Vefa'nın anlatımı;
Yaklaşık 2 gün... 2 gündür göremiyordum çağrı'yı içimi büyük bir özlem kaplıyor bu özlemin yerini de bolca bir hüzün kaplıyordu. Tuvalette beni sıkıştırmasının üstünden bir daha hiç görmemiştim.
Dersin ortasında kapıya çalınmasıyla kafamı öne doğru uzatmıştım. Her kapı çaldığında onun geldiğini sanmam dışında bir sorun yoktu sanırım... yine kapı açılıyor ve yine çağrı gelmiyordu. Zilin çalmasıyla birlikte test kitabımı çıkartıp sınava hazırlanmak için test çözmeye çalışıyordum.
Böyle durumlarda sınıf arkadaşlarım inek olduğumu söyler gülüşlerdi. Yine aynısı yaşanıyordu e tabii kopya isteyenler de oluyordu. Kendimi soru çözmeye odakladığımda gözüm ara ara telefona kayıyor ders çalışırken asla yapmayacağım şeyi telefonu elime alıp çağrıya attığım son mesajlara bakıyordum. Görüldü bile olmuyordu çoğu zaman. Şuan olduğu gibi...
Bir kaç saatlik çalışmanın ardından sınava hazır olduğumu hissediyordum. Sınıfa aniden dalan çağrıya gözlerim direkt onu süzmüş meraklı meraklı bakmaya odaklanmıştı bile... o cidden çok yakışıklıydı. Tabii yüzündeki alaycı sırıtışı hiç kaybolmuyordu.
Arkamdaki sıraya geçtiğinde yavaşça omzuma dokunmuştu. Hissetmiştim aslında genelde de bana temasta bulunurdu canımı acıtmak için.
"Hadi duymuyorsun anladıkta hissetmiyor musun amına koyayım bak bi."
Fısıltısıyla arkamı döndüm. Bu halleri cidden bir psikopat gibi gözüküyor ürkmemi sağlıyordu. Başımı çevirip onu dinlediğimi işaret ettiğimde ayaklanmış kolumdan sürüklemeye başlamıştı beni.
"Çağrı ne yapıyorsun?" Dediğimi duymamazlıktan gelmiş beni sürüklemeye devam etmişti. Açıkcası sınav benim için önemliydi bursluydum ve şuan açıkça bursumu tehlikeye atıyordum. Çağrı durduğunda geldiğimiz depoya baktım ve tabii zorba çetesi de etrafımızdaydı. Çağrı beni öne ittiğinde sarsılmış yere düşmüştüm. Cidden böyle birini sevdiğim için çok acıyordum kendime.
Çeteden biri yanıma gelip eğildiğinde yanağımı okşamıştı. Ne oluyordu ya da amaçları neydi bilmiyordum. Çağrının yüzüne baktığımda sırıttığını gördüm ve dolan gözlerimle bir kez daha kendime acıdım.
< herkese selam... beklediğiniz gibi olmamış olabilir çünkü öylesine başladığım bir kitap ki ilk defa böyle bir şey deniyorum... kitabı kaldırmaya gelmiştim ama bazıları yb istediği için atayım dedim 🙌🏻 >