coktuğum yerden zorlukla kalktm..
beyaz pantolonum kirlenmiştı ...odamdakı kocaman pencereden gokyuzunu seyretmek birazda olsa huzur vericiydi..odam!odammı dedim!ne cabukta sahiplendim 5 gundur zorla tutulduğum bu kutu gibi yeri!
evet doğru .....5 yaşından beri korumalığımı yapan ahmet abinin gozu onunde kacirilmıştım...evrene verdiğin eneji gercektende onemli..18 yıl korumayla dolaşma zorunluğum vardı..annem boyle istiyordu,babamı kayb ettikten sonra yanimda uzun boylu hafif gobekli ,takim elbisesi ,yumaşacik kalbiyle baba sevgisini hissetiğim ahmet abim hep yanimdaydı ona amca dememe kizardi ben yaşlimiyim ya diye homurdanirdi hep!
bazi arkadaşlarim korumayla gezindigim icin korkar benden uzaklaşirdi bazilariyse tuhaf bi şekilde beni kiskanirlardi. bi luks gostergesi gibi gelirdi!halbuki yanlış..felaket cagiricısıydı .. ....
odanin kapisini hizla acti adam..kiz odada yoktu..ofkeli bakişlariyla terasa bakti..yine terastaydı..mermerlerin ustune oturmuş dizlerini karnına cekmiştı gokyuzunu seyredip usul usul agliyordu..kolunun sertce kavranmasiyla kendini ayakta bulmasi anii oldu..
"bak" dedi adam ofekli bakişlariyla
"kendine dikkat etmelisin hastalanirsan sana bakicak kimse yok burda. doktor yok! hemşire yok !anne de yok anladinmi!"
Ne kadarda gadarca soylenmişti bu sozler!anne yok lafiyla usulca akan gozyaşları simdi sel gibi durmaksizin akiyordu...suruklenerek yatagina firlatıldı..
Yuzune savrulan saclarını duzultmeye bile mecali yoktu..her nekadar ona uygun davranişlar olmasa bile şu 5 gunde yaptigi tek şey bagirmaktı..tum sinirini akıtmiş sakinleşmişti artik..yapısı boyleydi ..olay basitti,kacırilmiştı başta korku ve ofkeden dolayı kontorolsuz davranişlar sergiliyordu..ama artik farkindaydı berk,ahmet abi,mine,ali ve tabi annesi onu bulcaklardi..
Narin
Hic adetim olmasada artik caresizlikten ve aşiri acliktan onume koyulan ekmek arasina saldirmaya başladim..ağzimda en ufak bir boşluk birakmadan buyuk lokmalarla doldurdum onu..su an hicte narin gorunmuyordum..toplasan haftada yedigim ekmek bu kadar etmezdi.. kendimi ekmekle doyurmaktan yana deyildim ama şimdi bitek ekmek vardi beni doyurabilen .
Acaba bu kadarcik ekmekle kanser olurmuydum!ah aptal narin...kanserden once şu heriflerin elinde olmesen iyi..sahi bunlar niye beni kacirmiştı para icinmı!yooo imkansız..cunku su anda luks bir villada esirim...peki nicin!su 18 yildir neden korumayla dolaştiğim sorunun cevabiyla, ayni cevabinı taşiyordu buda emindim!ben dunya umrumda olmamaksizin ekmek arami bitiriken asğdaki seslerle yerimde kipirdandim..terasa cikmam yasakti yani daha doğrusu kapisi kilitlenmişti hemen diyer pencereden asağa baktim ..uzun boylu gozluklu iri bir adam..beni kacirmalarini o emretmişti kesin!etrafindaki bana ahkam kesen kotu davranan butun adamlari saygidan baslarini yere eğymiş soylediği herşeyi başlariyla onayliyorlardi...
Heybetli vucuduyla kizi korkutan adam ona dogru adim atmaya başladi..nefesini tutmuş adama bakiyordu..daha once boyle biriyle karsilaşsa ne hoş diye gecirirdi kesin icinden ama şimdi durum farkliydi..busefer duruma gore deyerlendiriyordu ..korkutucuydu onun icin..tek bir hamleyle onunde durduğu acik pencereden kucuk bir top gibi onu havaya savurup ..ah tanrim ne sacma duşunceler bunlar..
Karişisinda dikili adama bakti sonkez ve başini asağa eydi..
"Adin ne!"
Başini hafif kaldirip adama bakti..adi!adini napicakti!birsuru gereksiz hitap şekli varken adini bilmesi bukadarda onemli deyildi..
"hatice!"
O soguk bakişlardan akan ofkeyle kendini savunma ihtiyaci duydu genc kız
"ne gibi bir onemi var,beni niye burda tutuyorsunuz!"
"Bak seninle bir anlasma yapalim,Sordugum her soruyu cevaplamalısın!"
"bir şartla!"
cumlesiyle sozu kesilmiştı..
"niye kacirildiğimi anlatirsaniz bir zorluk cikarmam,niye burdayim ben!!"
diye sitemle inledii
Zorluk! Kelimesini duyduğu anda yuzunde alayci bir guluş belirmişti..
"Fazla konuşmayi ve fazla konuşanlari pek sevmem
Tahmin ettiğim kadariyla bi kac hafta burdayiz..en fazla cikaracağin zorluk burdan kacmak olur..bilmeni isterim şu an şehirden uzakta ,bir ormaninin icindeyiz bu ev senin sağ sağlim annene kavuşman icin bir siğinak!kacmayi denersen olursun..anladinmi NARIN!"
Butun bu sozleri tek bir solukta ara vermeden ve o soğuk bakişlarini bir salise bile kizin o guzel gozlerinden ayirmadan soylemisti..
Kuruyan ağzindaki son damla suyuda yutarken allak bullak olmuş haliyle "adımı biliyosun!"dedi ..
"Akkılı bir kiza benziyorsun zorluk cikarmadan sadece bu luks villada biraz zaman gecirmen gerek,yapman gereken tek şey bu"
Luksmuş diye ic gecirdi kiz dalgami geciyordu bu adam..
Kapinin onune biraktiği cantayi almak icin arkasini dondu..
O muhteşem sirt porofilini zevkle izledi narin..elindeki kucuk cantayi yatağin ustune birakti ..
"Ihtiyacin olan herşey burada..başka bir sey istersen soyle.."
şaşkin ordek yavrusu gibi başini sağa sola yatirip cantaya bakiyordu.. kacirilmişti!ama tatile gelmiş gibi muamele yapiliyordu ona...
Narin
Kapanan kapınin sesiyle kendime gelip hizla cantaya yoneldim..son 5 gunde elim ve yuzum dışinda tek bir damla suyla temas etmeyen bedenimin banya ihtiyacı icin cantayı hemen boşalttım..asla giymeyeceğim gecelikler..kısa şortlar uzun bahar elbiseleriyle dolu bir cantaydı..şaka gibi!peki ya camaşır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narin
Romancekorunmak!! cesur ve yalnız başina hayata meydan okuyan genc kızları hep kıskandım ben.. etrafındaki olumsuzluklara rağmen savaşan direnen kızlara hasretle baktım .. icimdeki kopan fırtınalari hep tek başıma kimseye belli etmeden yaşadım ben.. ben...