Narin
Yerimde rahatsizca kıpirdaniyordüm.. surekli ince askili elbisesimin eteyini dizlerimin arasina sikiştirip duruyordum..iç camaşir giymeden kendini çiplak hisseden tek kişi ben olamazdim heralde..karşimda heybetli adam çapkin ve serseri olmadigini kanitlamak için bana bakmasa bile bacaklarimi sikica kapatiyor kendimi kasiyordum..
Islak saçlarimi kurutmama bile musade etmemişti ,sonunda odadan dişari çikip goz ucuyla evi sozmuştum....pek rahat olmasalarda hasirli sandalyelere oturmuştuk..ruzgar hafif esiyor islak saclarima çarpinca urpermeden edemiyordum..konuşmak icin gozlerini 10 dakikadir alamadigi ormandan çevirmiş ve gozlerim le buluşmuştu..
"kisa bir sureligine bana emanetsin.korkmana kacmana gerek yok narin..anlaştikmi!"
Ifadesiz bakişlarimi ona sunmuştum..kaçmakmi!bunun icin gerekli olan cesaretin zeresini bile barindirirmiyordum içimde...
Bellı belırsız damarları olan kojaman elini kaldirip evi işaret ederek konuşmasina devam etti
"Bu evdeki hic bir kapi kilitli olmicak,ozgursun.yemek yapmayi biliyormusun!"
Yemekmi!konumuzla alakasi neydi!bu kadar normalmiş gibi davranmasi tecrubeli biri tarifindan kaçirildigimın kanıtıydı adeta
Iç gudusel birsey olucakki becereksiz olduğum halde hayir yemek yapmayi bilmiyorum demeyi kendime yediremedigimden mi yoksa acilen konuyu kapatmak için evet demiş bulunmuştum bile
Cevabima inanmamiş olucaki bir saniyelik guluşuyle, aydinlandi yuzu.
"Harika"
Esen ruzgarla kuruyan saçlarina dokundu.. gerçek bir supurgeden farklari yoktu....dolan gozlerini hizla kapatti akmaya çabalayan gozyaşlarini geldikleri yere uğurlamasi şarttı.derin bir nefes ve başarmişti....kaç gundur gordugu birbirinden farki yuzler artik yoktu bu evde bitek ismini bilmdigi şu merhametli adam vardi ..
Oturdugu yerden kalkti narin ...ormana doğru yavaş adimlarla ilerliyordu..temız hava cığerlerıne dolunca, başı döner gibi oldu...onunde birleştirdigi elleini çozup yanindaki kocaman ağacim govdesine dokundu,kuru kabuklariyla parmaklarina masaj yapiyordu adeta..dun gece yağan yağişin eseri olan çamur, yuruyuşunun hizini kesmişti..durup ayagindaki terliklere bakti..sag eliyle agaca tutunup ayaklarini sevdigi çamurla buluşturdu..arada hafif usutune bastigi buyuk kuçuk taşlara aldirmadan yuruyordu..
Bileyinin hizla kavranmasi onu son adimini atmakta zorlamişti..bileyini sikan kocaman ele bakti,bazen zarifliüğini bir silah gibi kullana biliyordu yavaşca bileyini kurtarip adamin sert koluna tutundu..
"Biraz yurumek istiyirum"
Hadi gel sende bana eşlik et edasiyla, karsilaşan adam once çamura bulanmiş ayaklarina sonra yalvarircasina bakan gozlere bakti
Nazikçe kolunu kavrayip ilk adimini atmasi icin kizi zorladi...
Narin
sıcak suyla yıkadığım ayaklarımı dınlendırmek icin yatağıma geçtım yan tarafımdaki yastığı alıp ayaklarımı ustune yerleştırdım ..cook yorulmuştum..
az bir müddet sonra kendimi toparlar gibi oldum.. Üstümü başımı toparladım ve kapiyi sesiz olmaya ozen gostererek açtım ve aynı ozenle merdıvenlerı ındım..sag tarafta olduğunu tahmın ettığım mutfğa doğru adım atıcakken arkamdan gelen sesle ırkıldım..
"nereye!"
kendimden emin bir sesle
"yemek yapicaktim" diyip arkami dondum..
yüzünde beni ferahlatan bir tebessüm vardı.
"acıktınmı!"
arkasından yurumeye devam ettım dogru tahmındı..kırmızı dolaplarıyla kocaman bır mütfakla karşılaşınca
içimden bu iş beni bozar dedim.kocaman mutfagin bi koşesine sınmıştım adeta.. Baktım o da bana bakıyor,işte artık rezil olmuştum derın bır nefes alış verışınden sonra
konuya daldım..
" yemek konusunda cook ıyı deyılım"
"peki...en sevdığın yemek ne!"
Nıye sordugunu merak dahı etmemıştım hemen atladım
"Makarna"
Bırkaç dolabı kurcaladıktan sonra makarnaları bulmuştu Âdem..gıydığı sıyah gomleyın kol duymelerını açmakla meşguldu aynı zamanda narını suzuyordu .evet tam ıstedığı gıbı şaşkındı.gomleyının kollarını kıvırma ışlemınden sonra buz dolabının karışısındaki yerını aldı..dikatlı bakışlarla ızlendığının farkındaydı ..yavasca bıkaç yerı kurcaladıktan sonra ıstedıklerını bulma sevıncıyle ellerını annesı başında beklerken kopurmeye ve dıkkatlı yıkamaya çabalayan çocuk gıbı yıkadı..
Narin
Oturdugum koltukta mayişmaya başlamiştim bile o kadar rahattiki kendimi uykunun kollarini birakma meylimi tetikliyordu .. annemle cogu tartismalarimda hakli olsamda hep ynina sokulup seni uykudan daha cook seviyorum diye kendimi affetirmeye calişirdim...ben uykuyu cook severdim
Kolumuun durtulmesiyle kendimi gelip neredeyse uzandigim koltukta kendimi toparlamaya caliştım
Biseyler ye diyip onume konulan makarna tabağina baktim..
Başimi kaldirip o buz gozlerini buldum sokak başindaki dilenciye para verince o minnetar bakislardan sunmustum ona..
"teşekkur ederim"
diyip tabaği kucağima aldim.
Ben makarnamla buluşmanin verdigi heyecanla başa çikmaya çalişirken duyduğum sesle irkildim..
Telvizyon!!asirlardir boyle bir icatla karşılaşmamişim gibi geliyordu..muhakkak her hafta sonu sinema yada berkle sirf o seviyor diye korku filimlerine eşlik etmişligim çook omuştu,ama vazgecilmezlerim arasinda mineyle romantik komedimi filimlerinı izlemekti..televizyondan uzak kaldiğim şu 5 gunde bikac dizimide kaçirmiş bulunuyordum..
koltuğuna iyice yerleşerek izlemişti onu, Âdem kadinlardan iyi anlardi..güzel kadin onun icin en narin en nazenin olandi...baska yerde baska şekilde karşilasma firsati olsaydi eyer onu elde etmek icin çabalardi..ama şuan narin bir işti...küçük ve güzel bir iş...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Narin
Romancekorunmak!! cesur ve yalnız başina hayata meydan okuyan genc kızları hep kıskandım ben.. etrafındaki olumsuzluklara rağmen savaşan direnen kızlara hasretle baktım .. icimdeki kopan fırtınalari hep tek başıma kimseye belli etmeden yaşadım ben.. ben...