Quack i Wilbur byki dobrymi
przyjaciółmi, znali się przez internet.
Często grali razem w minecraft i inne gry, byli nierozłączni.Podczas gry Wilbur rzekł
,,Jeszcze cię odwiedzę habibi,,
Meksykanin do którego było to skierowane odebrał to jako żart.Pewnego zimnego wieczoru Quackity szedł sobie leśną ścieżką w stronę lśniących fontann nieopodal środka lasu. Ludzie bali się tam chodzić przez
,, Różowego mordercę,,Był to chłopak w długich różowych włosach, masce świni i Książęcej pelerynie.
Quackity był tym odważniejszym,nie bał się takich spraw.
Chłopak zasiadł na ławę blisko fontann i usłyszał tajemniczy głos, tak bardzo znajomy.. lecz on w skutek stresu zlekceważył to i pomyślał że poprostu ma zwidy i wrócił do domu.
Mineły 3 dni, meksykanin nie robił nic oprócz rozmawiania na discordzie i graniu, trochę też zaniedbał swoje odżywianie.
Minał tydzień, ciemnowłosy nabrał sił, zmienił się na lepsze.
Tego samego dnia postanowił ubrać swoją czapkę z logiem adidasa i odwiedzić pewien bar.
Podczas drogi przez ciemną mroźną uliczkę napotkał znajomą sylwetke. Był to Wilbur, jego internetowy przyjaciel. Big Q podbiegł do niego i niepewnie złapał za ręke.
-Wilbur?!
-Quackity?!Wykrzyczeli na raz
-Co ty tu robisz? -powiedział Q.
-Shhh- odpowiedział William kładząc palec na ustach ciemnookiego.Quack wtulił się w tors chłopaka i poczuł to uczucie którego nigdy indziej nie poczuł, zauroczenie.
Wilbur poczuł to samo lecz nie chciał tego pokazywać gdyż był pewny że Q ma Crusha. Wyższy pogłaskał go po plecach i powiedział:-Wydawałeś się wyższy QuAcKiTy
-Aha?! nic nie poradzę że to ty jesteś olbrzymem, wolę miec moje marne 165Po ich narzekaniu chłopak w czapce zaproponował by ten z nim odwiedził ulubione miejsce ciemnookiego.
W środku baru chłopacy popijali whisky i opowiadali swoje historię oraz jak okularnik dostał się do tego miasta. Po dłuższej konwersacji potwierdził fakt że się tu przeprowadził i mieszka niedaleko żabki.
Mijały dni, tygodnie, miesiące a oni nadal się codziennie spotykali bądź odwiedzali a ich uczucia rosły z dnia na dzień.
Dnia 18 lipca 2022 roku, niski postanowił wyznać swoją tłumioną miłość do Williama. Umówił się z nim pod kinem. Wyszykowany w garniturze czekał na wyższego z bukietem nagietków.
Po 10 minutach przybiegł Will, oznajmił ,że się trochę spóźnił przez kłótnie z jego bratem Tommy'm.
Quackity klęknął na kolana i rzekł:
- William, długo to w sobie trzymam ale podobasz mi się i... Czy zostaniesz moim chłopakiem?
Wilbur lekko się zaśmiał
- Wiesz jak to wygląda? sięgasz mi do bioder
CZYTASZ
Dark love┆Tntduo OneShot ☆
FanfictionOneShot opowiada o miłości niskiego meksykanina i okularniku Wilburze. Czy ich życie potoczy się dobrze?.. dowiecie się czytając. #2 tommyinit -13.07.23