@iplaylino: Oyun falan oynadığım yok.
@pvtrsung: Ne demek benden burada da mı nefret edeceksin? Senden nerede nefret etmişim ben?
@iplaylino: Tamam boşverelim olur mu?
Jisung her ne kadar boşverip bu konu hakkında düşünmemeye çalışsa da, Lino onun aklında bazı soru işaretleri bırakmıştı.
@pvtrsung: Peki.
@iplaylino: Nasılsın?
@pvtrsung: Normal.
@iplaylino: Bana sormayacak mısın?
@pvtrsung: Hayır.
@iplaylino: Pff, ne kadar kabasın.
@pvtrsung: Vay vay, öyle miymiş?
Jisung telefonunu kapattı ve okula gitmek için hazırlandı.
Saçlarını taradı ve formasını giydi. Hızlıca evden çıktı ve otobüs durağında beklemeye başladı.
Beklerken müzik dinliyordu ve can sıkıntısını gidermeye, uykusunu açmaya çalışıyordu. Jisung'ın uykusu ağır değildi aslında, ama kendisini dinç hissetmezse gün için yüksek motivasyonu yakalayamıyordu.
Nihayet otobüsü geldiğinde hızlıca bindi ve içeri adımladı. Boş yer bulmak imkansız gibiydi. Adım atacak yer yoktu ve otobüs tıklım tıklımdı. Ta ki tanıdık bir ses Jisung'ın kulağında yankılanana kadar.
"Sungie! Yanıma otur." Jisung bu sesin kime ait olduğunu ilk duyuşta anlayabilmişti. Bu kişi kesinlikle Yang Jeongin idi.
Jeongin 9. sınıf öğrencisi tatlı bir çocuktu. Jisung ile okul korosunda tanışmış ve Jeongin'in şirin ve samimi tavırları sayesinde kısa sürede yakınlaşmışlardı. Tabii Jisung yanaşmasa bile Jeongin'in zorla onu sosyalleştirme planlarını saymazsak gayet saf bir oğlandı.
Jisung hızlıca Jeongin'in yanında yerini aldı. Jeongin, Jisung'ın cam kenarında oturmayı sevdiğini bildiğinden ona cam kenarında oturmayı teklif etti. Jisung ile yer değiştirdiler.
"Günaydın, yer verdiğin için teşekkür ederim Jeongin" Yüzüne gülümsemesini takınarak konuştu. "Ne demek hayatım. Tabii ki yer vereceğim, arkadaşımsın sonuçta"
"Bu kalabalık ne? Sanki mahşer alanına götürüyor amına koyduğumunun otobüsü." Jeongin bir kahkaha patlattı. "Keşke mahşer alanına götürse resmen cehennneme götürüyor! Bugün biyoloji sınavı var."
Jeongin'in telefonundan gelen bildirim ikilinin konuşmasına son verdi.
Jeongin telefonu açtı ve hızlıca Instagram'a girdi.
Siz, @spearbbin ve diğer 267 kişi beğendi.
@hyunstagram Günaydın! Güneşi selamlıyorum!@spearbbin: Uyku sersemliğiyle kendi adımı hatırlamaya çalışıyorum çocuk post atmış resmen amk
@hyunstagram : Kescen o sesini influencer olma yolunda gidiyorum kariyerimin önünü kesmesen????
@spearbbin: Seni arkadaşlıktan reddediyorum desem ne yapabilirsin ki?
YOU ARE READING
Shameless - Minsung
Teen FictionSaatlerini sosyal medyada geçiren, genelde "asosyal" olarak adlandırılan ve okulunda zorbalık gören Han Jisung, sosyal medyada bir kullanıcı ile tanışır.