Van az az idióta Harry elvitt engem pontosabban kirángatott már majdnem megkéselt próbáltam megrúgni de nem engedte a többiek azonban kiszabadította késett kapott egy szögbelövőhöz oldalával eredetileg a nyakába akarták de végül az oldalába sikerült én pedig tökön rúgtam utána pedig hát hogy mondjam szerintem egy jó darabig nem fog onnan felkelni mert természetesen a kis nyifi nyafi t kivéve mindenki rugdosta eléggé ömlött a fejéből a vér. Bill még kérdezte hogy jól vagyok e jól voltam nem történt semmi egyébként A túlélés amerre amire még ráugrott a ma nem kicsi súlyommal a kis késelőt nyakára pontosabban rá térdeltem Ez siess volt hogy belehal lehetsz nem gondolkodtam mondjuk ő se nagyon hogyha vesztesek klubjával kezdett . Na de ezután visszamentünk gyakorolni Ja és hogy egy kis nyifi nyafi Mit keresett itt hát Reggel jött . Gyakoroltunk egy picit de utána fürödtünk egyet A tóban a kis nyifi nyafi a pápaszemes nem engedte be és ráadásul megkérdezte hogy most mosott e fogat erre az volt a válasz szerencsére mert ott volt a barátnőm is hogy nem mint az gondoltuk gondolom le akarta smárolni! Majd rögtön ezután elkezdte magát le fertőtlenítő zni illetve ami nekünk is mondta hogy jöjjünk ki azonnal ból a szaros hugyos vízből. De mi nem nagyon hallgatunk rá én kijöttem egy percre de csak hogy elmenjek a bokrok az pisilni per természetesen nem engedte olyan könnyen bekötötte a nagyon pici vágást a torkom nál teljesen átnézett és még fertőtlenítőt is lett a kezemre majd ezután előhalászott egy ilyen mobil szék szerű valamit ami amúgy egy mobil budi hol vagy szék aminek az alján van egy leszedhető zacskó amibe szarsz! És a kezembe nyomta hogy ma még nem használtam de sokkal igényesebb mint a bokorba csinálni. Nem akartam megbántani így elvittem de amúgy a bokorba pisiltem. Aztán letiltom a zacskót és töltöttem bele a kulacsom ból egy kis vizet hogy azt írja hogy ja. Na de mindezek után én nem mentem vissza a vízbe nagyon szeretek úszni de csak bámultam a lefolyót hogy vajon rám vadászik. A többiek hívtak a vízből de nem nagyon ment nemsokára megérkezett Beverly. Ugyanis ő eddig nem volt itt lement bunkerbe csuzliáért mikor ő bement a vízbe a barátnőm kijött mellém kérdezte hogy mi bajom van elmondtam hogy csak zavar a lefolyó . Azt mondta hogy nem lesz semmi baj a tó túloldalán vagyunk És amúgy is lemegyünk a bunkerbe este se volt semmi. Na de hamarosan visszament a vízbe és kiült mellém Bill azt mondta hogy őt is aggasztó a lefolyó. Beszélgettünk még egy kicsit róla egészen addig ameddig bent ki nem jött a vízből hogy neki el kell mennem pisilni nem e jön valamelyik fiú vele? Na ilyet se hallottam még fiútól Azt hittem csak a lányok járnak csoportban vécézni de ezek szerint. Végül egyik egyik fiú sem ment vele a mi kis pápaszemes ünk azzal érvelt hogy azért nem megy vele mert fél hogy megsértené bent hogy neki nagyobb a cerkája . Miután ben elment. Egy fél óra múlva visszajött hogy látta a halott apját a tó közepéről integetni és azt mondta neki hogy a lefolyóban lakik és mikor feltette a kérdést hogy apa hát hogy is mondjam kimászott rohadó tesstell . Tudtuk hogy a bohóc lesz az ezért elmentünk a bunker hez de amikor odaértünk láttam hogy ott van az a hülye Harry késel úgyhogy inkább levittem a bunkerbe és elraktam a táskámba jól jöhet még.
YOU ARE READING
szerelmes papirhalyó
Randomez egy IT fan könnyv lessz RobertaXBill illetve Ketrin X Richie igazából arról szól hogy bele kerülünk ebbe a rémisztően csodás világban és hát valami elsodor minket talán a csatorna víz de lehet valami más // másik felét ketlinvokhi nél olvashatjá...