No. 2. Nemecsek

10 2 2
                                    

Kedves Nemecsek történetének a kezdete Magyarországon volt egy farmon, ahol az volt a nemes feladata hogy kolbászokat töltsön. Ezt a feladatot olyan gyorsan végezte hogy egy perc alatt képes volt akát 3729299 kolbászt is megtölteni. Ő maga sem értette hogy hogyannlehet ilyen gyors kolbásztöltő.
Egy szép nyári napon, mikor is esett a hó, újság érkezett, aminek a főcímlapján ez állt:
Újjabb kislány került be Az Esernyős Oskolába kinek becses neve piroska és képessége a fűzfa szelidítés.
Ennek érdekes hír elolvasása után Nemecsek úgy határozott, hogy ő is felkeresi ezt Az Esernyős Oskolát, hogy megmutassa képességét és elismerjék azt.
Hosszú keresés és vándorlás után végre megtalálta Az Esernyős Oskolát. Nagy bátran belépett az ajtón, ám de mikor megpillantották a többiek (bár Peroska valamiért nem volt ott) elkezdték támadni hogy "E takarogyá nem vagy idevaló!" De Nemecsek nem akart elmenni Az Esernyős Oskolábol, és meg akarta találni Peroskát mert az hitte tettek vele valamit (mert ugye bár ő nem volt ott) ezért mindenkit megdobált kolbásszal. Szerencséjére a társaság fele allergiás volt a kolbászra ezért nagy sikert aratott (mellékes infó: Peroska a konyhában takarított e közben). Minden jóra fordult és kiderült, hogy azért tudott olyan gyorsan kolbászt tölteni mert előtudott hívni kolbászokat és megdobálni vele embereket ha akar. Az esernyős bácsi neki is elismerte tehetségét, így ő is bekerült mint 2es, azaz Nemecsek.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 20, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az Esernyős Oskola (Vicc)Where stories live. Discover now