0.2

222 25 66
                                    

Okurlarım hem okuyorsunuz hem oy vermiyorsunuz:(

Az okuma ve az oy geldiğin de bölümü yazma isteğim olmuyor:/

Ama bölüm bekleyen okurlarım var. onlar için bölüm atmaya çalışıyorum:)
(Bir yıldıza basmak zor değil, lütfen)

İyi okumalar~

Berk Aybike ile arabaya doğru ilerliyorlardı. Berk Aybikeye baktığında yüzündeki gülümsemeye şahit oldu. Mutlu gözüküyordu. Berk Aybike ile çarpıştığına şükretti. Aybike Berk'e döndüğünde onun kendisini iziledigini görünce ikili utançla başka tarafa döndüler.

Arabaya yaklaştıkların da arabanın önünde gergince bekleyen Ömer'i gördüler. Yanına geldiklerin de Ömer onları gördü. Ve konuşmak için dudaklarını araladı.

"Şey ben cidden özür dilerim. Ben Berk'e kızdım ama benden sakladığı için kızdım. Seni kırdığım için özür dilerim. Ve bizimle gelebilirsin hiç bir sakıncası yok. Ben abarttım. Kusura bakma."

Aybike karşısında ki mahçup adama bıyık altında güldü.

"Sorun değil. Seni de anlıyorum. Lütfen daha çok kendini üzme."

Ömer de ona gülümsedi.

"O zaman go to the İstanbul."

Berk ve Aybike kıkırdayıp arabaya bindiler. Aybike arka da, Berk ve Ömer öndelerdi. Arabayı Ömer sürüyordu.

Berk radyodan şarkı seçiyordu. Bir şarkı çalmaya başladı. Tam değiştirecekken Aybike şarkıyı değiştirmesin diye Berk'in elini tuttu.

"Değiştirme seviyorum ben bu şarkıyı."

Eli Berk'in üstündeydi. Berk'e baktığım da o da ona bakıyordu.

Seni gördüm göreli şaşırdım
Dolaşırım bi başıma
Seni bildim bileli kaçırdım
Şu aklı başımdan

Elleri ellerime, gözleri gözlerime
Saçları saçlarıma, karışan
Bir sen olsan
(Duman-elleri ellerime)

Şarkı sözleri ve Aybike'nin gözleri kızılı büyülemişti resmen. Gözleri birbirlerine kenetlenmişti. Onları bölen Ömer'in sesi olmuştu.

"Hey! Daldınız gittiniz?"

Aybike hemen elini Berk'in elinden çekip başını öne eğdi. Berk içinden Ömer'e bir küfür savurdu. Sonra Ömer'e döndü.

"Bize mi seslenmiştin?"

"Onuncu seslenişim, zar zor duydunuz."

Berk başını önüne çevirdi. Ömer kardeşinin bu tavırlarından kıza karşı birşeyler hiss ettiğini anlamıştı. Kardeşinin aşık olmasına bıyık altında güldü.

~

Genç kız arka da Yolu izliyordu. Havalimanına gidiyorlardı. Havalimanı 1 kere gitmişti o da üniversitesi içindi. Bu yolları bir daha görmek kızı sevindirmişti.

"Berk?"

Berk kıza döndü.

"Ne oldu?"

"Kusura bakma da ben susadım. Su alabilir miyiz?"

"Tabii"

Ömer'e Dönüp sözünü devam ettirdi.

"Şuralarda bir benzinci vardır. Orada duralım."

Ömer başını sallayarak yola devam etti.

Ömer Benzinciye yetiştiklerin de arabayı bir köşeye çekti. Berk ve Aybike arabadan indi.
Arkadan Ömer Berk'e seslendi.

"Bana da su al."

Berk başını sallayıp sohbet eşliğinde Aybike ile markete doğru gitti.

"Berk siz burda yaşadığınıza göre neden kız İstanbul da?"

"Şöyle ki biz abim ile İstanbul'a seyahate gitmiştik. Ordan da tanıştılar. Tatlı kızdır yengem ya."

"Anladım."

"Aybike?"

Aybike başını Berk'e doğru döndü.

"Efendim?"

"Sen şimdi İstanbul'a gittiğimiz de direkt ne yapacaksın."

"İş arıyacağım."

"Peki o süre de kim de kalıcaksın."

"İstanbul'dan bir arkadaşım var, Harika. Onunla kalırım herhalde."

Berk Aybike'nin dediğiyle yüzü asıldı. Kızın yanında kalmasını istiyordu.

"Anladım."

"Sen peki?"

"Ben?"

"Sen nerde kalıcaksın İstanbul'da?"

"Ev tutucağım kendime."

"Güzel."

Markete geçtiklerin de ihtiyaçlarını aldılar. Sonra kasaya gidip ücretlerini ödediler. Marketten çıkıp arabaya doğru gittiler. Sonra binip yola devam ettiler.

~

Havalimanına gidip uçağa binmişlerdi. Şimdi de uçaktan inmiş, Ömer'in nişanlısı yani Süsen'in onlar için ayarladığı arabayı bekliyorlardı. Aybike ile Berk beraber arabayı beklerken Ömer onlardan uzakta sabah ki olayı Süsene anlatıyordu.

"Berk zahmet olmassa beni arkadaşımın evine bırakır mısın? Ben ona haber verdim ona gideceğimi."

Berk kadının gidiceğine üzülmüştü. 1gün bile olmamışken bağlanmıştı ona. Onu bir daha görmeyi istiyordu.

"Tabii ki de bırakırım."

Kadın gülümseyip Berk'e sarıldı. Başını Berk'in göğsüne yasladı. Berk de karşılık vererek kadına sarıldı.

"Berk benim için yaptığın herşey için teşekkürler. Beni çok büyük bir bataklıktan kurtardın. Ne kadar teşekkür etsem azdır. Beni o manyaklardan kurtardığın için yeniden teşekkür ederim."

"Ben senin iyiliğin için yaptım. Seni o abinlerine bırakmam vicdanım el vermezdi. Ve şimdi onları düşünme ve hayatına bak. Geleceğini düşün."

Aybike geri çekildi. Aybike geri çekildiğine Berk, bir an boşluğa düştü. Aybike sonra aralarında olan boy farkı yüzünden parmak ucuna çıktı. Ve Berk'in yanağına küçük bir buse bıraktı. Sonra hemen geri çekilip utançla önüne döndü.

Berk Aybike'nin onu öpmesine afallamıştı. Kendi kendine sırıtıp eli ile Aybike'nin öptüğü yanağını okşuyordu.

Daha yeni başlıyorlardı...

Aşklarımm

Biraz kısa oldu galiba:(
İlham perilerin gitti aklıma birşey gelmiyor

Bölüm de fazla yazamıyorum sorryy

Bölüm içime sinmedi ama umarım siz beğenirsinizz

Görüşürüzz<3

take me // AyberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin