloof dat we elke dag gaan bellen!
'beloofd? zei ze met tranen in haar ogen.'
promise ! sloot ik af.thom en jack waren met de auto's aan het spelen, en weten niet eens wat er gaande was.
het was de avond er voor en mia kwam voor de laatste x langs. alles was ingepakt, en niks stond er meer.
doei schatje. zei ii met tranen.
'doei babe :,)'
mia ging naar huis en ii maakte me klaar om te gaan slapen.piep piep
piep. piep piep piep.
4.50
ik zette me wekker uit en deed lekkere kleren aan.
we ontbeten rustig en stapte in de auto.
het was 2uurtjes rijden naar het vliegveld.eenmaal op het vliegveld, zat ik uit het raam te kijken, mama vroeg of ik mee ging shoppen, we moeten toch nog 1 uur wachten voor ons vliegtuig. we stonden al voor de gate.
'hoe gaat het nou echt? vroeg mama'
goed, antwoorde ik simpel.
'ik weet dat je mia gaat missen, maar je maakt genoeg andere vriendinnen!'
ja weet ik.
'maar nu gaan we daar niet aan denken en gaan we shoppen, wij twee❤️'mama en ik kwamen terug met tassen vol eten en andere leuke dingetjes.
de gate was inmiddels opengegaan.ik ging zitten, mama kwam naast me, en jack en papa moesten een rij naar voren.
ik deed m'n oortjes in en wachte tot we gingen opstijgen.'hoelang nog?' vroeg jack.
papa antwoorde met 'nog 4 uurtjes jack.'
we zaten al lang in het vliegtuig.ik moest naar de wc, dus ik liep over mama heen.
'hallo meisje!'
een man greep m'n pols en trok me mee naar z'n stoel.
ik rukte me los en liep snel de wc in.
ik kwam terug en ik zag de man niet meer.
ik liep snel naar onze stoel, ik schrok me dood, daar zat die dan, hij had een brede glimlach, ik keek naar mama.
mama sliep. had niks door.hey romy!
ii werd wakker gemaakt, we gaan zo landen'.
zei mama.
ik dacht aan m'n droom, raar.
we waren geland, maar moesten nog wachten op onze bus. ik ging tikkertje spelen met jack.
'schatjes, we gaan even wat eten, komen jullie?'
jaa we komen, ik tilde jack op en rende naar mama en papa.ik had starbucks met een panini
jack had een tosti
en pap en mam deelden samen een pizza.heey! dit was het eerste deel! ik hoop dat jullie het leuk vonden. dit deel is niet zo lang, maar er komen langere aan!
vergeet geen sterretje of reactie achter te laten!
JE LEEST
moving to hawkins....
Teen Fictionheeejj. romy gaat verhuizen, waarnaartoe? en hoe gaat het verder? ga snel lezen!! verwacht niet veel, het is een van m'n eerste boeken. ook is die nederlands, ik kan er een engelse versie van maken als die goed uit pakt. voor nu veel leesplezier!!