ɢᴇᴍɪ

68 8 0
                                    

~~~~~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~~~~~~

Göründüğü kadar basit, evi güzeldi. Onu hayata geçiren küçük ve sevimli şeylerle dekore edilmiştir. Kollarında tuttuğu istikrarlı kazancı ve yaşam tarzı gerçekten saygıya değerdi. On beş yaşlarında bir ergen çocuk perdeleri açtığında, güneşin ilk ışınları odasına girdi. Sonra yavaşça yatağa tırmandı ve üzerinde uyuyan siyah saçlı dişiyi yavaşça salladı.

"Kalk ve parılda uykulu kafa." Çocuk, başını battaniyenin içine sokarken söyledi.

Kadın yavaşça gözlerini açtı ve kollarını kullanarak ayağa kalktı. "Ku-kun ne oldu? Bugün erken mi uyandın?" Diye sordu. "Evet! Sevgili ablamın doğum günü! Nasıl erken kalkmazdım?" dedi Kuroko. Ona sıkıca sarıldı ve alnını öptü, "Teşekkür ederim Kuroko." Ona nazik bir gülümseme verdi.

"Şimdi May-chan, böyle uyumamalısın, kalk, işe gitmen gerekiyor, değil mi?" dedi Kuroko, ablası Maya'ya. "Evet... Neden
Doğum günümde işim var mı!?" Somurttu ve yataktan aşağı indi. "Her neyse, gitmen gerekiyor değil mi?" Çocuk ayağa kalkmasına yardım etti. "Yine astım krizi geçirmedin değil mi?" diye sordu. Kadın nazikçe ona gülümsedi ve başını salladı. "İyiyim... peki, şimdi gidiyorum." Dedi ve tuvalete yöneldi.

Maya zengindi ama evini sade tuttu. Hızlı bir duş aldı ve uçları hafifçe kıvrılmış saçlarını taradı. Simsiyah saçlarında kırmızı gözleriyle mükemmel bir şekilde eşleşen muhteşem kırmızı vurgular vardı. Siyah mini eteğini siyah yünlü pantolonunun üzerine giydi. Siyah paltosunu giymeden önce beyaz bir gömlek ve kravat taktı. Daha sonra bir çift siyah yüksek topuklu ayakkabı aldı ve çantasını almadan önce kol saatini taktı.

"Ku-kun'a gidiyorum, okula vardığında beni aramayı unutma!"

"Bekle! kahvaltın!" Kuroko seslendi. "Kafeteryada yiyeceğim!" Dedi ve yaklaşan saate geç kalacağından korkarak dışarı koştu.
İş görüşmesi. Arabasının anahtarlarını aldı ve ofis binasına sürdü.
Arabadan indi ve güneş gözlüklerini taktı, kış gününde güneş parladı, soğuk bir esinti önünden geçti. "Gerçekten soğuk... Bir an önce içeri girsem iyi olur..." Görüşü beyaz saçlı ve gözleri bağlı uzun boylu bir adama düşerken kendi kendine mırıldandı. "Kahretsin, göz bağı da ne?" O fısıldadı. Adam biraz nefes alırken başını çevirdi, ona bakıyormuş gibi görünüyordu. Garip adam..

Binanın içine adım attı, girdiği anda birçok insan ayağa kalktı ve "Günaydın Maya-san" diyerek eğildi. Bazıları onu diledi. "Günaydın." Gülümsedi ve geri istedi. "May-chan!" Tanıdık bir ses duydu. "Riko!" Maya bağırdı ve arkadaşına anında sarıldı, "Seyahatiniz nasıl geçti?" Maya sordu. "Harikaydı! Güney Kore ürpertici olmasına rağmen!" dedi ikisi de Maya'nın ofisine girerken. "Toplantı bugün sabah 10'da, hazır olun, en iyi izlenimi vermeliyiz." dedi Rico ve dışarı çıktı.

𝙵𝙸𝚁𝙴𝙵𝙻𝙸𝙴𝚂 | 𝚂. 𝙶𝚘𝚓𝚘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin