Doodmoe aangekomen van de lange vliegreis liep Clear door het douanepoortje. En toen ging het alarm af. "Ms. remain standing", zei iemand van de douane. "Ohh dat sleutelhangertje in de vorm van een bom!", zei Clear. "A bomb?", vroeg de douane-man. "Ohh, no no!", zei Clear. Ze haalde de sleutelhanger uit haar jaszak en liet hem zien. "OK, it's good, bye madam!", zei de man en zwaaide naar haar.
"Ohh fuck!", schreeuwde Clear. "Mijn kutkoffers moet ik nog ophalen." Een uur later had ze haar koffers weer gevonden.
Ze pakte haar Iphone en belde een taxibedrijf om haar naar haar hotel te brengen. Weer een uur later kwam ze aan bij het hotel.
"Hallo, ik ben Sam en zal je jou kamer toewijzen.", zei de man achter de bali. "Ohh gelukkig een Nederlander, ik ben namelijk niet echt heel goed in Engels.", zei Clear.
"Des te beter voor u toch.", zei Sam."Hier is uw kamer en een fijne dag nog.", zei Sam. Clear maakte haar kamer open en plofte meteen op het grote mooi-opgemaakte bed. Die Sam is trouwens wel een lekkerding zeg, ik zal morgen wel effe kenismaken, dacht Clear.
Ze trekte haar pyjama aan en ging nog 5 minuten douchen.
Na het douchen poetste ze haar tanden en viel bijna gelijk in slaap zodra ze in bed ging liggen.