Розділ 1. Приберіть свої феромони!

255 31 6
                                    

— Тату, я виходжу. – сказав Су Юджов чоловікові, що стояв поруч, взуваючись біля дверей.

Чоловік був стрункий, невисокого зросту й з ніжною зовнішністю. Йому було вже за сорок, але виглядав він так, ніби тільки вчора йому виповнилось тридцять. Він був трохи похмурий і з занепокоєнням дивився на свого маленького сина.

— Тобі справді не потрібен мій супровід?

У той момент коли Су Юджов збирався відповісти, пролунав голос, що належав імпозантній жінці.

— Йому вже 18 років. Він сам зможе впоратись. Не розбещуй його.

Разом із цими словами із вітальні вийшла висока постать. Це була мати Су Юджова – Су Лань.

Батько Су все ще хмурився.

— Я просто переймаюся, що з Сяо* Джовом щось станеться. Перший сприятливий період** альфи – це не жарти.

*Сяозменшувально-ласкавий додаток, який показує, що співрозмовники досить близькі.

**Гадаю мається на увазі сприятливий період для спарювання. Можливо, щось типу ґона, але більш довготривале і з слабшими симптомами¯\_(ツ)_/¯

— Хіба ще не залишились півмісяця до його початку? Крім того, що може статися з альфою? – нетерпляче сказала Су Лань – Припини хвилюватися за нього, коли не можеш подбати про власне тіло. Я поклала твої ліки на журнальний столик. Піди й з'їж їх.

Позавчора Лінь Дзи застудився й дотепер не одужав, тож Су Лань взяла вихідний на роботі, щоб подбати про нього.

Хоча Су Лань і була трохи прямолінійною альфою, вона була ніжна й уважна до свого партнера в потрібні моменти.

Су Юджов знизав плечима й усміхнувся, заспокоюючи свого чутливого й вразливого батька-омегу.  Почувши суворі слова своєї матері-альфи він махнув рукою і швидко вийшов з дому.

Біля будинку вже стояло таксі, яке він викликав.

— До центральної лікарні, будь ласка.

— Гаразд.

Машина повільно завелася. Су Юджов повернув голову, й дивився у вікно. Через прозоре скло він міг побачити маленький сімейний будинок із садом. Це був будинок, в котрому він прожив 18 років.

Кому не сподобається маленький солодкий альфа? [ЗАМОРОЖЕНО]Where stories live. Discover now