הקדמה / פרולוג/ הסבר, תקראו לזה איך שבא לכם

130 26 56
                                    

אז ככה.
קיימת קהילה סודית של פאנגירליז ופאנבויז,
מנהיגי הקהילה מחפשים כאלה בווטפאד ומצרפים אותם לקהילה.
מסתבר שסיפור ארץ האגדות באמת קיים!
מנהיגי הקהילה יצרו קשר עם קונור ואלכס, וקיבלו מהם כמות גדולה של שיקוי השער, וככה המנהיגים יכלו ליצור עוד עולמות כמו הארי פוטר ופרסי ג'קסון.
לאחרונה מנהיגי הפאנדום יצרו פרוייקט חדש, מיזם למציאת בן זוג מהקהילה.
אתה משתמש בשיקוי השער ונכנס לספר מסוים שפאנגירלז או פאנבויז קראו, שם מסתתר הבן זוג שלך, ואתה צריך לאתר אותו בלי לשנות את העלילה.
מנהיגי הקהילה מצאו דרך קצת לעקוף את חוקי שיקוי השער, הם לקחו את החלקים הראשונים של הספר, ועשו בסופו שלוש נקודות, ואז הסוף פתוח, ואם מישהו נכנס לספר, ומה שקורה בהמשך העלילה פשוט נכתב על הדף, וככה יכולים לפקח על מי שנכנס לסיפור.
קוראים לי אמילי, ואני אחת מקהילת הפאנדום הסודית.
אני כבר מזמן נשואה באושר ועושר עם בעלי ויש לנו 3 ילדים, הרמיוני, מגנס, ואנבת'.
לא מזמן מצאתי את הדפים של הסיפור של איך נפגשתי עם ג'סטין, ורציתי לפרסם אותם כאן, בשבילכם הפאנגגירלז והפאנבויז. כי אולי, מי יודע, תצטרפו גם אתם לקהילה הסודית ותישלחו למצוא בן זוג.

אני אתחיל בזיכרון שלי, ואז אקליד את הדפים.
זה יכול לקחת זמן, כי הרמיוני צריכה עזרה בלימוד יוונית עתיקה (לטינית היא כבר יודעת שוטף, אבל יוונית עתיקה זה יותר קשה), או שמגנס ואנבת' צריכים עזרה בלימוד לחימה בחרב, (אנבת' משתמשת בסכין או בפגיון כמו אנבת' המקורית).

אני זוכרת שאני הייתי מקבוצת הניסוי.
בחרו כמה אנשים שיהיו ראשונים וזה יהיה הניסוי.
אם זה יצליח, ימשיכו במסורת הזאת.
כיסו לכולנו את העיינים, כדי שלא נראה נכיר את מי שנכנס, ונתנו לנו הוראה אחת ברורה.
"אין לכם הגבלות או חוקים למה שתעשו, אבל בשום פנים אופן, אסור לכם לשנות את העלילה
אני לא התכוונתי לעשות בעיות, כי העונשים יכלו להיות ממש גרועים, כמו לקבל נשיקת סוהרסן, או לעבור לסרט...

כשאני נכנסתי הורידו לי את הכיסוי עיינים והסתכלתי על כל הספרים. זה היה נראה יפהפה.
כל הספרים הפאנדומיים היו מסודרים על שולחנות צרים, זה היה כמו מבוך.
הסתובבתי בין הספרים, הלכתי לשומרת הערים האבודות אבל הכל היה תפוס, התקדמתי לעבר פרסי ג'קסון אבל היחיד שהיה פנוי זה היה בית האדס, ולא כל כך התחשק לי להיכנס לטרטרוס. המשכתי ללכת ופתאום ראיתי שהארי פוטר וגביע האש פנוי!
החלטתי להיכנס אליו.
נכנסתי אל קרן האור ואז,

שנייה, אנבת' מסתבכת עם הפגיון, אני אחזור להקליד מאוחר יותר.

***************************************

אזז, אהבתם את הרעיון?
תכתבו לי בתגובות מי אתם רוצים שאמילי תשפפ, ואם היא תאהב את רון (יש כאלה ששונאים), או אם היא תאהב את מאלפוי.

אני אשתדל לכתוב מהר, והפרק הבא יעלה כשיהיו לפחות 15 כוכבים 🌟🌟,

טוב, גם אני צריכה ללכת לעזור לבת שלי (שלא קיימת) להתאמן בפגיון.

צ'או צ'או לכם אנשים חביבים ולא נורמליים בשום צורה

קהילת הפאנדום הסודיתWhere stories live. Discover now