"Zullen we Billy halen?", vroeg Rick aan zijn broertje. "Ja, leuk!", zei Ricks broertje Tim. Ze trekten hun schoenen aan en renden naar de voordeur. "Shit, op slot.", zei Rick teleurgesteld. "De sleutel hangt daar boven aan de muur.", zei Tim. "Maar we kunnen er niet bij." "Ik weet wel iets, we pakken de tafel en een stoel en zetten ze op elkaar.", zei Rick.
Ze pakten de meubelstukken en zetten ze op elkaar. "Wie gaat erop?", vroeg Tim. "Ik ga wel.", anteoordde Rick. Opeens hoorden ze pistool schoten. "Wat was dat?", vroeg Tim. "Pistoolschoten Tim, kom met me mee het is hier te gevaarlijk.", zei Rick en rende naar de huiskamer. "Wat moet ik met deze sleutels doen?", vroeg Tim. "Geef die maar aan mij, we gaan via de achtertuin naar Billy.", antwoordde Rick.
Ze liepen via de achtertuin het smalle paadje in die leidde tot de straat waarin Billy woonde.
Ding, dong deed de deurbel toen Rick aanbelde. De moeder van Billy deed open.
"Hallo, kan Billy bij ons komen spelen?", vroeg Rick. "Ik vind het goed.", antwoordde Billy's moeder en riep Billy. "Hoi.", zei Billy. "Wil je bij ons spelen?", vroeg Tim. "Natuurlijk! Ik trek even mijn schoenen aan.", antwoordde Billy.
Nadat Billy zijn schoenen aan had getrokken rende ze naar buiten.
In het paadje schrokken ze, daar stond iemand met een revolver in hun richting.