7 tahun penderitaan Makayla bersama bekas teman lelakinya telah berakhir jua apabila bekas teman lelakinya sudah memadam semua gambar-gambar Makayla yang memalukan dan ingin berubah. Namun sudah terlambat, Makayla tidak akan pernah menerima atau memberi peluang padanya lagi.Selepas 2 tahun Makayla healing herself, dia berkenalan dengan seorang lelaki bernama Karl melalui Dating apps. Karl atau nama penuhnya, Karl Reeves seorang yang muda setahun dari Kayla. Hubungan mereka pada mulanya baik-baik saja. Karl menerima masa lalunya Kayla dan sentiasa melayannya dengan baik. Jarak Karl dan Kayla tidaklah jauh cuma mengambil masa 30minit sahaja.Makayla juga merasa sangat selesa apabila berbual dengan Karl. Bagi Kayla, Karl is someone new to her.
Dua minggu selepas perkenalan mereka, Karl mengajak Kayla untuk berjumpa buat kali pertamanya. Ada sesuatu yang ingin Karl beritahu pada Kayla dan ianya perlu diberitahu secara face to face. Kayla bersetuju dan panasaran. Firasat Kayla tidak enak namun dihiraukannya. Perasaan sayang pada Karl sudah mula berputik.Suatu malam, ketika mereka asyik berchatting, Karl ingin mengajak Kayla untuk check in di hotel pada hari mereka berjumpa nanti. Kayla hanya bersetuju tanpa memikir apa-apa. Adakah Kayla percaya pada Karl atau badannya yang rindu sentuhan dari lelaki walaupun Kayla bukan lah seseorang yang melayan nafsu lelaki. Kayla tidak tahu. Dia seperti dijampi oleh Karl yang sering membuatnya rasa bahagia.
Hari yang ditunggu telah tiba. Kayla agak gementar ingin berjumpa dengan Karl pada pertama kalinya. Kedengaran motor Yamaha R1 Karl dari jauh. Kayla terus keluar dan menunggu di depan rumahnya.
"Damn, he's so attractive " bisik hati Kayla apabila Karl berhenti di depannya.
"Hai, baby" ucap Karl dan mula sarungkan helmet pada Kayla.
"Hai, babe.You ready?" Balas Kayla dengan senyuman sinis.
Mereka berdua mula ke hotel yang telah di booking seminggu yang lalu. Sebaik sahaja pintu bilik di kunci, Karl terus menarik Kayla rapat kedakapannya. Mata mereka melihat satu sama lain. Di mata Kayla, seperti ada cahaya di sekeliling Karl dan Love love berterbangan disekelilingnya. Kayla seperti dilamun cinta ketika itu dan tanpa sedar, Kayla terus mencium bibir Karl. Tindakan Kayla itu mengejutkan Karl namun Karl tidak menolak. Dia terus mendukung Kayla sehingga ke katil. Ciuman mereka tidak lepas. Perlahan-lahan Karl membuka butang baju Kayla.
"You, pergila tandas dulu" ucap Karl.
Kayla hanya mengangguk tersenyum dan terus masuk ke dalam tandas. Sementara Kayla di dalam tandas, Karl membuka semua pakaiannya.
"Phewww, that kiss was intense tho" bisik hati Kayla.
Selepas membersihkan diri dan menanggalkan semua pakaian. Perlahan-lahan Kayla membuka pintu tandas dan mendapati Karl di depannya.
"You looks so beautiful, Kayla" puji Karl apabila melihat badan Kayla dan terus menarik Kayla disampingnya.
Mereka meneruskan ciuman sehingga terbaring di katil. Ciuman bersilang ganti dengan tawa riang. Sampai satu masa, ketika Karl ingin memasukkannya. Makayla menolak perlahan. Mata mereka melihat satu sama lain.
"Kenapa?" Tanya Karl.
"Tell me.. The secret you wanna tell" di sambungnya lagi
"I promise, i will not leave you"
Karl memeluk Kayla erat.
"Ingat tak, saya pernah bagitahu yang saya pernah couple dengan seorang ni yang dua tahun lagi tua dari saya. Kami masih bersama"
Mata Kayla terbuka luas apabila mendengarnya. Terkejut, terluka,keliru semua bermain di fikiran Kayla.
"Kami tengah ada issue. Saya stress and jumpa awak. Awak lain Kayla. Awak memahami saya dan saya betul sayangkan awak" jelas Karl.
"Adakah aku harus percaya dengan kata-katanya? Adakah dia benar sayang pada ku? Aku tahu ini mungkin kedengaran bodoh tapi aku sayangkan Karl sangat-sangat. Something bout him that i really want.. I don't know if i really want him but for now.. All i want is him"
Fikiran Kayla penuh tanda tanya. Dia memegang muka Karl dengan kedua-dua tangannya.
"Like i said, i won't leave you. I... Trust you Karl"
Kata-kata Kayla membuat Karl tersenyum dan terus memeluk Kayla erat sambil mencium bibirnya.
Mereka meneruskan seks seperti biasa. Kesakitan yang dialami Kayla bercampur dengan nikmat yang sukar digambarkan. Walaupun ini adalah seks pertama Karl, namun dia memberikan Kayla kepuasan yang sangat tak terkata berbanding bekas teman lelakinya yang 7 tahun itu. Kayla berada di atas Karl, tangan mereka tidak lepas. Mata Kayla hanya tertumpu pada Karl. Persoalan seperti "apa yang sedang dia fikirkan?" Bermain di kepala Kayla namun dihiraukannya dan terus menarik memeluk Karl.Tangan Kayla dipegang erat oleh Karl untuk kelajuan akhir. Mereka berdua sama-sama klimaks. Nafas mereka bersilih ganti kepenatan dan kepuasan. Kayla terus memeluk Karl di sampingnya. Dia menatap Karl dengan penuh rasa cinta.
Petang itu mereka check out dari hotel dan pergi bersiar di taman. Mereka duduk di satu sudut taman permainan dan memerhatikan sekeliling.
"Seronok tengok family luang masa macam ni" Karl berkata.
Kayla memandang Karl.
"Family saya broken"
Karl menceritakan tentang kisah keluarganya membuatkan Kayla ingin bersama Karl. Perlahan-lahan Makayla memegang tangan Karl dan memberikan senyuman manisnya.
Karl menghantar Kayla pulang dengan selamat. Sebelum berpisah, Kayla memberikan pelukan terakhir kepada Karl dan terus masuk ke dalam rumah. Malam itu, fikiran Kayla tidak henti-henti teringatkan sexual scene dia bersama Karl. Pegangan tangan Karl, Ciuman nya, pelukkan nya.. Semuanya bermain di fikiran Kayla termasuk tentang Karl dan teman wanitanya yang lagi satu. Dipercayai perempuan itu duduk jauh dari mereka dan itu membuatkan Kayla sedikit lega?
Makayla Murphy, bukan lah seorang gadis yang suka kacau hubungan orang lain. Namun, dia tidak mampu untuk meninggalkan Karl.Kayla cuba melihat sosial akaun perempuan itu.
"She's beautiful" bisik hati Kayla.
"Betul ke keputusan aku ni?layak ke aku dengan Karl. Karl betul sayangkan aku lebih dari dia ke? Selalunya aku akan tinggal lelaki tu kalau dia menipu lagi-lagi bila dia dah ade kekasih tapi Karl.. Kenapa aku tak boleh lepaskan dia. Adakah status aku sekarang hanyalah perempuan simpanan dia? Melihat dia meletakkan nama perempuan itu di setiap acc social medianya dan aku disini hanyalah sebuah rahsia. Memang Karl ada beritahu dia akan meninggalkan perempuan itu namun betul ke? Adakah dia akan meninggalkan perempuan itu atau aku?"
Pelbagai soalan bermain difikiran Kayla sehingga membuatkan dia stress namun fikirannya terhenti apabila mendapat teks dari Karl. Hatinya berbunga apabila layanan Karl masih lagi elok menandakan Karl bukan mahukan Kayla kerana nafsu semata-mata.Hubungan Karl dan Kayla baik-baik sahaja sehinggalah...