Choose Love [Larry Stylinson]

65 2 0
                                    

-Gyertek már! - kiáltott fel Louis.

-Niallt igazítom, adj már kis időt - forgattam meg szemeim.

-Két perc és itt vannak Liamék!

-Megyünk már! - mondtam amint lefele igyekeztünk a lépcsőn.

-Na végre szépségeim - nézett végig rajtunk - Nyomás - nyitotta ki előttünk a bejárati ajtót.

-Köszönöm - biccentettem.

-Van nálatok gumi? - kérdezte Niall, amint beültünk hátra.

-Van, kell? - fordult hátra Liam.

-Jaa nem csak gondoltam szólok, hogy védekezzetek!

-Niall - sóhajtott Zayn, majd elnevette magát.

-Na induljunk meg! - szóltam.

-Indulunk indulunk - indította be a kocsit Zayn.

-Ma kinél is lesz? - kérdezte Louis.

-Rubynál.

-Adom! Azok a bulik a legjobbak, bár ott szokott lenni a legtöbb hormon túl tengésben lévő fiú.

-Ne is mond! A fele smárolni akar vagy tapizni - nevettem el magam.

-Erről az az álmom jut eszembe ahol smároltu- smároltam egy sráccal.

-Jó mentés - ütögette vállon Niall.

-És helyes volt, magas, göndör hajú - folytatta mire kezemet combjára tettem.

-Ha le szeretnél velem feküdni csak mond azt - kacsintottam rá, miközben simogattam combját.

Louis megfogta kezemet és levette magáról, majd elkezdett kényelmetlenkedni.

-Igen csöndbe maradtál ott hátul törpe - fordult meg Liam.

-Elbambult szegényke - mondtam.

-Mikor érünk oda? - kérdezte Niall.

-Egy pillanat és már látod is a házat - nézett a visszapillantóba Zayn.

Ők itt a barátaim tehát. Igaz mind bolondok, de azért egy kis bemutatást nyújtok róluk.

Niall, 19 éves, kis korunk óta legjobb barátok vagyunk és egy utcában laktunk szerencsére. Most már viszont egy házban is.

Zayn és Liam akik 19 évesek, együtt laknak egy várossal alrébb. Zaynt már elsős korom óta ismertem, viszont 6-ba lettünk jóba úgy igazán. Liam, pedig egy évvel rá jött az iskolánkba és egyből a hármasunkhoz csatlakozott.

Louis, idén tölti a 22-őt, a szomszédban lakik. Viszont nem így ismertük meg. Egy közép iskolába jártunk és még 9.-ben jóba is lettünk, ő mondjuk akkor már 11.-es volt, először nem is értettük miért szól egyátalán hozzánk, elsősökhöz.

Tudunk egymásról mindent, nincs olyan amit titkolnánk egymás elől, ami egyébként nagyon is értékes dolog. Nem sok barátságra igaz és én ezt nagyon is imádom bennünk. Már mind az öten smároltunk egyébként egymással, persze még mielőtt Zayn és Liam összejöttek volna. Részegek voltunk és kiváncsiak, szóval megtörtént. Nem sokszor hozzuk fel, de jó élmény volt egyébként. Mármint ne ilyen fetisizálásos módon képzeld el, hanem inkább ilyen jó emlék ami a barátságunkat erősebbé tette szinten.

Nekem van egy titkom, ami nem annyira titok ha úgy nézzük. Néha késztetést érzek arra, hogy lerángassam hajánál fogva azt az embert aki éppen Louisval flörtöl vagy smárol, ha így érthetőbb mire célzok. Tudnak erről a többiek, leszámítva Louist, viszont úgy érzem neki is van ilyen érzése és, hogy a többiek is tudnak róla csak nem mondhatják el. Louisnak azt amit én érzek, nekem azt amit ő érez. Elég kínos helyzetbe hozhattuk így őket, ami bevallom nem a legmegfelelőbb és legjobb dolog volt amit tehettünk. Már ha ez így van, ugyanis én nem vagyok ebben nagyon biztos, hogy ő is érez ilyet, mint én. Túl egyszerű lenne, ha igaz lenne.

One Shot storyk<33Where stories live. Discover now