Tanıtım/Giriş

212 16 16
                                    

Karakterleri Tozluyaka dizisinden olan Ahmet Haktan Zavlak ve Durukan Çelikkaya'nın canlandırdığı Çağrı ve Vefa karakterleri üzerine yazılmıştır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karakterleri Tozluyaka dizisinden olan Ahmet Haktan Zavlak ve Durukan Çelikkaya'nın canlandırdığı Çağrı ve Vefa karakterleri üzerine yazılmıştır. Gerçekleşecek olayların Dizi ile herhangi bi' bağı yoktur.

|Eşcinsel bi' kurgudur.|

|Argo, hakaret, zorbalık ve cinsellik olacak rahatsız olacaklar lütfen okumasın. 🙏|

Vefa'nın anlatımı.

platonik olmak...

"bi' insanın hayatta kendine yapabileceği en kötü şey... değil mi? Ve sanırım ben o yapabileceğim en kötü şeyi yaptım. "

Yanımda hissettiğim hareketle başımı kaldırdım. Yakın arkadaşım ali'nin geldiğini görüp derin bi' nefes aldım ve günlüğümün kapağını kapattım.
"Oğlum kalksana lan maç yapıyorlar."
Dedikleriyle kaşlarım çattım.
ardından aklıma gelen şeyle ayaklanmıştım. Nasıl maç gününü unuturdum!
"Haklısın unutmuşum... hadi gidelim."

günlüğümü çantama bırakıp elimi yakın arkadaşımın koluna sarıp bahçeye doğru yürümeye başlamıştım. Tabii ki bu davranışımdan dolayı bize garip bakanlar oluyordu. Ama umursamıyordum kızlar kol kola girince sıkıntı olmuyordu ama erkekler yapınca niye dikkat çekiyordu?

Futboll maçının yapıldığı saha'ya geldiğimizde oyuncuları destekleyenlere bakıyordum. Daha sonrasında da oyunculara... çağrıyla göz göze geldiğimizde onu desteklediğimi belli etmek amacımla gülümsemiştim ona karşı o ise her zaman yaptığı gibi göz devirmiş, maça başlamıştı. O her böyle yaptığında kendimi çok kötü hissediyordum. Ardından elimi cebime atıp mesaj kutusuna girmiştim. Geç göreceğini biliyordum ama şu an bütün duygularımı yansıtmak istiyordum ona.

Gönderilen; 505 ❤️
Vefa; çok çirkin ya da tipin olmadığı biliyorum
Vefa; eşcinsel olmadığını da
Vefa; ama çok seviyorum seni çağrı
Vefa; biliyorum bu mesajı görüp arkadaşlarınla dalga geçeceksin
Vefa; ama çok üzülüyorum
Vefa; lütfen böyle davranma...
gönderildi. ✔️

505? bxb Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin