Merhaba size gizemli evden bahsedeceğim belki inanmayacaksiniz ama hepsi gerçek. Bizim okulun arkasında bir ev vardı ama normal bir ev değil ev terkedilmişti. Evin içinde silah tüfek ne ararsan vardı tabi bizde düşünüyorduk terk edilmiş bir evin içinde onlar ne arıyor. Bazen belki kömürlüktür diyorduk ama içinde kömür yoktu. Teneffüslerde o evin gizemini çözmeye gidiyorduk. Bir keresinde arkadaşlarla yuruyorduk evde sanki biri yatiyordu birşey hareket ediyordu. Tabi biz hiç rahat dururmuyuz arkadaşlarla toplandık derste bile o evi konuşuyoruz. Teneffüste eve gittiğimizde evin içinde kan vardı tabiki biz merak ettik acaba ne kaniydi nasıl olmuştu. Bu arada yanlış anlamayın evin içine girmiyorduk camları yoktu ama demirler vardı oradan bakiyorduk. Birgün evden sesler geldi ama ne sesleriydi hiç kimse bilmiyor. Zil çalıyordu öğretmen birşey demiyordu bizde geç gidiyorduk. Bizim okulun orda bir tek gizemli ev olan bu ev yoktu 1 tane daha vardı ama oraya gitmedim oraya hiç bir kız gitmedi sadece erkekler ne de olsa kızdık korkuyorduk. Ama o evi size sonra anlatacağım. Diğer gizemli evimizden devam edelim. Birgün evin yanına indigimizde yere birşey düştü acaba ne diye baktığımızda anahtardi acaba o evin mi diye baktık ama değildi nerenindi hâlâ bilmiyoruz. Ve hâlâ saf gibi merak ediyorum. Anahtar başka bir yerin ise orda ne işi vardı? Işte bu sorunun cevabını kimse bilmiyordu koyanla Allah'tan başka. Her geçen gün evin gizemi daha çok artiyordu. Biz daha çok arastiriyorduk daha çok merak ediyorduk. Artık ruyalarimizda bile evi görüyorduk. Evin gizemli olduğuna kimse inanmiyordu. Ama biz emindik o evde birşey vardı.