Suasana di rumah Jamil dipenuhi dengan nafsu berahi kedua-dua Mat dan Jamil. Umpan si Mat mengena, manakala bagi si Jamil pula, kunjungan si Mat datang tepat pada masanya tatkala dirinya dilanda kegersangan batin.
"Baring sebelah aku, Mil."
Tanpa berlengah, Jamil merebahkan badannya di sebelah kiri Mat. Koneknya yang sudah keras mencanak bergoyang-goyang mengikut gerakan badannya.
Mat terus mencapai batang konek Jamil, lalu diusap dan diramasnya. Jamil terkejut dengan keberanian Mat menunjukkan naluri dirinya yang sebenar. Sekali lagi Jamil terkejut apabila bibirnya dicium oleh Mat. Jamil membalas ciuman Mat. Tangannya turut melancap batang padu Mat.
Gerakan tangan Jamil turun naik mengocok batang Mat membuat nafsu Mat membuak-buak. Mat terus memutarkan badannya dan meniarap menghadap batang Jamil lalu melancap batang Jamil.
"Hisap aku, Mil. Ko isap aku, aku isap ko," tiba-tiba Jamil bersuara seraya menarik tangannya yang sudah mula penat ditindih oleh badan Mat.
Mat terbayangkan aksi 69 yang pernah ditontonnya di dalam video gay. Secara teorinya dia tahu apa yang perlu dilakukan.
Mat bangun dalam keadaan merangkak, lalu beralih ke posisi di atas badan Jamil dalam keadaan songsang. Kini mukanya betul-betul bertentangan dengan bahagian kemaluan Jamil. Bau jantan yang keluar daripada bahagian kemaluan Jamil membuat Mat terangsang. Mat cuba meluruskan badannya. Tangan Jamil tidak lekang daripada meramas dan mengusap bahagian peha dan bontotnya. Mat meninggikan sedikit punggungnya sehingga dia merasakan batangnya berada di bahagian muka Jamil.
"Besar butoh ko, Mat."
Mat berbangga dengan pujian Jamil. Tangannya berhenti melancap batang zakar Jamil lalu mula untuk menghisapnya pula. Mat dapat merasakan batangnya sudah mula dihisap dan dijilat oleh Jamil. Namun dia dapat merasakan kesukaran si Jamil untuk menghisap koneknya dalam posisi tersebut, maka Mat pun merebahkan badannya dalam keadaan mengiring di sebelah Jamil. Kali ini lebih senang untuk Jamil menghisap batangnya. Aksi 69 itu diteruskan untuk beberapa minit sebelum kedua-duanya mula merasa lenguh. Jamil terlebih dahulu berhenti dan hanya baring terlentang menikmati hisapan rakannya itu. Sesungguhnya dia tidak menyangka Mat ada skill menghisap konek.
Mat masih khusyuk menghisap batang Jamil yang jauh lebih besar berbanding batang Din. Mat belum puas, lalu dia merangkak ke bahagian bawah badan Jamil, di celah kangkang Jamil. Kedengaran suara Jamil berdesah apabila Mat menyambung semula aksi menghisap batang Jamil. Bagai seorang yang berpengalaman, Mat menjilat bahagian pangkal batang Jamil. Sekali-sekala lidahnya turun ke bahagian telor Jamil, dan naik balik ke bahagian pangkal dan ada kalanya dijilatnya di bahagian bulu kemaluan Jamil. Apabila kembali ke bahagian pangkal zakar Jamil, lidahnya menjilat bahagian urat di bawah batang Jamil sampai ke lubang kencing Jamil. Merasakan kehadiran air mazi di situ, Mat terus memasukkan batang Jamil ke dalam mulutnya dan terus mengulum kepala butoh Jamil. Lidahnya menjilat sisa air mazi di lubang kencing Jamil. Tidak lama selepas itu, kepala butoh Jamil dirasakan mengembang di dalam mulutnya. Tatkala itu juga lidahnya mengesan lebih banyak air mazi yang terkeluar.
Jamil memejamkan matanya sambil menikmati kuluman si Mat. Entah berapa kali dia mengeluarkan air mazi kerana nikmat yang amat sangat. Mat mula menghisap batang zakarnya, memasukkan batangnya lebih dalam. Sedap sungguh setiap kali Mat berjaya memasukkan batang koneknya jauh ke dalam tenggoroknya. Ada kalanya Mat kedengaran terbatuk seperti tercekik. Memang bersungguh rakannya itu menghisap batangnya. Tapi Jamil tidak puas dengan hanya dihisap sahaja.
"Mat, aku nak fuck ko, boleh?
Meh baring di sini," ajaknya.
Mat menurut sahaja. Sememangnya Mat juga terlampau horny, sanggup berbuat apa sahaja dengan Si Jamil malam ini. Mat lalu mengambil tempat si Jamil dalam keadaan meniarap.