Arkadaşlarınla otel odasında hazırlanıyordunuz yüksek bir müzik açmış beraber söylüyordunuz. Hepiniz en dar ve vücutlarınızı belli eden elbiseler giydikten sonra arabalarınıza atlayıp club'a doğru gitmeye başlamıştınız.Club'a sonunda gittiğinizde hemen içkilerinizi sipariş edip shotlarınızı almaya başlamıştınız. Arkadaşlarınız bir iki shottan sonra sarhoş olduğunda dans etmeye piste gitmişlerdi. Sen de Damla'yla konuşmaya başlamıştın heyecanlıydı yarın sonuçta düğünü vardı.
Biraz daha konuştuktan sonra sen de diğer arkadaşlarının yanına dans etmeye gitmiştin. Vücudunu ritme göre hareket ettirirken belinde iki el hissettin biraz ona doğru yaslanarak dans ettikten sonra romantik bir şarkı çalmaya başlamıştı.
Seni kendine doğru döndürdüğünde yüzüne hayran bir şekilde bakmaktan alıkoyamadın kendini. Karanlıkta bile fark edilen o mavi yeşil gözleri keskin yüz hatlarıyla bir Yunan tanrısına benziyordu.
Hayran bir şekilde baktığını fark edince erkeksi bir gülümsemeyle gülerek beğendin galiba dedi. Sırıtarak ona bakarak kulağına yaklaştın altımda nasıl durursun diye düşünüyordum dedin.
Gözleri yavaşça açılarak o da senin kulağına eğilerek artık ben de üstümde nasıl duracağını düşünmeye başladım dedi. Gülümseyerek gerçekleştirelim o zaman dedin.
Sen nasıl istersen gecem dedi. Elinden tutarak yavaşça dışarıya çıkmaya başladınız arkadaşların size şaşkın yüzlerle bakarken sen gülümseyerek onlara el salladın.
Valeyi çağırarak arabasını istedi. Vale hemen arabasını getirerek teslim etti. Sana kapıyı açarak içeriye girdiğinde arkandan kapattı. Yanına geldiğinde arabayı kullanmaya başladı. Yüzüne daha dikkatli bakmaya devam ederken bacağındaki soğuk elini hissettin.
Tehlikeli bir şekilde aşağıya yukarıya gidiyordu. Islandığını hissederken elinin daha da yukarı çıktığını hissettin.
Araba yavaşladığında bir siteye girdiğinizi gördün evleri geçerken sitenin ne kadar tanıdık geldiğini düşündün ama o kadar umursamadın. Evin önünde durduğunda yüzüne baktı indiğinde peşinden gelip kapıyı açtı.
Evin sadeliğine bakarken sırtında sert bir duvar hissettin seni duvarla arasına almıştı. Gözlerine bakarken koyulaştığını gördün. Gerçekten istiyor musun diye sorduğundan kollarını boynuna sararak dudaklarını sertçe öpmeye başladın. Geri karşılık vermeye başladığında bacaklarını beline sararak seni odaya götürmesine izin verdin.
Seni yavaşça yatağa bırakırken elbiseni yırttı kızgınca bana elbise borçlusun dedin. Gülümseyerek sen iste ben sana mağazayı alırım dedi.
Ağzını yavaşça göğüslerine getirerek daire çizermişçesine yalamaya başladı. Bir eli diğer göğüsünü okşarken diğer elini aşağıya götürmeye başladı yavaşça tanganın üzerinden okşamaya başladı.
Göğüs ucunu yavaşça ısırıp bıraktı çoktan ıslanmışsın dedi. Biraz daha emdikten sonra sen yerlerinizi değiştirip onu altına aldın gülümseyerek hayallerim gerçek oldu dedin. Üstündeki siyah ceketi ve gömleği hızla çıkararak kaslarına dokundun kadınlığının altında hissettiğin erkekliği giderek büyüyordu.
Yavaşça tırnaklarını kaslarının arasından geçirerek pantolonuna ulaştın. Kemerini çıkarttıktan sonra pantolonu da bir kenara atarken boxerını da çıkarttın. Eline erkekliğini götürüp gözlerini açtın büyüklüğü seni şaşırtırken yavaşça ağzına aldın inlerken daha hızlı sokup çıkarttın.
Ağzına boşaltırken yuttuğunda çenenden tutarak aferin güzel kızıma dedi kızarırken seni kucağına aldı. Tanganı çıkartıp kenara attığında içine soktu hızlıca inlerken daha çok hızlandı.
Aldığın zevkten dolayı ağlama noktasına geldiğinde aynı anda boşaldınız, sıvılarınız karışırken yüzüne bakıp bir tur daha diye sordu kabul edince seni altına alıp içine girmeye devam etti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Havai fişek
RomanceArkadaşının bekarlığa veda partisinde tanışıp yattığın adamla yeniden karşılaştığında ne olur?