𝑲𝒂𝒓şı𝒏𝒅𝒂 𝒃𝒆𝒌𝒍𝒆𝒓𝒌𝒆𝒏...

10 0 0
                                    

"𝚂𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 𝚒𝚢𝚒 𝚘𝚕𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 ö𝚍ü𝚕ü𝚗ü 𝚊𝚕ı𝚛, 𝚋𝚎𝚗𝚒𝚖 𝚝𝚊𝚝𝚕ı 𝙺𝚘𝚕𝚢𝚊'𝚖. 𝙱𝚎𝚗 𝚒ş𝚒𝚖𝚒 𝚋𝚒𝚝𝚒𝚛𝚎𝚗𝚎 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚋𝚎𝚔𝚕𝚎𝚖𝚎𝚕𝚒𝚜𝚒𝚗, 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚎 𝚍𝚘𝚔𝚞𝚗𝚊𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛𝚜𝚒𝚗 𝚊𝚖𝚊 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝚊𝚜𝚕𝚊 𝚍𝚘𝚔𝚞𝚗𝚊𝚖𝚊𝚣𝚜ı𝚗. 𝙰𝚗𝚕𝚊𝚍ı𝚗 𝚖ı?"
"𝙴𝚟𝚎𝚝, 𝚜𝚎𝚟𝚐𝚒𝚕𝚒 𝙵𝚎𝚍𝚢𝚊."
𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛'𝚞𝚗 𝚔ü𝚝ü𝚙𝚑𝚊𝚗𝚎𝚜𝚒𝚗𝚍𝚎/ç𝚊𝚕ış𝚖𝚊 𝚘𝚍𝚊𝚜ı𝚗𝚍𝚊 𝚘𝚝𝚞𝚛𝚞𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚑𝚊𝚢𝚊𝚕 𝚔ı𝚛ı𝚔𝚕ığı𝚢𝚕𝚊 𝚖ı𝚛ı𝚕𝚍𝚊𝚗𝚍ı. 𝙱ü𝚝ü𝚗 𝚐ü𝚗 𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛'𝚞𝚗 𝚍𝚒𝚔𝚔𝚊𝚝𝚒𝚗𝚒 𝚍𝚊ğı𝚝𝚝ığı 𝚒ç𝚒𝚗 𝚋𝚞𝚗𝚞 𝚑𝚊𝚔 𝚎𝚝𝚖𝚒ş 𝚜𝚊𝚢ı𝚕ı𝚛𝚍ı. 𝙰𝚖𝚊 𝚒𝚕𝚐𝚒𝚢𝚎 𝚋𝚞 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚜𝚞𝚜𝚊𝚖ış 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚜ı 𝚘𝚗𝚞𝚗 𝚜𝚞ç𝚞 𝚍𝚎ğ𝚒𝚕𝚍𝚒. 𝙳𝚎ğ𝚒𝚕 𝚖𝚒𝚢𝚍𝚒?
𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛'𝚞𝚗 𝚜𝚊𝚢𝚏𝚊𝚕𝚊𝚛ı ç𝚎𝚟𝚒𝚛𝚖𝚎 𝚟𝚎 𝚢𝚊𝚣𝚖𝚊 𝚜𝚎𝚜𝚕𝚎𝚛𝚒 𝚍𝚞𝚢𝚞𝚕𝚞𝚛𝚔𝚎𝚗 𝙽𝚒𝚔𝚘𝚕𝚊𝚢 𝚋𝚊𝚌𝚊𝚔𝚕𝚊𝚛ı𝚗ı 𝚊𝚢ı𝚛𝚍ı 𝚟𝚎 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚎 𝚍𝚘𝚔𝚞𝚗𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚋𝚊ş𝚕𝚊𝚍ı.
Ç𝚘𝚔 𝚐𝚎ç𝚖𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚙𝚊𝚕𝚢𝚊ç𝚘𝚗𝚞𝚗 𝚑𝚊𝚛𝚊𝚛𝚎𝚝𝚕𝚒 𝚜𝚎𝚜𝚕𝚎𝚛𝚒 𝚘𝚍𝚊𝚢ı 𝚍𝚘𝚕𝚍𝚞𝚛𝚍𝚞. 𝙺𝚊𝚕ç𝚊𝚕𝚊𝚛ı ö𝚗𝚎 𝚍𝚘ğ𝚛𝚞 𝚜𝚊𝚛𝚜ı𝚕𝚍ı𝚔ç𝚊 𝚢𝚊𝚔𝚕𝚊ş𝚝ığı𝚗ı 𝚏𝚊𝚛𝚔 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚔 𝚣𝚘𝚛 𝚍𝚎ğ𝚒𝚕𝚍𝚒, 𝚑𝚊𝚛𝚎𝚔𝚎𝚝𝚕𝚎𝚛𝚒 𝚜𝚊𝚗𝚒𝚢𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚐𝚎ç𝚝𝚒𝚔ç𝚎 𝚍𝚊𝚑𝚊 ö𝚣𝚎𝚗𝚜𝚒𝚣 𝚑𝚊𝚕𝚎 𝚐𝚎𝚕𝚖𝚎𝚢𝚎 𝚋𝚊ş𝚕𝚊𝚍ı.
𝙱𝚞 𝚍𝚊 𝚘𝚗𝚊 𝚜𝚎𝚜𝚕𝚎𝚛𝚍𝚎𝚗 𝚍𝚒𝚔𝚔𝚊𝚝𝚒 𝚍𝚊ğı𝚕𝚊𝚗 𝚍𝚒ğ𝚎𝚛𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚋𝚒𝚛𝚔𝚊ç 𝚋𝚊𝚔ışı𝚗ı 𝚔𝚊𝚣𝚊𝚗𝚍ı𝚛𝚍ı.
"𝚂𝚎𝚜𝚜𝚒𝚣 𝚘𝚕 𝚢𝚘𝚔𝚜𝚊 𝚔ö𝚝ü 𝚋𝚒𝚛 ç𝚘𝚌𝚞𝚔 𝚐𝚒𝚋𝚒 𝚊ğ𝚣ı𝚗ı 𝚝ı𝚔𝚊𝚢𝚊𝚢ı𝚖 𝚖ı? 𝚂ö𝚢𝚕𝚎 𝚋𝚊𝚗𝚊 𝙺𝚘𝚕𝚢𝚊. 𝙳𝚒𝚕𝚎𝚍𝚒ğ𝚒𝚗 𝚋𝚞 𝚖𝚞? 𝙷𝚖?
𝙰𝚢𝚛ı𝚌𝚊, 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚎 𝚍𝚘𝚔𝚞𝚗𝚖𝚊𝚢ı 𝚋ı𝚛𝚊𝚔. Ç𝚎𝚔 𝚎𝚕𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒."
𝙽𝚒𝚔𝚘𝚕𝚊𝚢'ı𝚗 𝚝𝚎𝚔 𝚢𝚊𝚙𝚊𝚋𝚒𝚕𝚍𝚒ğ𝚒 𝚖ı𝚣𝚖ı𝚣𝚕𝚊𝚗𝚖𝚊𝚔 𝚟𝚎 ş𝚞 𝚊𝚗𝚍𝚊 ç𝚘𝚔 𝚝𝚊𝚑𝚛𝚒𝚔 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚜ı𝚗𝚊 𝚛𝚊ğ𝚖𝚎𝚗 𝚎𝚕𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚍𝚎𝚗 ç𝚎𝚔𝚎𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚑𝚎𝚟𝚎𝚜𝚕𝚎 𝚋𝚊şı𝚗ı 𝚜𝚊𝚕𝚕𝚊𝚖𝚊𝚔𝚝ı. 𝙰𝚕𝚎𝚝𝚒 𝚜𝚎ğ𝚒𝚛𝚒𝚢𝚘𝚛 𝚟𝚎 𝚊ğ𝚕𝚊𝚢𝚊𝚛𝚊𝚔 𝚍𝚒𝚔𝚔𝚊𝚝 ç𝚎𝚔𝚖𝚎𝚔 𝚒𝚜𝚝𝚒𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞. 𝙱𝚞 𝚎𝚜𝚗𝚊𝚍𝚊, 𝚜𝚊𝚋𝚊𝚑 𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛 𝚝𝚊𝚛𝚊𝚏ı𝚗𝚍𝚊𝚗 𝚒ç𝚒𝚗𝚎 𝚢𝚎𝚛𝚕𝚎ş𝚝𝚒𝚛𝚒𝚕𝚎𝚗 𝚔üçü𝚔 𝚟𝚒𝚋𝚛𝚊𝚝ö𝚛 𝚑â𝚕â 𝚘𝚛𝚊𝚍𝚊𝚢𝚍ı. 𝙾𝚗𝚞 𝚑𝚎𝚛 𝚣𝚊𝚖𝚊𝚗 𝙵𝚎𝚍𝚢𝚊'𝚗ı𝚗 𝚜𝚒𝚔𝚒 𝚒ç𝚒𝚗 𝚑𝚊𝚣ı𝚛 𝚟𝚎 𝚗𝚊𝚣ı𝚛 𝚝𝚞𝚝𝚞𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞. 𝙾𝚕𝚖𝚊𝚜ı 𝚐𝚎𝚛𝚎𝚔𝚝𝚒ğ𝚒 𝚐𝚒𝚋𝚒.
"𝙿𝚎𝚔â𝚕â, 𝚔ü𝚝ü𝚙𝚑𝚊𝚗𝚎𝚍𝚎𝚔𝚒 𝚒ş𝚒𝚖𝚒 𝚝𝚊𝚖𝚊𝚖𝚕𝚊𝚍ı𝚖. Ö𝚍ü𝚕ü𝚗ü 𝚊𝚕𝚖𝚊𝚔 𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚖𝚒𝚜𝚒𝚗-"
"Ö𝚍ü𝚕ü𝚗ü" 𝚊𝚕𝚖𝚊𝚔 𝚒ç𝚒𝚗 𝚢𝚊𝚝𝚊𝚔 𝚘𝚍𝚊𝚜ı𝚗𝚊 𝚐𝚒𝚝𝚖𝚎𝚔 𝚒ç𝚒𝚗 𝚜𝚊𝚋ı𝚛𝚜ı𝚣𝚕𝚊𝚗𝚊𝚗 𝙽𝚒𝚔𝚘𝚕𝚊𝚒 𝚝𝚊𝚛𝚊𝚏ı𝚗𝚍𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚖𝚎𝚗 𝚢𝚊𝚛ı𝚍𝚊 𝚔𝚎𝚜𝚒𝚕𝚍𝚒. 𝙿𝚊𝚕𝚢𝚊ç𝚘 𝚘𝚗𝚞 𝚜𝚊𝚗𝚒𝚢𝚎𝚕𝚎𝚛 𝚒ç𝚒𝚗𝚍𝚎 𝚘𝚛𝚝𝚊𝚍𝚊𝚗 𝚔𝚊𝚢𝚋𝚘𝚕𝚊𝚌𝚊𝚔𝚖ış 𝚐𝚒𝚋𝚒 𝚊𝚌𝚎𝚕𝚎𝚢𝚕𝚎 ö𝚙𝚝ü. 𝚂𝚎𝚛𝚝 𝚟𝚎 𝚗𝚎𝚜𝚗𝚎𝚕 𝚘𝚕𝚊𝚛𝚊𝚔 𝚍𝚎𝚑ş𝚎𝚝𝚝𝚒 𝚊𝚖𝚊 𝚒𝚔𝚒𝚜𝚒 𝚍𝚎 𝚋𝚞𝚗𝚍𝚊𝚗 𝚣𝚎𝚟𝚔 𝚊𝚕𝚍ı çü𝚗𝚔ü 𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛 𝚋𝚒𝚕𝚎 𝚜𝚎𝚟𝚐𝚒𝚕𝚒𝚜𝚒𝚗𝚎 𝚍𝚘𝚔𝚞𝚗𝚖𝚊𝚍𝚊𝚗 ö𝚗𝚌𝚎 𝚝ü𝚖 𝚒ş𝚒𝚗𝚒 𝚋𝚒𝚝𝚒𝚛𝚖𝚎𝚔 𝚒ç𝚒𝚗 𝚋ü𝚝ü𝚗 𝚋𝚒𝚛 𝚐ü𝚗 𝚋𝚎𝚔𝚕𝚎𝚢𝚎𝚌𝚎𝚔 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚜𝚊𝚋ı𝚛𝚕ı 𝚍𝚎ğ𝚒𝚕𝚍𝚒. İ𝚝𝚒𝚛𝚊𝚏 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚜𝚎 𝚍𝚎 𝙽𝚒𝚔𝚘𝚕𝚊𝚢 𝚔𝚊𝚛şı𝚜ı𝚗𝚍𝚊 𝚘𝚝𝚞𝚛𝚖𝚞ş, 𝚋𝚊𝚌𝚊𝚔𝚕𝚊𝚛ı𝚗ı 𝚊𝚢ı𝚛𝚖ış, 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚎 𝚍𝚘𝚔𝚞𝚗𝚞𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚜𝚘𝚕𝚐𝚞𝚗 𝚢𝚊𝚗𝚊𝚔𝚕𝚊𝚛ı𝚗𝚍𝚊 𝚊𝚕𝚕ı𝚔 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚛𝚒𝚛𝚔𝚎𝚗 𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛 𝚒ç𝚒𝚗 𝚜𝚊𝚔𝚒𝚗 𝚔𝚊𝚕𝚖𝚊𝚔 𝚟𝚎 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚒 𝚔𝚘𝚗𝚝𝚛𝚘𝚕 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚔 𝚍𝚎 𝚣𝚘𝚛𝚍𝚞.
𝙰𝚖𝚊 ş𝚒𝚖𝚍𝚒 𝚋𝚒𝚛𝚕𝚒𝚔𝚝𝚎𝚢𝚍𝚒𝚕𝚎𝚛, 𝚑𝚒ç𝚋𝚒𝚛 𝚜ı𝚗ı𝚛𝚕𝚊𝚖𝚊 𝚢𝚘𝚔𝚝𝚞, 𝚜𝚊𝚍𝚎𝚌𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚊𝚛 𝚟𝚎 𝚊𝚛𝚣𝚞𝚕𝚊𝚛ı 𝚟𝚊𝚛𝚍ı.
𝙽𝚒𝚔𝚘𝚕𝚊𝚒 𝚜𝚎𝚟𝚐𝚒𝚕𝚒𝚜𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚖𝚊𝚜𝚊𝚜ı𝚗𝚊 𝚊𝚝𝚕𝚊𝚍ı 𝚟𝚎 𝚘𝚗𝚞 𝚢𝚊𝚟𝚊ş, 𝚊𝚝𝚎ş𝚕𝚒 𝚋𝚒𝚛 ö𝚙ü𝚌üğ𝚎 ç𝚎𝚔𝚝𝚒. 𝙿𝚊𝚕𝚢𝚊ç𝚘𝚕𝚊𝚛ı𝚗 𝚢𝚊𝚗𝚊𝚔𝚕𝚊𝚛ı𝚗𝚍𝚊 𝚍𝚞𝚛𝚊𝚗 𝚎𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚢𝚊𝚟𝚊şç𝚊 𝚐öğ𝚜ü𝚗𝚍𝚎𝚗 𝚊ş𝚊ğı𝚢𝚊 𝚒𝚗𝚍𝚒, 𝚖𝚎𝚖𝚎 𝚞ç𝚕𝚊𝚛ı𝚗ı 𝚏ı𝚛ç𝚊𝚕𝚊𝚍ı 𝚟𝚎 𝚏𝚎𝚛𝚖𝚞𝚊𝚛𝚕𝚊𝚛ı𝚗𝚊 𝚍𝚘ğ𝚛𝚞 𝚢𝚘𝚕 𝚊𝚕𝚍ı. 𝙱𝚒𝚛𝚋𝚒𝚛𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚜𝚘𝚢𝚊𝚛𝚔𝚎𝚗 𝚋𝚒𝚕𝚎 𝚊ç𝚕ı𝚔𝚕𝚊 𝚋𝚒𝚛𝚋𝚒𝚛𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚐ö𝚣𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚒ç𝚒𝚗𝚎 𝚋𝚊𝚔ı𝚢𝚘𝚛𝚕𝚊𝚛𝚍ı. 𝙰𝚕𝚎𝚝𝚕𝚎𝚛𝚒 𝚜𝚎𝚛𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚔𝚊𝚕𝚍ığı𝚗𝚍𝚊, 𝚜𝚘𝚕𝚞𝚔 𝚎𝚕𝚕𝚎𝚛 𝚔üçü𝚔 𝚋𝚒𝚛 𝚝ü𝚙 𝚔𝚊𝚢𝚐𝚊𝚗𝚕𝚊ş𝚝ı𝚛ı𝚌ı 𝚋𝚞𝚕𝚖𝚊𝚔 𝚒ç𝚒𝚗 ç𝚎𝚔𝚖𝚎𝚌𝚎𝚢𝚒 𝚑ı𝚣𝚕𝚊 𝚊ç𝚝ı. 𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛 𝚢𝚊𝚟𝚊şç𝚊 𝚜𝚒𝚗𝚒𝚛 𝚋𝚘𝚣𝚞𝚌𝚞 𝚟𝚒𝚋𝚛𝚊𝚝ö𝚛ü 𝚔𝚊𝚟𝚛𝚊𝚍ığı 𝚐𝚒𝚋𝚒 çı𝚔𝚊𝚛ı𝚛. 𝚃ı𝚔𝚊ç, 𝚙𝚊𝚕𝚢𝚊ç𝚘𝚗𝚞𝚗 𝚒𝚗𝚕𝚎𝚖𝚎𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚎 𝚎ş𝚕𝚒𝚔 𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚒ğ𝚛𝚎𝚗ç 𝚋𝚒𝚛 𝚙𝚊𝚝𝚕𝚊𝚖𝚊𝚢𝚕𝚊 𝚟ü𝚌𝚞𝚍𝚞𝚗𝚞 𝚝𝚎𝚛𝚔 𝚎𝚍𝚎𝚛.
𝙶𝚎𝚛ç𝚒 𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛'𝚞𝚗 𝚜𝚎𝚔𝚜 𝚜ı𝚛𝚊𝚜ı𝚗𝚍𝚊 𝚜𝚎𝚜𝚒 𝚑𝚒ç çı𝚔𝚖𝚊𝚍ığı 𝚒ç𝚒𝚗 𝚘𝚍𝚊𝚍𝚊 𝚙𝚎𝚔 𝚜𝚎𝚜 𝚢𝚘𝚔𝚝𝚞. İ𝚕𝚒ş𝚔𝚒𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚋𝚊şı𝚗𝚍𝚊 𝚋𝚞 𝚍𝚞𝚛𝚞𝚖 𝚙𝚊𝚕𝚢𝚊ç𝚘𝚢𝚞 𝚎𝚗𝚍𝚒ş𝚎𝚕𝚎𝚗𝚍𝚒𝚛𝚖𝚒ş𝚝𝚒 𝚊𝚖𝚊 𝚊𝚛𝚝ı𝚔 𝚋𝚞𝚗𝚊 𝚊𝚕ış𝚖ış𝚝ı. 𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛 𝚊𝚟𝚞𝚌𝚞𝚗𝚊 𝚋𝚒𝚛𝚊𝚣 𝚔𝚊𝚢𝚐𝚊𝚗𝚕𝚊ş𝚝ı𝚛ı𝚌ı 𝚍ö𝚔𝚝ü, 𝚜𝚒𝚔𝚒𝚗𝚒 𝚟𝚎 ş𝚞 𝚊𝚗𝚍𝚊 𝚋𝚘ş𝚕𝚞ğ𝚞𝚗 𝚎𝚝𝚛𝚊𝚏ı𝚗𝚍𝚊 𝚔𝚎𝚗𝚎𝚝𝚕𝚎𝚗𝚎𝚗 𝚜𝚎𝚟𝚐𝚒𝚕𝚒𝚜𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚐𝚒𝚛𝚒ş𝚒𝚗𝚒 𝚢𝚊ğ𝚕𝚊𝚍ı. 𝙱𝚞𝚕𝚞𝚌𝚞 𝚞ç𝚕𝚊𝚛ı 𝚐𝚒𝚛𝚒ş𝚒𝚗𝚒 ç𝚎𝚟𝚛𝚎𝚕𝚎𝚍𝚒 𝚟𝚎 𝚘𝚗𝚊 𝚋𝚒𝚛 𝚢𝚊𝚕𝚟𝚊𝚛ış 𝚔𝚊𝚣𝚊𝚗𝚍ı𝚛𝚍ı.
"𝙰-𝚊𝚑, 𝙵𝚎𝚍𝚢𝚊 𝚢𝚊𝚕𝚟𝚊𝚛ı𝚢𝚘𝚛- 𝚒ç𝚒𝚖𝚍𝚎-"
"Ş𝚒𝚖𝚍𝚒 𝚗𝚎 𝚟𝚊𝚛 𝙺𝚘𝚕𝚢𝚊? 𝙺𝚎𝚕𝚒𝚖𝚎𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚔𝚞𝚕𝚕𝚊𝚗, 𝚊ş𝚔ı𝚖."
"𝚂𝚊𝚗𝚊 𝚒𝚑𝚝𝚒𝚢𝚊𝚌ı𝚖 𝚟𝚊𝚛. 𝙷𝚊𝚑- 𝚒ç𝚒𝚖𝚍𝚎- 𝚕ü𝚝𝚏𝚎𝚗."
𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛 𝚜𝚎𝚟𝚐𝚒𝚕𝚒𝚜𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚒𝚜𝚝𝚎𝚔𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚗𝚊𝚜ı𝚕 𝚐ö𝚛𝚖𝚎𝚣𝚍𝚎𝚗 𝚐𝚎𝚕𝚎𝚋𝚒𝚕𝚒𝚛𝚍𝚒? 𝚈𝚊𝚟𝚊ş 𝚊𝚖𝚊 𝚎𝚖𝚒𝚗 𝚊𝚍ı𝚖𝚕𝚊𝚛𝚕𝚊, 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚗𝚒𝚢𝚎 𝚍𝚊𝚑𝚊 𝚍𝚊 𝚜𝚎𝚛𝚝 𝚗𝚎𝚏𝚎𝚜 𝚊𝚕𝚊𝚗 𝙽𝚒𝚔𝚘𝚕𝚊𝚢'ı𝚗 𝚒ç𝚒𝚗𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚍𝚒.𝙾 𝚟𝚒𝚋𝚛𝚊𝚝ö𝚛𝚍𝚎𝚗 𝚍𝚊𝚑𝚊 𝚋ü𝚢ü𝚔 𝚘𝚕𝚍𝚞ğ𝚞 𝚒ç𝚒𝚗 𝙽𝚒𝚔𝚘𝚕𝚊𝚢'ı𝚗 𝚍𝚎𝚕𝚒ğ𝚒𝚗𝚍𝚎 𝚑𝚊𝚏𝚒𝚏 𝚢𝚊𝚗ı𝚔𝚝𝚊𝚗 𝚍𝚘𝚕𝚊𝚢ı 𝚒𝚛𝚔𝚒𝚕𝚖𝚎𝚜𝚒 𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕𝚍𝚒. 𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛 𝚘𝚗𝚞 𝚐ö𝚛𝚍ü 𝚟𝚎 𝚙𝚊𝚕𝚢𝚊ç𝚘𝚢𝚊 𝚢𝚊𝚟𝚊şç𝚊 𝚖𝚊𝚜𝚝ü𝚛𝚋𝚊𝚜𝚢𝚘𝚗 𝚢𝚊𝚙𝚖𝚊𝚢𝚊 𝚋𝚊ş𝚕𝚊𝚍ı. 𝙱𝚞𝚗𝚞 𝚑𝚊𝚔 𝚎𝚝𝚝𝚒ğ𝚒𝚗𝚒 𝚋𝚒𝚕𝚒𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞 𝚟𝚎 𝚜𝚎𝚟𝚐𝚒𝚕𝚒𝚜𝚒𝚗𝚎 𝚒𝚢𝚒 𝚋𝚊𝚔𝚖𝚊𝚔 𝚒𝚜𝚝𝚒𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞.
Ş𝚒𝚖𝚍𝚒 𝚊𝚌ı 𝚢𝚊𝚝ış𝚖ış𝚝ı, 𝙵𝚢𝚘𝚍𝚘𝚛 𝚑𝚊𝚛𝚎𝚔𝚎𝚝 𝚎𝚝𝚖𝚎𝚢𝚎 𝚋𝚊ş𝚕𝚊𝚍ı, ö𝚗𝚌𝚎 𝚢𝚊𝚟𝚊şç𝚊 𝚜𝚘𝚗𝚛𝚊 𝚑ı𝚣ı𝚗ı 𝚊𝚛𝚝ı𝚛𝚊𝚛𝚊𝚔. 𝙽𝚒𝚔𝚘𝚕𝚊𝚢'ı𝚗 𝚢ü𝚣ü ş𝚒𝚖𝚍𝚒 𝚗𝚎 𝚔𝚊𝚍𝚊𝚛 𝚐ü𝚣𝚎𝚕𝚍𝚒. 𝙺ı𝚣𝚊𝚛𝚖ış 𝚟𝚎 𝚖𝚊𝚑𝚟𝚘𝚕𝚖𝚞ş, ç𝚎𝚗𝚎𝚜𝚒 𝚐𝚎𝚟ş𝚎𝚔ç𝚎 𝚊çı𝚔, 𝚐ö𝚣𝚕𝚎𝚛𝚒𝚗𝚒 𝚣𝚘𝚛𝚕𝚞𝚔𝚕𝚊 𝚊çı𝚔 𝚝𝚞𝚝𝚞𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞. 𝙾𝚗𝚞 𝚋ö𝚢𝚕𝚎 𝚐ö𝚛𝚖𝚎𝚢𝚎 𝚔𝚎𝚜𝚒𝚗𝚕𝚒𝚔𝚕𝚎 𝚋𝚊𝚢ı𝚕ı𝚢𝚘𝚛𝚍𝚞. 𝙾𝚗𝚞 𝚋ö𝚢𝚕𝚎 𝚖𝚊𝚑𝚟𝚎𝚝𝚖𝚎𝚢𝚒.
...

Yazar Notu
♤ Eveet deepL.com kullanarak çevirip editledim umarım çeviriyi beğenirsiniz :D
İngilizce bölümde birkaç hata fark ettim onları daha sonra düzenleyeceğim
<3<3

𝑰𝒎𝒑𝒂𝒕𝒊𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚...|𝐞𝐧𝐠-𝐭𝐫 Where stories live. Discover now