Hyunjin
Vay be en sonunda mezun oluyordum bu yüzden mezuniyet için hazırlanmam gerekiyordu saçımı yapması için Jeongin'i çağırmıştım onunla tanıştığımız günden beri ondan hoşlanıyorum ama onun benim için aynı şeyleri düşündüğünü sanmıyorum o da mezun olduktan sonra ona açılmayı planlıyorum umarım beni reddetmez. Jeongin geldiğinde elinde fön makinesi vardı içeri girmeden önce "Hyung!" diyip bana sarılmıştı bende onun belinden tutup ona sarıldım Jeongin ile çok uzun zamandır tanışıyoruz ve benj abisi olarak görüyor ama bense onu bir kardeşten daha öte görüyorum ama farkında değil..
"Hyung! Nasılsın mezun olmana hem mutluyum hemde üzgünüm. Sen yokken kiminle okul çıkışlarında sokaklarda dolanıcam.?"
"Ah dert etme okul çıkışları gelirim merak etme kız."
"Ahahah,hyungg! Bana öyle demeyi bırak artık. Bende mezun olmak istiyorum." diyip dudaklarını büzüştürdü tanrım o çok tatlı onu çok seviyorum...
"Hyung?HYUNG! Orda mısın?"
"Ah ah evet burdayım eehh merak etme en sonunda sende mezun olucaksın dert ettiğin şeye bak ayol."
"Ayol mu? Haha ahh hyung beni öldürüyorsun ne kadar komik olmayı nasıl beceriyosun??"
"İşin sırrı bende kalsın yakışıklı."
dedim BEKLE ne dedim ben hayır hayır hayır!!!"Sen daha yakışıklısın hyung." dedi olduğum yerde kaldım aghh aptal çocuk çok seviyorum seni.
"Eh neyse hadi saçını yapalım."
"Ah evet doğru."
Jeongin saçımı yaparken bir yandan bana birşeyler anlatıyordu komik şeyler anlatırken de gülüyordu gülüşü çok tatlı beni öldürecek onu öpmek istiyorum ama benden nefret eder diye korkuyorum. 25 dakika sonra saçım bitmişti üstümü değiştirecektim odama gittim Jeongin de benimle geldi yatağıma uzandı ona bakıyordum çünkü üstümü değiştirecektim birden dedi ki
"Ne oldu hyung? Ben varım diye mi soyunmadın?" dedi bende yandan bir gülüş attım sonra üstümde ki tişörtü çıkardım Jeongin'nin bakışlarını görebiliyordum umursamadım sonra pantolonumu da çıkardım ve aynadan onu gördüm beni süzüyordu aptal çocuk onu görmediğimi sanıyor hah beyaz bir gömlek altına siyah kot pantolon geçirdim kravatımı takmıyordum Jeongin yardıma geldi kravatı bağlarken çok dibimdeydi orda onu öpmek istiyordum kravatı bağlamayı bitirmişti birlikte evden çıktık ve okula doğru gittik erkenden buluşup işimi bitirmiştim okula geldiğimizde ona sınıfına kadar eşlik ettim sınıfına geldiğimizde bana görüşürüz dedi ve tam giderken onu belinden tutup kendime doğru çektim ve ona sarıldım o da bana sarıldı onu yanağından öptüm ve sonra ondan ayrıldım yüzüne baktığımda kulaklarına kadar kızarmıştı ahh çok kawai be anasini satto vedalaşıp sınıfıma gittim sırama oturduğumda Jeongin'i düşünüp sırama uzandım ve uyuyakalmışım hoca gelince arkadaşım uyandırdı ve mezuniyet şeyleri başladı...
buraları yazmaya üşeniyorum 🙃
Eve döndüğümde evde biri vardı elime bir vazo aldım ve mutfağa gittim ordan sesler geliyordu mutfağa bir çığlıkla daldım ve kulaklarım...(🐬🐬)"JEONGİN! Burda ne yapıyorsun?!"
"Babamla kavga ettik gidecek başka bir yerim olmadığı için sana geldim sorun olur mu?"
"Hayır tabi ki sorun olmaz." konu sen olunca hiç birşey sorun olmaz da neyse.
"Teşekkürler hyungg!!!" kucağıma küçük bir bebek gibi atladı poposundan tutup onun yukarıda kalmasını sağlıyordum yanakları kıpkırmızıydı çok tatlıydı. Onu odama götürdüm ve yatağa attım sonra da yatağa kendim uzandım ve onunla sohbet ederken ikimizde uyuyakalmışız sabah yüzüme vuran güneş ışığı ile uyandım Jeongin hâlâ uyuyordu bebek gibi uyuyor ahhh kalktım ona ve kendime kahvaltı hazırladım bir kaç dakika sonra o da uyandı ona pankek yapıyordum arkadan gelip belime sarıldı ve
"Hyung çok açım." dedi bende güldüm
"Uyanır uyanmaz nasıl aç olabiliyorsun anlamıyorum." dedim o sırada pankeklerin sonuncusunu almıştım Jeongin sıcak olmasına rağmen hiç umursamadan pankekleri ağzına soktu yerken bir yandan bana bakıp sırıtıyordu off ona fena derece de aşığım be abi...
merhabaaa ilk K-pop ship hikayemi yazıyorum hyunin shipine bayılıyorum hatta asigim direkt neyse umarim begenirsiniz ikinci bolumu de en kisa surede cikarmayi planliyorum umarım o da begenilir kendine iyi bakin gorusuruzz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOUNG LOVERS/ hyunin
Randombirbirlerini çok uzun süredir tanıyan iki arkadaşın birbirlerini abi kardeşten daha öte göremeye başlarlar