final¦1980

565 49 38
                                    

Sevgili Regulus'un Günlüğü

Ölmenin üstünden 1 yıl geçti.

Cesedini bulamadılar, fazla da çabalayan olmadı. İşarete sahip olduğun için seni kötü sanıyorlar, hak ettiğini düşünüyorlar. Hayır, ben hak ettiğini düşünmüyorum.

Kreacher, mağaraya gidişinin 2 gün sonrası bu günlüğü bana verdi. Öldüğünden emin olduğunu söylüyor, ölmeseydin vermezmiş. Ama ben hala yaşadığını düşünüyorum. Ölsen, cesedin bulunur. Değil mi?

Günlüğü aldığım ilk bir hafta okumaya cesaret edemedim, bir de Gryffindor dersin.

Sonra okuduğumda, kaldıramadım. 1 yıl boyunca her gün okudum.

Senden nefret etmiyordum Regulus. Bir insan kardeşinden nefret edemez. Sadece kendime yediremiyordum. Bu halde olmanı, kaldıramıyordum. Yardım etmek istedim, ama yapamadım. Yapamadım çünkü o işareti almıştın. Elimden bir şey gelmedi. Ben kendimden nefret ediyordum. Hala ediyorum.

Şimdi ben de kendimi affedemiyorum kardeşim. Sana yardım edemedim, bana kırgın bir şekilde gittin. Artık kendime öfkeliyim, artık kendimden nefret ediyorum.

Seni seviyorum küçük kardeşim.

Belki tekrar eve gelirsin diye günlüğü Kreacher'a geri vereceğim. Bu yazdıklarımı okuma ihtimalini düşünerek yaşayacağım.

Özür dilerim Regulus. Eğer okursan, beni nerede bulacağını biliyorsun.

S.O.B

sevgili günlük [regulus black] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin