Capitolul 1 - Arthur este parasit de parintii sai Maria Mellon si Celsius Mellon.Cei doi au murit jertfindu-se pentru viata copilului lor.Arthur avea 3 ani cand parintii sai au murit pentru el.L-au lasat langa un copac pe un camp fara nici o casa.Pe acel camp se discuta razboiul dintre Republica Rusa si Regatul Unit ( Anglia ).Cei din anglia rămăseseră putini , vreo 10 oameni printre care si regele Angliei Mortallus Ganna.Acesta l-a vazut si l-a luat cu el in Anglia.Regele l-a crescut , l-a educat si l-a invatat sa nu renunte niciodata la visele sale.La varsta de 15 ani a fost recrutat pentru apararea animalelor , deoarece era un om crud , cu sange rece.Cand au venit 3 rusi acesta avea un AK47 si fara mila i-a ucis.Apoi regele entuziasmat de cruzimea tânărului Arthur Mellon.Regele zice :
- Arthur Mellon ; Cel mai crud soldat care-l cunosc.
- Multumesc ; zicea baiatul încântat ...
- Maine la ora 6:45 trebuie sa fii la masa , pentru ca la ora 8:00 trebuie sa fim pe campul de unde te-am luat pe tine.Baiatul isi amintește trist de acele momente crunte.Tanarul este intr-o dispoziție buna pentru razboiul cu cea mai mare tara de pe globul pamantesc : Mama Rusia , mai exact spus Republica Rusa.Baiatul era sularat si vroia sa se razbune pe acei oameni care i-au omorat părinții.
- Arthur Mellon : pregatit de razboi pentru a-ti arata furia si cruzimea ?
- Da să trăiți.
- Iti înmâneze arma si armura impreuna cu scutul tau.Sabia era din argint , scutul era din aur si armura din otel inoxidabil.
Pe campul una fusese ascuns a venit armata numeroasa a Regatului Unit , mai presus Anglia , cu o armata numeroase de un miliard de englezi.Armata rusa era de trei ori mai numeroasa dar atitudinea unui soldat englez , era uluitoare.Un englez era in stare sa omoare cate 10 rusi in 10 minute.In armata rusa era fiul regelui Malmortius Qintal.Era cel care a ucis părinții lui Arthur Mellon.El parca l-a visat pe Malmortius Qintal ca îi ucisese parinti mult iubiți.
- Regele era pe moarte , dar Arthur l-a vazut si s-a dus in cea mai mare fuga la el , dar regele i-a spus :
- Arthur daca mor , cu cel mai mare drag iti las toata averea si tot regatul ție , sa fi un rege dur si crud , iti doresc o viață reusita.
-Arthur a strigat la armata sa inainteze cu cel mai mare curaj ca vor învinge.Pana la urma dupa multe ore in şir au castigat războiul si Arthur si-a razbunat părinții.
- Haideti acasa , spunea actualul rege Arthur Mellon.Ajunsi acasa s-au numarat si mai erau decat 501 oameni , raniti , si toti schiopatau .
De atunci din anul 2585 Regatul Unit era cel mai numeros si cea mai cruda armata in frunte cu Arthur Mellon I .