İyi okumalaaar🤩
---------------------------------------
Izana'nın ağzından
Abim Mikey'yi içeri almıştı.Başta o jöleyi ona yedireceğini ve Mikey'nin zehirlenip öleceğini düşünmüştüm.Fakat Mikey'yi ahirete almak istemeyecekleri aklıma gelince sorun etmeyip Mitsuya'yı dinlemeye devam ettim.Kardeşlerine karşı hassaslığı hoşuma gitmişti.Aslında belli etmesekte Mikey ile ben de birbirimize oldukça değer veriyorduk.Normal hâlimizde birbirimize ters davransak bile bir sorun olduğunda benim yardımıma ilk o koşardı,aynı şekilde ben de onun.Kardeştik ne de olsa.
Yarım saat kadar sonra Mitsuya dahil birkaç kişi evlere dağıldı.Bir süre oturduğum yerde kaldım,bende ayaklanacak iken yanıma oturan bedenle durdum.
"Hm?" Kafasını hafif bana çevirdi "O kadar kişi arasından hatırlar mısın bilmem ama Kakucho ben,sadece konuşmak istedim."
Hatırlamıştım,yarası çekici duruyordu."Hatırladım,ne hakkında konuşmak istedin?"
"İyice tanımak istediğim biri ile ne konuşabilirsem onu." Kafamı ona çevirdim "İyi,bahset bakalım kendinden." Tam tipim değildi fakat gideri vardı.Ayrıca huyları iyi gibiydi,enerjisi biraz Mikey'yi andırıyordu ama hoşuma gitmişti.Bir süre daha konuştuktan sonra abimin yemeğe çağırması ile ayağa kalkıp üstümü silkeledim."O zaman,görüşürüz Kakucho." Arkamı dönüp eve doğru adımlamaya başladım,henüz birkaç adım atmıştım ki arkamdan seslendi "Gerçekten görüşür müyüz?" Tek kaşımı kaldırarak gülümsedim "Gerçekten görüşürüz." Aynı şekilde gülümsedi.
Sevdim bu çocuğu.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meteor gibisiniz//Izakaku
Fanfiction"Millet Mikey'yi tanrı bellemiş ama asıl tanrı Izana oof of" -Izakaku gibi azdığım bir shipin angst hikayelerden geçilmediğini görünce kendimi avutabileceğim bir şey yazmak istedim-