"Nedenmiş o?"

209 12 10
                                    

Yüzüne vuran güneşin yakıcı sıcağı ve beline vuran korkunç ağrı ile uyanmıştı Jeon.

İçinde hissettiği koca bir şey vardı ve karnını delip geçmek ister gibi canını yakıyordu.Kımıldanırken daha da derinlerine inen şey ile gözleri yerinden kayıp kapanmıştı.Üstünde hissettiği ağırlık, bacaklarının üstüne hissettiği kaslı baldırlar ve parmaklarına dolanmış zarif parmaklar ise ne olduğunu anlamasını sağlamıştı.

Üstünde hareketlenen beden ile derin bir inleme bırakmıştım geniş odaya.

Tanımadığı beden kendini yana atmış ona doğru dönerek uyumaya devam etmişti.Açıkça söylemesi gerekirse koca bedeni, esmer teni,yakışıklı yüzü ve keskin çene hattı ile tam da ona layıktı.

Aptal bir dede ile yatmadığı için tanrıya teşekkürlerini sunduktan sonra aşağı bakmıştı.Adamın cüssesine tam uyan koca penisini görünce öksürük krizine girmişti.

Sesli öksürükleri adamı sinirlendirmiş olsa gerek ki kaşlarını çatarak keskin bal rengi gözlerini açmıştı.Siyah göz bebekleri kedilerdeki gibi ince bir çizgi şekline bürünmüştü şimdi.Kaplan melezi olduğu belliydi.

Tavşan melezleri için ideal koruyucu eş kategorisinde 1. sırada yer alıyordu kaplan melezleri.

Fakat aynı şey kaplan melezleri için tam tersineydi.

Çoğu kaplan melezinin sırf tatlı ya da doğurgan diye tavşan melezleri ile olduğu bir gerçekti fakat,onlar için ideal eş alfa kurtlar -ki alfa kurtlar bile yanlarında pasif kalıyordu- aslanlar ve en kötüsünden kedilerdi.

"Kapat lanet çeneni aptal, gece gereksiz fazla inledin zaten" Jeon hızla yatakta doğrulmuştu ama onu engelleyen ağrı ile geri yatmıştı.

Fark ettiği şey ile gözleri bir karış açılan Jeon kaplan'ın üstüne atlamış ona güçsüzce vurmaya başlamıştı.

"Asıl aptal olan sensin!Nasıl içime boşalırsın?"kaplan olan küçüğün ellerini tutup sabitlemişti.

"Ne olmuş yani?doğum kontrol hapı kullanırsın bir şey olmaz" o cidden cahil bir salaktı.

"Bir işe yaramaz!"

"Nedenmiş o?"

"Çünkü ben ilişkiye girdikten 1 gün sonra hamile kalan ve 3 ay sonra 2-3 bebek birden doğuran bir tavşan meleziyim!"

"Olmaz ben daha çok küçüğüm!"

"Boşalmadan önce düşünseydin onu!"

"Bak elimde kalırsın" Jeon gülmüştü hem de kahkahalar atarak.

"Sen cidden cahilsin ya da dersi dinlemiyorsun.Sen bir kaplansın eğer hamile kalırsam çocuklarına bağlanırsın ve beni öldüremezsin bu da işime gelir"

Jeon sırıtarak üstünden kalkmış ve yataktan inmişti.

Zengin olduğu belliydi ve sonucunu düşünmeden hareket etmenin bedelini ağır ödeyecekti.

En azından jeon'a göre.

Bunny Bun | TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin