*8*

77 1 0
                                    

Jk pov

Wróciłem z łazienki. Jimin wyglądał tak uroczo i.. seksownie. Podszedłem do niego i przytulilem go od tyłu.

- Dobrze ci idzie

- Dzięki

- Wiesz może zostawimy to na później i zrobimy coś innego

- Co?

- Zobaczysz, chodź za mną

Poszliśmy razem do sypialni. Jimin wyglądał na lekko zestresowanego, nie ukrywam wydało mi się to bardzo słodkie. Teraz sam nie wiem co się ze mną dzieje.

Usiadłem na łóżku, a Jimin obok mnie. Chyba domyślał się już o co chodzi. Na początku przytuliłem go żeby się nie denerwował.

- Chcesz to zrobić?

- Tak..

- To twój pierwszy raz?

- Mhm..

- Spokojnie, będzie dobrze

- Obiecujesz?

- Obiecuje maluchu

Po tych słowach zacząłem rozpinać rozporek. Jimin w tym czasie ściągnął koszulkę, był przepiękny. Gdy ściągnąłem spodnie Jimin kucnął przy mnie.

- Ja.. Chce spróbować

- Dobrze

Pogłaskałem go. On od razu zaczął się dobierać do moich bokserek - ściągnął je. Wziął mojego penisa do ręki i zaczął ruszać powoli. Po jakimś czasie gdy zacząłem stękać głośniej wziął go do buzi i ssał. Było mi bardzo przyjemnie, nawet jeśli to jego pierwszy raz. Muszę przyznać był całkiem niezły.

- Ah.. Jimin jeszcze trochę i-

Doszedłem w jego ustach. Widziałem jego zdziwioną minę. Musiałem coś zrobić.

- Było cudownie.

Patrzył na mnie z pełnymi ustami nie wiedząc co zrobić.

- Nie musisz połykać jeśli nie-

Nie zdążyłem dokończyć zdania, a on już połknął.

- Było dobre.. Nawet.. Teraz chce inaczej

Powiedział i zaczął ściągać swoje spodnie. Wszedł na łóżko i wypiął się.

- Chce teraz tak.. Proszę wsadź go

- Jesteś pewien?

Co jest ze mną nie tak. Od kiedy ja się tak martwię...

- Tak

Skoro tak to okej. Włożyłem powoli - jęknął dość głośno. Poczekałem chwilę i zacząłem ruszać najpierw powoli tak żeby go nie bolało, potem coraz szybciej. Jęczał głośno, podobało mi się to. Zacząłem dawać mu klapsy.

- J-Jimin jestem blisko

Powiedziałem, wtedy kazał mi wyciągnąć i drugi raz doszedłem w jego ustach.

Po wszystkim pocałowałem go namiętnie. Położyliśmy się. Jimin wtulił się we mnie i chwilkę później zasnął. Ja też zasnąłem.

___________________________________________

Dzień dobry
Totalnie nie miałam czasu ani weny, wyszłam z wprawy
Hope you like it
Love u

[] Let Me love You [] Jikook [] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz