Sevimli

9 2 0
                                    


Antronorumuz hayranlikla ogrecisine bakarken annemgil yanimda bitmislerdi bile.
"Artik sende buranin bir ogrencisisin kizim. Babanla bikac isimiz var onlari halletikten sonra seni almaya geliriz."

Bu duruma ne kadar cok sevinmis olsamda kahrolmus hallere devam...

"Bilmedigim bu yerde tek basima napicam ben ya hemen gitmek zorundamisiniz"
"Sarah 16 yasindasin bana duygu somurusu yapma lutfen biz hemen donucez"
Arabaya hizli adimlarla varan annem ve babam el sallayip arabalina bindikten sonra ordan uzaklastilar.
Hava cok guzeldi, cam kokusunu cigerlerime doldurdum. Esen ruzgarla ceketimin ceplelerine usuyen ellerimi usulca yerlestirdikten sonra omzuma birinin dokundugunu hissettim. O guzel havanin etkisinden irkilerek ciktim ve arkamdaki bana bakan iki buyuk yesil gozlere kitlenmis bulundum.
"Selam ben Eric"
Elini sıkarken gozlerim hala gozlerine kitlenmis vaziyette saskin ve carpik gulumsememle;

" Merhaba bende Sarah , memnun oldum"
Karnima kramp girdigini daha yeni farkediyordum ve gittikce de artiyordu.

" Yeni ogrencilerdensin galiba "

Nedenini bilmedigim bir piskolojiyle havali gorunmeye calisarak;
"Evet " demis bulundum.
"Selim hoca seni cagirmami istedi surdaki kulubede toplaniyoruz her aksam bize katilmak istermisin ?"

Kulube parkurun sag tarafinda ormana daha yakin ve nerdeyse parkur kadar buyuk olan krem rengi bir yerdi. Heyecandan elim ayagima dolasmis olsada belli etmemeye gayret gostererek bana bakan o iki cift yesil gozun teklifini geri ceviremezdim heralde.

"İcerde somine var biraz isinir hemde digerleriyle tanisirsin "

" Sevinirim, burasi sandigimdanda sogukmus"
Bunlari soylerken kulubeye varmistik bile. Kapidan girdigimizde sag tarafta bizi kucuk bir mutfak karsilarken tam karsimizda ahsap merdivenler ve hemen solunda enerjik renklerin hakim oldugu spor buyuk bir salon. Kapidan girdigimizde ben arkadan yavas adimlarla adini yeni ogrendigim tatli cocugu takip ederek iceri girdim ve herkesin gozleri nedendir bilinmez bize donmustu.' bu disarda sap gibi bekleyen kiz degilmi' bakislariydi bunlar. Kizarmistim galiba , yok ya o utanctan degil galiba soguktandi ama yinede utanc verici...

İc sesimle yasayan ben yeni insanlara alisik degildim dogal olarak.

İcerde benle yasit bikac kisi ve birde sempatik antronorumuz Selim hoca vardi. Berk salona girer girmez digerlerinin yanina gecince ortada dimdizlak kalakaldim.
İkili gri ve oldukca rahat gorunen koltuga gecen Berk beni yanina gelmemi soyleyince gitmek zorund kalmdim. Tam yanimizda iki kisi daha oturuyordu ve bunlarda Berk gibi gayet fit di. Biri sarisin onun adi Demir digeri kumral ve onunkide Poyraz di. Diger yanimidaki uclude iki kizida yanina almis hocamiz oturuyirdu. Kizlarinda ikiside kumraldi ve ikiside incecikletdi. Birinin belini gecen havali saclari vardi o kizin ismi Almila digerininkiyse Basak di.
Tanisma faslindan sonra Selim hoca abur cubur birseyler isteyip istemedigimizi sordu sonra cevaplarimizi beklemeden gidip mutfaktan kola cips vs. gibi bir cok atistirmlik getirdi. Saatler cok cabuk gecmis ve 22.00 yi geciyordu bile. Kulubede sadce Selim hocam ben ve de Berk kalmistik. Annemgil gelene kadar burda bana eslik etmek itedigini soyleyip yanimda kaldi. Selim hoca koltukta uyuklarken Berk konusmanin sonunda ;
" Atlara bakmaya gidelimmi hem biraz hava alir ?"
" Bilmemki olabilir ama usumezmiyiz?"
Der demez arka odaya gidip elinde iki battaniyeyle geri dondu;
"Artik degil!"
O sicacik odayi birakip uzerlerimizeki battaniyeye simsiki sarilarak disari yavasca cikdik. Atlarin oldugu ahir parkurla karsilikliydi. Acikcasi ortam biraz urkutucuydu sonucta ormanin ortasi yani. Ahira vardigimizda kokuyu cigerlerime hapsodu sandim.
"Seni atimin yanina goturmemi istermisin"
Beni kendi atinin yanina goturmustu. At yakindan dahada guzeldi.Atin burnunda beyaz bir leke vardi. Ben atla ilgilenirken iki cift gozun benu seyrettigini hissedebiliyordum. Bu karnimin kelebek ciftligine donmesine neden olsada hosuma gitmiyor degildi.

"Sarah ,ya sey acaba tefon numarani vermenin bir sakincasi varmi?"
Ay simdi bayilicam galiba. Sok geciriyordum heraldeki bana tekrar Sarah demesiyle kendime geldim.
"Bir sakincasi yok tabi"
Telefonumu kaydederken onu izlemekten kendimi alamadim. Telefonu cebine yerlestirdikten sonra bir araba sesi duyduk ven bu araba sesinin annemgil oldugunu cok iyi biliyordum.
Disari ciktigimizda da onlarin geldigini anladik. Bukadar gec kalmanin nasil bir sebebi vardi acaba cok merak ediyorum.
"Nerdesiniz siz anne ya saat 00.45 var. Bence hic gelmeseydiniz burda kalsaydim masraf olmus sizin icin. "
"Babanin is yemegi varmis oraya gittik. Ozur dileriz kizim. "

Hadi canim annem ozurmu diledi benden. Hayatta hersey olabilir dedikleri bu olsa gerek.
" Bu arkadasin kim kizim bizi tanistirmicakmisin!"

"Hi evet kusura bakmayin. Bu Berk anne. Siz gec kalinca sizeri beklemek istedi."
Babama bakamamak ne kotuymus ya.
"Merhaba ben Sarah in babasi Cem, memnun oldum Berk."
Babam bu son kelimeyi biraz bastirarakmi soylemisti ne!
"Merhaba canim bende Asli , memnun oldum.
"Bende cok memnun oldum tesekkur ederim efendim."
Allahim sana geliyorum bizimkilerin İngiliz kraliyet ailesi edasiyla tanisma faslindan sonra Berk de aralarina katildi galiba.

Arabaya bindikten sonra biz kapidan cikana dek bana el salladi.Gerkten benim icin ilginc bir gundu.
Aksam yatagima yattigimda uykum gelmemisti. Nedensiz bir sekilde onu aklimdan cikaramiyordum. Telefonun o korkunc titreme sesiyle irkildi. Odum biryerlere karismisti yani. Telefona gelen mesaj Berk den di. Bayagi konustuk. Babasinin olmamasini ve hic sevgilisinin olmadigini cumle arasina sıkıstirmisti.
Canim seninde sevgilin olmadiysa ben olim ozaman.
Sabah kalaktiginda telefona sarilmisbir sekildeydim. Gece konusmalari bana yaramiyo onu analdim. Uykulu uykulu yuzumu yikamaya gittim gitmez olaydim da aynaya bakmaz olaydim. Goz altlarim air bag olmusda haberim yok. Kendimden korktum ya. Guzelbir pazar kahvaltisindan sonra ciftlige gitmek icin hazirlanirken telefonum herzamanki o korkunc titremesiyle beni yine urkutmeyi basarmisti. Arayan Berk di.
"Alo, Selam gunaydin. "
"Gunaydiin!"
"Hazirsan seni almaya gelicem!"
Yanlismi duydum beni almayami gelecek o simdi. Sebastiaaaannn...!

"Bende tam hazirlaniyordum. Ben giderdim gelmene gerek yok aslinda"

"Gelip seni alicam iste. Hi bide gelebilnem icin adrasi soylemen lazim"
Ayyy cok seker yaa.
"Peki tamam ozaman yaziyomusun veriyorum adresi..."
Saat 09.30 gibi beni tekrar ardi
"Assagidayim bekliyorum cabuk ol gec kaldik!"
Asagi indigimdi beni bir Mini couper bekliyordu. Hayalimdeki arabayi cocuk bu yasta sahip olmus. Arabaya bindiginde icerisi parfumeri gibi kokuyordu. Arkadas parfumle dus alnis heralde. Uzerindeki gri lagos vucudunu belli eder derecede dardi. Fazlasiyla yakisikli gorunuyordu.
"Sarah, bugun ne guzel olmussun!"
"Tesekkur ederim "
Ohaa. Bu bana yuruyormu bu yaaa.
Arabada Coldplay-Ink caliyordu. Ve ben bir coldplay hayraniydim.
"Severmisin Coldplay i"
"Bayilirim! Sen?"
"Aynen"
Buyuk ortak nokta....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KenediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin