2.
Kdybyste do tohoto kupé nahlédli, asi za hodinu, mysleli byste si, ze jste vyrušili z rozhovoru nejlepší kamarády. Neustále se smáli a povídali si. Skvěle se doplňovali.
" Kam vlastně jedete? ".
"Do takovýho zapadákova. U Sušice. Slíbil jsem že budu pomáhat u opravy jednoho domu."
"No tak to se mě nezbavíte. Já ve Volyni bydlím ." zasmála se.
"Tam bydlí i jeden moc vtipný člověk. Heřman Vlach, mohl bych vás někdy seznámit, je stejný jako vy, rozuměli byste si. Nemohl bych se k vám zajet podívat třeba v sobotu? Slíbil jsem, že ho navštívím, tak se stavím i u vás. Můžu?"
"Samozřejmě! Budu ráda! Máte rád jahodový knedlíky? "
"Moc"
Potutelně se usmála:"Skvěle. Uvařím je. Pro vás a pro Heřmana Vlacha!"dodala významně. Samuel se začal smát." Jsem to ale pitomec. Vždyť vy musíte být jeho"milovaná kmotřenka"! Ale teď bydlíte u dědy, co? Kdyby jste chtěla k Heřmanovi, už byste vystoupila. "
Ludmila se zamračila. Rozčileně vykřikla: "K dědovi si půjdu jen vzít věci. Stěhuju se k Heřmanovi! Definitivně!"
Samuel se na ní smutně podíval a opatrně se zeptal co se stalo .
Vybuchla, že si její děda myslí, že může ovlivňovat ostatní, když je bohatý. "Myslí si, že je moudrý. To že mu dává možnost soudit hodnotu ostatních lidí a manipulací s lidmi pomocí peněz si vydobýt všechno!" Podívala se na něho. "Děda má oblíbence, mého příbuzného Leopolda. Mám ho ráda, je to skvělý kluk, od dětství je to můj nejlepší kamarád. Ale dědek starosvětsky rozhodl, že mě bude peněžně podporovat pouze pokud to s ním aspoň zkusím. Švihlí co?! Kdo dělá dneska dohodnuté svatby! Aby se majetek nerozptýlil do dalších rodin! Panebože! S Leem. Prý pro moje dobro! Pro moje dobro mám žít s gayem? Špatný je, že moje dědictví už je v čudu, nakoupil za to akcie, ale pomocí úplatků je to schopný zatajit! Takže nemám skoro žádný kapitál. A těch podvodů je mnohem víc. Vydělala jsem mu hodně peněz, znáte to- kam čert nemůže nastrčí babu. Jsem dobrá herečka a diplomatka. Vyjednala jsem mu spousty obchodů..." hrdě se usmála. Pak jí ale úsměv z tváře zmizel. :"Teď už mi ale došla trpělivost. Já si nehodlám mluvit do života, jsem ochotná udělat všechno, abych na něm nebyla závislá."
Samuel se na ní s obdivem usmál.
"Pomůžu vám odnést věci z jeho domu."
YOU ARE READING
BUSTA
AdventureVe vlaku se mladá krásná dívka seznámí se sympatickým klukem. Idylka, ne? Jak jen dokáže jedno setkání změnit sběh událostí...Stanou se přáteli a cesta ubíhá.To ale netuší, co je čeká na jejím konci ...vydrží jejich vztah i přes neustálé podezírání...